uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:48 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik moet werken
Nouja, lang leve de videorecorder
Tja, de kwaliteit van een online breedband uitzending is toch wat minder dan dat je het gewoon op je TV kunt kijken. Al is VHS kwaliteit natuurlijk ook niet veel meer.quote:
Hehe, dat viel me ook al op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Ik schrok helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Jorisquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut Joris. Geld verdienen verdomme.
Eens. In plaats van die types als Joris.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Tijd voor onbekende Nederlanders, of arme bekende Nederlanders
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:50 schreef Suuz_ het volgende:
Haha die Patrick, geweldig! Helemaal balen dat hij dat aanbod niet gehad heeft. super
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Nee volgens mij niet, hij is echt té eerlijk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).quote:
En daarom mijn Molquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef rubbereend het volgende:
Patrick houdt de boel weer lekker op
Tik dit in met mIRC:quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).
Dank je.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tik dit in met mIRC:
/server irc.fok.nl
/join #wieisdemol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |