Volgens mij heb je geen idee hoeveel mensen hieraan meedoen. Vorige 2 aanvallen was er in ieder geval geen botnet in gebruik ik verwacht niet dat ze er nu 1 hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef Perecules het volgende:
[..]
Dus de sites van Scientology zijn platgelegd door mensen die vrijwillig het script hebben gedownload? Er zullen inderdaad wel wat mensen zijn geweest die vrijwillig met hun computers hebben meegedaan, maar dat staat in geen verhouding tot de gehackte computers van onwetende computergebruikers die gebruikt zijn.
Eric Bauman is het brein achter de acties.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:20 schreef roburt het volgende:
wat heeft ebaumsworld er precies mee te maken?
Ook democratiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:31 schreef Yorrit het volgende:
ja opzich, scientology is een kutorganisatie natuurlijk en daar mag je wel tegen actievoeren..
maar ik denk dat 90% 'in it for the lulz' is, en het ook zouden doen op andere sites waarvan de inhoud hen niet aan staat. zo krijg je een soort situatie dat hun gaan bepalen wat er op het internet gebeurd..
Fok kan niet eens normaal gebruik aanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 03:10 schreef Dzy het volgende:
905 mensen in #xenu nuBijna alle minder grote sites zijn kapot gegaan, alleen www.scientology.org heeft het wel helemaal overleefd.
Leuk topic, scientology is eng.
Overigens zijn alle DDoSers gewoon mensen die daar vrijwillig aan mee hebben gedaan hoor, gewoon een programmaatje dat een tiental keer per seconde met de webserver van een bepaald IP adres probeert te connecten en zo de site plat probeert te krijgen. Net alsof iedere user op Fok tegelijk 30 berichten zou plaatsen, dan is Fok ook dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |