Tuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Leatherface het volgende:
Van dat kaliberwas Dogger nooit, lijkt mij.
Hij had een goede subtopper kunnen worden. Maar in die dagen kon je als subtopper groots uitpakken, denk aan Pat Cash of Andres Gomez.
Dat ie zover niet is gekomen, heeft ie voor een aanzienlijk deel aan zichzelf te danken though.
Zeker niet te vergelijken met nu.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Leatherface het volgende:
In die tijd was tennis sterk in de breedte.
Wel kut dat mijn MSN kapot is.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Leatherface het volgende:
In die tijd was tennis sterk in de breedte.
Vanavond met de bokser Koopmans.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vond de docu wat tegenvallen. Komt misschien omdat Dogger weer aardig op het rechte pad is gekomen en erg relativerend op die tijd terug kijkt.
Krajicek wilde niet meewerken?
Overigens kan Andere Tijden niet tippen aan Belga Sport. Dat programma is toch een stuk beter.
op www.anderetijdensport.nl kun je al veel van de uitzending zien !quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond over de 'geldwolf' Gullit die bij PSV weg wilde omdat AC Milan hem wilde hebben.
Geldwolfquote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond over de 'geldwolf' Gullit die bij PSV weg wilde omdat AC Milan hem wilde hebben.
Zo wordt ie in deze uitzending wel een beetje neergezet. Kijk eerst maar.quote:
Ok. Ben benieuwd wat je bedoelt met geldwolf.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo wordt ie in deze uitzending wel een beetje neergezet. Kijk eerst maar.
Vond dit beeld wel meevallen. Ging eigenlijk nauwelijks over het echte salaris van Gullit. Gullit zei juist dat Italie het voetballand van het moment was.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo wordt ie in deze uitzending wel een beetje neergezet. Kijk eerst maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |