Je moet wel wat drinkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:43 schreef OA het volgende:
Ik drink niets momenteel.
Mja, nog meer cola vanavond en ik slaap weer niet zometeen... geen goed plan na twee nachten met vijf uur slaapquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Verstandig, hier staat de cola te bruisen
Niet elk moment van de dag toch zeker?quote:
Lijkt me ook niet de beste optie iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, nog meer cola vanavond en ik slaap weer niet zometeen... geen goed plan na twee nachten met vijf uur slaap.
Omdat het gewoon ontzettend lekker isquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waarom vind ik dat toch zo lekker
Ik klim ook gestaag, al duurt de top400 nog wel evenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
OA, je staat in de top 400 nu
En ik ben ook hard op weg daarnaartoe.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:43 schreef OA het volgende:
Ik drink niets momenteel.
quote:
Waren er nog chicks?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, nog meer cola vanavond en ik slaap weer niet zometeen... geen goed plan na twee nachten met vijf uur slaap.
hij staat nog maar 23 achter op Muckquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
OA, je staat in de top 400 nu
En ik ben ook hard op weg daarnaartoe.
O ja, ik heb sinaasappel-perensap gehaald vandaagquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:54 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
maar je kunt ook iets anders pakken, vruchtensap ofzo....
goed punt!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het gewoon ontzettend lekker is
Ik sta in de top 200quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik klim ook gestaag, al duurt de top400 nog wel even
Spamz0rquote:
Hoeveel uur slaap je normaal altijd dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herinner je je mijn voorspelling nog, inclusief jouw tijdschema?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
hij staat nog maar 23 achter op Muck
Dat verschilt, maar meestal toch zeker een uur of zeven. Ik merk ook wel dat ik vandaag de hele dag duffer was dan de afgelopen weken, dus die vijf uur waren duidelijk te kortquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap je normaal altijd dan?
Ik doordeweeks zo`n 5 a 6 uur
Jij staat in de top50quote:
Ja. Je loopt voorquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Herinner je je mijn voorspelling nog, inclusief jouw tijdschema?
quote:
niet veel bijzonders thoughquote:
Dat was waarschijnlijk ook een garpjequote:
nog maar 8162 te gaan na deze post, mits de poster voor me niet meer post en anderen niet eerder zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef BrandX het volgende:
* gaat eens kijken waar zij staat tov de top 500
kwalitietspostsquote:
Oh, je komt in de buurtquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog maar 8162 te gaan na deze post, mits de poster voor me niet meer post en anderen niet eerder zijn
ik ook nog lange nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik sta nog niet eens in de top500
. Ik zou Muck vrijdag inhalen. And so be it.quote:
Inhaalslag gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef OA het volgende:
Niet
[..]
. Ik zou Muck vrijdag inhalen. And so be it.
Oh je zit/zat op de universiteit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verschilt, maar meestal toch zeker een uur of zeven. Ik merk ook wel dat ik vandaag de hele dag duffer was dan de afgelopen weken, dus die vijf uur waren duidelijk te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |