Als het aan ons had gelegen had ze ook al eerder een fietsje gehad want ze toonde wel interesse en was ook niet van de driewieler af te slaan. Maar ze is nogal klein van stuk (ze zit in maat 86(krapjes) 92/98) en paste toen nog niet op een fietsje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:53 schreef Igraine het volgende:
Myhron kon al springen voordat ze twee was. Wij hadden vorig voorjaar een trampoline gekocht omdat ze zo graag op de bank en op bed sprong. Echt een succes is dat geweest.
Rennen doet ze eigenlijk ook al heel lang. Inderdaad een tijdje gehad dat ze alléén maar rende ipv gewoon liep.
Fietsen kon ze ook al voor ze twee was eigenlijk. We hadden een fietsje gekocht om haar te leren fietsen, maar ze fietste er zowat direct op weg... En nu ook, ze gaat zo hard dat ik haar rennend gewoon niet meer bij kan houden.
Ok, nou ben ik ook niet zo atletisch, dus misschien zegt het meer over mij dan over haar
een flesje AA of extran geven, zit hetzelfde in, en vinden ze meestal wel lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef bixister het volgende:
Suzanna, fijn dat 't weer wat beter gaat met Emma. Zielig zeg, en ook eng, dat ze 't zo benauwd had!
Anna is vannacht ook ziek geworden. veel overgeven, en waaaaaterdunne poep, de wasmachine draait overuren hier. Het gaat nu iets beter, althans ze heeft nu niet voortdurend meer krampen, zit TikTak te kijken en heeft wat thee gedronken. ze was zoveel vocht verloren dat ik maar meteen wat ORS aangemaakt heb maar dat wil ze absoluut niet drinken, ook niet gemengd met roosvicee. iemand nog tips voor hoe ik dat er wel in kan krijgen? of moet ik daar niet meteen zo panisch over doen misschien.
O ja, echt waar? Da's wel een goed idee dan. Zit er dan ook zout in?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:48 schreef moussy het volgende:
[..]
een flesje AA of extran geven, zit hetzelfde in, en vinden ze meestal wel lekker.
Merlijn is 2 jaar 2 maanden, 85 cm en ietsje meer dan 10 kiloquote:Op zondag 24 februari 2008 15:44 schreef FoN het volgende:
Luke is 2 jaar 3 maanden, 85 cm en ietsje meer dan 10 kilo
Die getallen hadden we een maand geleden met Tobias precies zo! Toen was hij 2 jaar en 3 maanden. Hier dus ook volop in maat 98.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:40 schreef Fuente het volgende:
Wohoow!Sara groeit in een rap tempo uit maat 92, echt razendsnel ineens. Dus hebben we haar net even opgemeten, ze is nu zo'n 95 cm lang! 7 cm verschil met 6 maanden geleden!en ze weegt nu 14,5 kilo.
Ze wordt echt lang ineens! Hoe lang zijn jullie kids met 2,5 jaar?
ons mannelijke inimini opdondertje, jaartje ouder, maar bijna dezelfde cijfers (2 cm kleiner en misschien een onsje of wat zwaarder, het schommelt tussen de 14,5 - 15 kilo)quote:Op zondag 24 februari 2008 10:40 schreef Fuente het volgende:
Wohoow!Sara groeit in een rap tempo uit maat 92, echt razendsnel ineens. Dus hebben we haar net even opgemeten, ze is nu zo'n 95 cm lang! 7 cm verschil met 6 maanden geleden!en ze weegt nu 14,5 kilo.
Ze wordt echt lang ineens! Hoe lang zijn jullie kids met 2,5 jaar?
de diarree is gelukkig over. althans, 't is nog wel wat dunner dan gewoonlijk maar de echte waterpoep is over.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:40 schreef dutchie het volgende:
Bix, die diarree kan wel 2 weken duren zei de arts me laatst. Als ze zich verder maar goed voelt en weer goed eet en drinkt. ORS blijven geven zolang ze nog steeds die diarree heeft.
En kdv, sja, dan mag je misschien wel een paar setjes kleding extra meegeven denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |