Doet ze live verslag?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat voornamelijk de geboorte zelf al een topic gaat volmaken
"Vroeg" is een relatief begrip...quote:Op zondag 27 januari 2008 05:53 schreef ook_gek het volgende:
en ik was van plan vandaag extra vroeg in bed te gaan liggen
Kijk, dát is nou een leuke uitdaging!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat voornamelijk de geboorte zelf al een topic gaat volmaken
Spammers, start your engines!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou een leuke uitdaging!M'n (nu nog) laatste bevalling duurde 2 uur. Zo snel heb ik hier nog nooit een topic gevuld zien worden...
ik ben meer van het bezwangeren. Ieder zo z'n taak hequote:Op zondag 27 januari 2008 14:19 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, ik niet. Ik ben niet zo van bevallingen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben meer van het bezwangeren. Ieder zo z'n taak he
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dude, je wilt sowieso niet naar de Asta, wat een fucking sjonnie tent is dat zeg.
Ken helaas bij jou in de buurt nietsquote:Op zondag 27 januari 2008 19:47 schreef Elegy het volgende:
Oh trouwens, iemand die een leuke sportschool weet bij mij in de buurt? Waar ik gewoon lekker een beetje kan fitnessen zonder gedoe? Heb al gekeken bij Sportcity, maar ¤40,- per maand vind ik best veel geld, zou er ongeveer twee keer per week gebruik van maken namelijk. Al die rimram van sauna's, zonnebanken (met mijn kleurtje) en kinderopvang, daar heb ik toch niets mee.
*maakt notequote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef zeemonster het volgende:
40 euro is het gemiddelde geloof ik . Veel goedkoper zal je niet vinden.
Healthcity (waar ik lid van ben maar nooit lijfelijk aanwezig) is wel goedkoop 22 euro per maand. Deze zit tegenover de macdonalds op de escamplaan.
Dat is gewoon ontzettend evilquote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef zeemonster het volgende:
Deze zit tegenover de macdonalds op de escamplaan.
Volgens mij vanaf 17 maart ofzo. Maarja, ik rij er 's ochtends vroeg langs dus ik kan het verkeerd gezien hebben. Ik vind het wel lekker rustig zo. Eindelijk door het centrum kunnen fietsen zonder bij ieder stoplicht voor m'n flikker gereden te worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 05:28 schreef 2Mini het volgende:
Wanneer zijn de veerkaden weer open?
Ik heb vandaag een uur gedaan om het Prins Clausplein over te stekenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef Walter-Ego het volgende:
Ik woon in het Zeeheldenkwartier en als ik tijdens de spits de stad in of uit wil, ben ik zo 15 of 20 minuten verder. Dan woon ik nog redelijk dicht bij de A12 en A44/N44! En met mijn auto is filerijden/stilstaan met koude motor echt geen pretje (Opeltje Rekord uit 1972, als je een groene ouwe bak met zwart dak ziet rijden moet je maar toeteren :p).
Sinds die stoplichten op de kruising met stationsweg/Wagenstraat weg waren ging het al heel veel beter. Die blijven gelukkig ook weg, dus ik zie het wel goedkomen met de Veerkades. Straks nog sneller bij de a12quote:Op maandag 28 januari 2008 14:23 schreef 2Mini het volgende:
Gvd! Ik dacht juist dat ze meer banen gingen maken bij de veerkades omdat het daar altijd zo druk is. VCP willen ze ook al niet. Het ziet er wel leuk uit.. maar dat is een van de drukste wegen van Den Haag.
Vanochtend stond het vast op de snelweg las ik dernet. 17 km file.. lekker dan
Ik vond het wel leuk vanmorgen. Ellenlanges files richting den haag en ik reed er met 120 kmh weg van.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uur gedaan om het Prins Clausplein over te stekenIk draai de A4 op, bam, vast. Totdat ik eindelijk de A12 op kon...gewoon een uur...wat zal het zijn, anderhalve kilometer ofzo?
Dat wordt tot een uur of zes hier zitten ter compensatie...
Dat was ik ook van plan, maar voordat je via de A4 op de A12 zit...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk vanmorgen. Ellenlanges files richting den haag en ik reed er met 120 kmh weg van.
Jij kwam vanuit Laak toch? Kun je dan niet betrekkelijk snel via Binckhorst, Voorburg direct naar de A12? Of doe je 's ochtends geen filecheck voor je vertrekt?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, maar voordat je via de A4 op de A12 zit...
Ik ga altijd via Rijswijk, daar bij het BP station de A4 op. Dat gaat vrijwel altijd goed trouwens. En als je dan onder de A4 doorrijdt zie je altijd een bord hangen met Rotterdam, Gouda en Amsterdam X aantal km file. Ik zag niks bijzonders dus tja.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:06 schreef XL het volgende:
[..]
Jij kwam vanuit Laak toch? Kun je dan niet betrekkelijk snel via Binckhorst, Voorburg direct naar de A12? Of doe je 's ochtends geen filecheck voor je vertrekt?
Mijn tandarts: Grinbergquote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef Gert het volgende:
Effe een praktische vraag: kan iemand een tandarts aanraden in Den Haag? En dan eentje die uitlegt wat-ie doet, en gewoon een spuit zet als er enigszins serieus geboord moet worden.![]()
Dat is leuk als je vanuit de Doubletstraat komt ja.. maar als je vanaf HS komt is het een hel!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:28 schreef XL het volgende:
[..]
Sinds die stoplichten op de kruising met stationsweg/Wagenstraat weg waren ging het al heel veel beter. Die blijven gelukkig ook weg, dus ik zie het wel goedkomen met de Veerkades. Straks nog sneller bij de a12
Tip: Neem als je de ellende ziet de dunne bierkade naar links, bij het bruggetje rechts en je komt plotseling ook vanaf de Doubletstraat. Racen en geen gaten laten vallen, anders komen die stakkers vanaf de Stationsweg ertussenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:41 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dat is leuk als je vanuit de Doubletstraat komt ja.. maar als je vanaf HS komt is het een hel!
Welkom in Den Haagquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef Walter-Ego het volgende:
Een mooi voorbeeld hoe architecten en stedenbouwkundigen met mooie plaatjes een vuile leugen voorstellen.![]()
Je zet hier natuurlijk de ene persoonlijke mening haaks tegenover de andere persoonlijke mening en probeert dan je punt te maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:50 schreef Walter-Ego het volgende:
Den Haag heeft het probleem dat het een grote vent wil zijn, terwijl de charme van Den Haag juist in de kleinschaligheid ligt.
Daar past hoogbouw ook, bedoel staan nog meer hoge gebouwen, voor kantoren is het ook aantrekkelijk om dichtbij het station te zitten enzo. Alleen moeten ze het tussen die gebouwen wel wat meer opfleuren en zoveel mogelijk groen gooien waar er plek is zodat het niet een grijze hoop is.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef XL het volgende:
[..]
Een gave skyline rond het stationsgebied vind ik ook niks mis mee. Ik vind het juist te prijzen dat ze die Skyline daar kort op elkaar proberen te ontwikkelen (met het Strijkijzer als uitschieter).
Broekkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |