abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56638814
Nog gefeliciteerd Bix

Vicky, Sara eet ook zo slecht avondeten. Haar favotiet is doperwten, die vindt ze heerlijk, maar verder is het echt een beetje prut. Ik zet elke avond gewoon een bordje neer en als ze niet eet, dan eet ze maar niet.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 februari 2008 @ 21:20:46 #152
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56652292
O jaaa!! Anna is Drie!!! Gefeliciteerd mama Bix, en natuurlijk Anna!!
Luchtbel, wat knap! En die foto ontroert me heel erg. Mooi.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 11 februari 2008 @ 06:14:45 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56658773
Ja, Lishe, heb ik ook, dat die foto me echt raakt. Mooi is ie.

En ik ben tot nu toe Anna en BIx helemaal vergeten te feliciteren! Bij deze alsnog, van harte met je driejarige dochter.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 11 februari 2008 @ 07:11:50 #154
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_56658919
Wat worden al die kinderen snel groot zeg.

Nog gefeliciteerd Bix en Anna. Ik denk altijd dat ze een stuk jonger is dan Kai, maar ze schelen maar 4 maandjes.

Kai heeft vannacht de hele nacht zonder piepen zonder speen geslapen. Hij heeft voor zichzelf besloten dat hij een superheld is en superhelden hebben volgens hem geen speen meer. Het gaat verbazingwekkend makkelijk

Oh ja, eten Ik maak me er niet meer druk om. Mijn zusje heeft jarenlang (tot grote frustratie van mijn ouders) geleefd op witte rijst, komkommer en een tartaartje. Ze is kerngezond en eet nu alles.

[ Bericht 19% gewijzigd door m@x op 11-02-2008 07:48:04 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 11 februari 2008 @ 09:00:34 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56659564
Oh, Anna! gefeliciteerd nog met je derde verjaardag! En Bix, bixman en grote broer natuurlijk ook!

brrr, witte rijst, komkommer en tartaar. Da's wel heel minimaal. Wij zijn allemaal gedwongen te eten thuis, en hebben alledrie een nogal rare verhouding met eten. tot het hebben van eetproblemen aan toe. Dus ik kijk wel uit. Er moet geproefd worden maar borden hoeven niet leeg (maar snoep en koek gaan dan wel op rantsoen.)

Ik zit een beetje met mijn ziel onder mijn arm te zitten, toch.
Mijn kleine erwtje helemaal alleen naar de grote school. Ik vroeg m of ik even moest blijven, maar dat hoefde niet. Tja.

En hoewel ik er naar uitgekeken heb, genoeg te doen heb nu en iedereen er klaar voor was voelt het toch wel erg kaal....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_56660265
is bram aan 't oefenen daar de buurvrouw of is 't voor 't echie? sterkte in ieder geval, lijkt me ook een hele vreemde gewaarwording...

bedankt voor de felicitaties! 't is al heel wat he, 3 jaar. zelf vond ze zelfs dat ze nu 4 jaar was, maar dat ging me toch iets te snel. m@x, ik heb dat ook met een aantal kinderen hier, dat het verschil gevoelsmatig groter of kleiner is dan in werkelijkheid. maar 4 maandjes kunnen aan de andere kant ook nog best veel zijn op die leeftijd.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:00:42 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56660291
Nee, hij is oefenen. 5X voordat hij echt mag 17 maart.

Heel raar dat ik mijn draai niet kan vinden. Hij gaat ook gewoon twee dagdelen naar de PSZ.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_56660890
Wij waren gisteren bezig om een oppas te regelen voor as vrijdag voor Merlijn. Aangezien wij naar de huishoudbeurs willen gaan en Merlijn gewoon naar het KDV gaat wilden wij oma regelen om hem op te halen. Nu gaan ze (Merlijn en Oma) naar een tante waar een verjaardag is en gezellig eten. Merlijn mcht gewoon mee even later was het misschien toch maar slim als hij dan ook zijn pyjama meeneemt en ach hij kan net zo goed blijven logeren. Ineens is Merlijn gewoon uitbesteedt en zelf hebben we er niets voor hoeven regelen. Hij vindt het daar zo prachtig bij zijn tante waar ook twee grote neven zijn (7 en 9). Ik vind het wel spannend weer want het is voor hem wel al de tweede keer uit logeren maar de eerste keer bewust dat hij het nu al weet. Dat wordt donderdag samen tas inpakken. Het is al zo een grote knul.
pi_56663709
debuurvrouw, 't is ook echt wel een hele mijlpaal vind ik, die basisschool. ben benieuwd hoe bram 't gehad heeft!

randa, zeker als je er weer zo'n kleintje bij hebt zie je goed hoe groot je oudste al is en hoeveel hij al weet/snapt/kan he. succes voor z'n 2e logeerpartij!

ik heb even een filmpje van "the day after" anna's verjaardag. ze was toen een stuk relaxter en zat heerlijk te zingen en te spelen met 'r nieuwe poppenhuisje.
  maandag 11 februari 2008 @ 13:25:00 #160
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56664164
Hij is helemaal dapper geworden van naar school gaan... Had goed meegedaan zei de juf, alsof hij nooit anders heeft gedaan.
Thuis ging hij gelijk een tekening maken, en die was al weer véél gedetailleerder dan hij eerder deed. Normaal wil hij 's middags graag tv kijken en kan hij zich niet vermaken. Nu heeft hij gegeten als een beer en ligt in piratenkleding te zingen. Al met al duidelijk op zijn plek.
Vond het erg leuk ook zelf. Dus een positieve ervaring....
Maar of het nou mijn veranderde kijk is of dat het bij Bram zit, hij lijkt veel ouder en wijser in zijn doen en laten.
pi_56670634
Gaaf buurvrouw, dat het zo goed ging!

Anna Die draaiende heupen ook

Sara is met manlief naar de HA geweest omdat ze nog steeds zo hoest. Ze heeft nu toch ventolin gekregen omdat ze altijd erg oppervlakkig ademt, veel hoest, en het dus kan zijn dat er onderin de longen slijm zit.
Wat een drama is dat met geven zeg! Iemand nog tips? Ze moet 2 maal daags een puf, en dan zes keer ademen, maar het is echt een heel geworstel.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator maandag 11 februari 2008 @ 20:23:27 #162
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56671105
6 ademhalingen is al afgezwakt Fuente , 10 ademhalingen is het meestal.

Neem Sara op je schoot, haar rug tegen je buik. Sla je armen om haar armen heen, ter hoogte van haar bovenarm en zet de " toeter" over neus en mond. Vooraf even schudden met de ventolin, en dan een pufje geven. Hou haar gewoon goed vast, blijf tegen haar praten, of aftellen en dan went het meestal het snelst. Heb je de babyhaler gekregen die bij Ventolin hoort? Dan kun je de ademhalingen zien aan de beweging van het blauwe fliebertje/ventieltje, wat er bovenin zit.
Ik laat Eva van 10 naar 1 aftellen, of doe het zelf, zodat ze weet wanneer het afgelopen is.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 11 februari 2008 @ 20:39:43 #163
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_56671522
Spannend is het toch hè, als die ukkies naar school gaan.
Maar ik vind het toch net iets spannender als ze maar nét 2,5 zijn hoor!

Hier gaat de school eigenlijk wel goed
Aiken gaat graag en ik denk dat hij het wel goed doet. Ik vind het alleen zo jammer dat ik er niet veel van meekrijg. Op het KDV weet je haarfijn wat de kinderen er de hele dag doen. Je weet wat ze gegeten hebben, hoeveel ze geslapen hebben. Op school weet ik gewoon niets! En als ik dan de juf tegenkom dan komt er niet veel meer uit dan 'ja, hij doet het wel goed'. Tja, als hij ouder wordt en zelf zal kunnen vertellen, misschien dat ik dan iets meer te weten kom.

Fuente, dat lijkt me idd een heel gedoe om die pufjes binnen te krijgen. Veel geluk ermee!
  maandag 11 februari 2008 @ 20:40:14 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56671538
Ja, zo deden wij dat ook Loïs...
Bas Brulde er alleen altijd enorm bij Maar dan inhaleerde hij wel goed
Heb dus ook geen tips meer. Hopelijk went het een beetje voor Sara. En Bas heeft het vanaf dat hij 10 maanden was een poosje gebruikt. nu dus al zeker 5 jaar niet meer....
pi_56671697
Goeie berichten over school buuf

Ik heb vandaag maar eens gevraagd wanneer we definitief te horen krijgen of Morris op de school van onze keuze geplaatst wordt. Dat krijgen we dus pas in Mei te horen. Vind ik best laat eigenlijk.
Wanneer wisten jullie dat precies?

En beterschap voor Sara!

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 11-02-2008 21:01:35 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56671720
We hebben inderdaad de babyinhaler.
Dank je wel voor de uitleg Lois! Ga het morgen zo meteen op die manier proberen.

Sara brulde inderdaad ook heel hard bij het inhaleren, dus ze heeft het wel binnengekregen, maar wat een strijd was dat!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 11 februari 2008 @ 20:51:11 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56671847
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:46 schreef snoopy het volgende:
Goeie berichten over school buuf

Ik heb vandaag maar eens gevraagd wanneer we definitief te horen krijgen ofr Morris op de school van onze keuze geplaatst wordt. Dat krijgen we dus pas in Mei te horen. Vind ik best laat eigenlijk.
Wanneer wisten jullie dat precies?

En beterschap voor Sara!
Nou dat is zeker laat! zeker als je daarna nog een alternatief moet zoeken...
Bram heeft twee oudere broers al op school, dus ze wisten dat ie eraan zat te komen. Buiten dat woon ik in een klein dorp met twee scholen die op sneeuwbalafstand van elkaar liggen. Beide bezocht en op de school die het meeste aansprak ingeschreven. Weinig keuze is soms wel zo overzichtelijk.
Toen het helemaal niet goed ging met de oudste was het weer wat minder maar gelukkig hebben ze dat goed opgepakt.
Hier zijn de scholen zo klein (de onze is de "grote" school met 140 ll, de andere heeft er ongeveer 60 schat ik)
dat er altijd wel plaats is...
pi_56672166
Vorig jaar bij de rondleiding zeiden ze wel dat het wel goed zou komen maar ik zie dat toch het liefst zwart op wit. We hebben hem ook ingeschreven in een school het dichtst bij ons huidige adres en daar staat hij eerste op de wachtlijst. Dat is dan ook wel een van de meest populaire scholen in Amsterdam geloof ik
Maar omdat we gaan verhuizen hebben we hem dus ook ingeschreven voor die andere school. Die is zo'n 50 meter van ons nieuwe huis. We wachten dus maar af.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:14:48 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56672397
Buuf, klinkt goed die schoolverhalen

Ik hoop dat het morgen hier ook zo gaat Saskia vind 't leuk en spannend tegelijk geloof ik.
En sinds vanmorgen weet ze het zeker... ze wil dierenarts worden Dan moet je heel goed je best doen op school en ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang naar school, maar dat deert allemaal niet. Ze gaat poezen beter maken en z'n pukkel weghalen (pukkel bij de kat onder z'n vacht ). En als ze dan groot is en eindelijk dierenarts is, dan wil ze ook nog wel superheld worden (in de avonduren ofzo )

Snoopy, das idd wel laat om wat te weten HIer wist ik het meteen met de inschrijving. (2 jaar geleden)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56672485
Dierenarts en superheld Een kind met ambitie dus
Succes morgen!
  maandag 11 februari 2008 @ 21:35:45 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56672890
Wij moeten Noah nog steeds inschrijven bij een school...
Toen ie ruim 2 was ben ik wezen kijken op 1 school en daarna is het er allemaal bij ingeschoten en inmiddels weet ik het gewoon echt niet meer
Kan dat altijd en overal, bij meerdere scholen inschrijven? Want anders neig ik ernaar om hem in elk geval vast in te schrijven bij wat scholen, en dan zien we later wel verder Maar als iedereen dat doet worden de wachtlijsten natuurlijk snel erg hoog, dus is misschien niet helemaal dé manier...

Maar je hebt hier alleen een openbare, een katholieke en een protestanst christelijke school. Maar geen montessori, jenaplan, en dat soort dingen. Dus ik vind het best wel lastig. En de katholieke school heeft wel 3 keer per jaar een open dag, maar geen idee wanneer de eerstvolgende dan is. Bij de andere scholen moet je een afspraak maken en dat vind ik dan weer een hogere drempel
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56672988
Heeft die school geen website met info over kijkdagen?
Officieel mag je je geloof ik maar op 1 school inschrijven. De school bij ons nieuwe adres vond het geen probleem omdat we straks gaan verhuizen en ze het wel logisch vonden dat we bij allebei de adressen iets achter de hand willen hebben.
pi_56673137
Fuente, wij deden het ook altijd hoe Lois het uitlegd.
Wij zongen altijd "altijd is kortjakje ziek" en dat hielp goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:48:18 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56673199
Ze hebben wel een website, maar heb er niet kunnen vinden wanneer ze de volgende open dag hebben. Micha heeft het ze van de week in een mailtje gevraagd, maar nog geen antwoord. De vorige keer dat ik op die school was trouwens, zaten ze nog in een tijdelijk gebouw vanwege grote verbouwing (uitbreiding). En Micha was er toen ook niet bij. Vandaar dat ik nog wel een keer wilde kijken.

Ik ga maar eens kijken of ik de folder kan vinden met scholen in de buurt van ook andere wijken. Hebben we iets meer keuze...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:15:16 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56676630
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef Lishe het volgende:

Luchtbel, wat knap! En die foto ontroert me heel erg. Mooi.
Ja he, ze loopt zomaar de zon tegemoet.
Sugar, ik vind het ook best eng hoor. Alleen op straat en alles. Maar ik heb ook meteen tegen haar gezegd dat het niet iets is dat altijd maar mag en kan. Het gaat aan de ene kant in tegen mijn gevoel, ze is nog klein en alles. Aan de andere kant, anders zitten we straks weer de hele zomer met ruzie en tegenstrijdig gedoe omdat ze niet echt in een tuin kan. Dus ik leer haar nu hoe het kan en wat wel en niet mag en we zien wel hoe het loopt. Er waren nu nog wel meer kinderen op straat, ze ging er wel heen maar bleef wel op een afstandje d'r eigen spel spelen. Zo lief eigenlijk!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:24:00 #176
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56678846
Dat is ook het allermoeilijkste Luchtbel, dat loslaten en je kind haat grenzen laten verkennen. Hier mag ze wel in de speeltuin, halverwege de straat, als ik in de voortuin ben. (Ofja, de voorstoep ) En alleen als er andere moeders in de speeltuin zijn.
We hebben de afgelopen dagen veel gewandeld en ik vind het stom dat mensen niet teruggroeten als mijn kind "Hallo" of "Goeiemorgen" zegt. Of op z'n minst een keertje vriendelijk lachen. Zo raar vind ik, wat is dat nou voor moeite.

En ik ga Luuke vandaag opgeven voor peuterzwemmen. Hier zijn de wachtlijsten normaal 2,5 jaar, maar nu is er een nieuwe zwemschool, zonder wachtlijst nog. Ik hoop, hoop, hoop dat ze ook peuterzwemmen hebben op de tijden dat we kunnen.

Tex, wat moeilijk he, die scholen? Succes met het maken van je keuze!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56679436
lishe, dat komt hier ook regelmatig voor (dat niet teruggroeten). stom is dat he! anna zegt dan vaak iets als 'die mevrouw kan niet praten he?'
wat een idiote wachttijden! hopelijk kun je die nu omzeilen met die nieuwe zwemlessen. succes!
alleen buiten laten spelen, dat durf ik bij anna nog echt niet.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:07:50 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_56680607
Ik heb al eens ruzie gemaakt met iemand over het niet "zien"van kinderen. Een oudere mevrouw die compleet over ze heen liep (letterlijk) toen de oudste twee 1en 3 waren om iets te pakken waar ze blijkbaar voor stonden.
Ik was wel zo kwaad dat ik het gezegd heb: Het zijn gewoon mensen hoor! U kan tegen ze praten, vragen of u er even bij mag en dan luisteren ze ook, en u mag ook gewoon uw excuses aanbieden als u ze vervolgens overhoop loopt.
Mevrouw was hevig verbolgen over zoveel brutaliteit van mijn kant Iets met respect voor ouderen.
Nou sorry, maar voor dit gedrag kan ik geen respect opbrengen. word nog kwaad als ik eraan terug denk...
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:17:22 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_56680769
tex, succes met de scholen, het blijft moeilijk zulke dingen.

LB, wat stoer! van jullie allebei! Ik durf het niet aan nog te drukke straat en Liam te onoplettend

ach, zo veel mensen schijnen een hekel aan kinderen te hebben, dat lees ik veel ten minste tegenwoordig. er is laatst zelfs een heel boekje over verschenen las ik in de spits, idioot gewoon.
alsof het een moeite is om terug te groeten of idd te vragen of je er even bij mag. ik heb uberhaupt een hekel aan oudere mensen die beginnen over respect bla bla. respect moet je verdienen in mijn ogen door respect te tonen. but who am I?
stormy waters...
sailin'
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 februari 2008 @ 20:20:38 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56689815
Sakskia kan hier via de tuin naar een autovrij speelpleintje. Ze mag nu ook onze straat oversteken, als alle andere kindjes dat ook doen. Het voetpad ligt op een verhoogde drempel, dus auto's moeten sowieso afremmen.

Ik vind het wel fijn als ze zo lekker loopt te schooieren met andere kinderen. Nu zijn er in de hier omliggende 3 straten de afgelopen 4 jaar een stuk of 40 kinderen geboren dus het is er altijd druk met spelen kinderen en oplettende ouders.

Ze heeft d'r eerste basisschooldag overleefd. Het wegbrengen ging niet zo soepel, maar ze was zeer vrolijk bij het ophalen en riep "tot vrijdag!" tegen de juf.
pi_56691481
Fijn dat die eerste dag toch goed eindigde voor Saskia.
Onvoorstelbaar dat het ook voor haar al zover is
pi_56692202
Myrthe hoeft pas na de zomervakantie te komen waarschijnlijk. Morgen hebben we een gesprek bij een kandidaat-school. Fijn dat Saskia's eerste schooldag goed ging!

Onze achtertuin grenst aan een binnentuin met speeltuin. Deze zomer mag Myrthe daar waarschijnlijk alleen spelen. Vandaag even 'geoefend' en ze hield zich goed aan de afspraken maar ik stond wel elke minuut bijna even te kijken waar ze was (er is ook open water vlakbij, dus dat is wel gevaarlijk al weet ze natuurlijk dat ze daar niet mag komen).
  woensdag 13 februari 2008 @ 06:43:39 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_56696944
heej wat leuk dat Saskia ook al naar school is geweest en dat het goed gegaan is
en lekker dat ze buiten kan spelen ik zou het ook echt graag willen voor Liam, maar zie het nog even niet gebeuren
stormy waters...
sailin'
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:41:46 #184
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56713641
Saskia was tot vandaag nog nooit bij de tandarts geweest (:@ ) maar vandaag konden we bij onze nieuwe tandarts terecht. Aangezien Saskia al panisch werd voor alles wat ook maar op een arts leek, wilde en drufde ik onze oude tandarts niet op haar los te laten; dat zou e.e.a. alleen maar erger maken.

Ondanks dat ze dus alles met witte jassen eng vind, is het dus onwijs goed gegaan. De tandarts deed het echt heel leuk, ze mocht aan de knopjes van de stoel zitten; Eerst even de 'tandenwind' op d'r hand en wang voelen, zelf het haakje in d'r mond doen om te voelen. De TV boven haar hoofd met dieren-documentaires ("Kijk mam, wat een mooie schildpad!") deed ook wel e.e.a. aan afleiding natuurlijk.

Ik ben echt zo vreselijk opgelucht dat 't zo goed is gegaan Het lijkt er trouwens op dat ze haar artsen-angst aan het overwinnen is. De CB arts de laatste keer was ook al niet zo'n heel erg drama.

Vanmiddag trouwens twee meisjes die helemaal uit hun dak gingen toen ze echt beseften dat ze bij elkaar in de klas komen en dat ze elkaar vrijdag dus op de grote school zien Dat enthousiasme was echt geweldig! (Het besef is er alleen nog niet dat de laatste drie keer psz van Saskia zonder diezelfde vriendin is )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56716312
Hier juist het tegenovergestelde; Myrthe ziet haar vriendinnetje nog 3 keer op de peuterspeelzaal en daarna gaat die naar de basisschool. Een andere dan we voor Myrthe in gedachten hebben, en dat zorgt dus voor drama's (incl lastig kind bij bezichtiging van de school die ons leuk lijkt voor haar, want ze vindt het bij voorbaat een stomme school omdat ze alleen naar de school wil waar E. naar toe gaat ). En naar dezelfde school sturen heeft ook geen zin; vriendinnetje gaat begin volgend schooljaar (als Myrthe naar de basisschool mag) waarschijnlijk verhuizen..

Erg fijn voor Saskia dus en leuk dat de tandarts goed ging!
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:32:38 #186
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56722187
Hoe vaak kan jullie peuter "waarom?" zeggen op een ochtend?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Jubileum moderator donderdag 14 februari 2008 @ 10:36:18 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56722235
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:32 schreef LadyS het volgende:
Hoe vaak kan jullie peuter "waarom?" zeggen op een ochtend?

Ongeveer net zo vaak als "NEE!"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56722323
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:36 schreef Lois het volgende:

[..]

Of als die
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:51:17 #189
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56722501
quote:

[..]

oh ja
En "dat wil ik niet" hoort ook in haar repertoire
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_56723430
quote:

[..]

En net zo vaak om een klaasje vragen. (chocola)
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:52:46 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56723891
Ik vind het nog eng hoor om Léon 'los' te laten naar een speeltuintje. Er zit er een vlak achter hier, maar daar spelen bijna geen kinderen. En bij zijn toekomstige school dus wel, maar daar heb ik geen toezicht op. En ligt een paar meter van het water af. Dat zie ik dus nog niet zitten. Dus we gaan gewoon samen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:06:13 #192
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_56724138
Ligt ook weer aan het kind of je het aandurft of niet.
pi_56729387
Ik hoor hier alleen maar Opee zelf doen....

Oh oh oh mijn kind is zo lekker bezig momenteel. Afgelopen zondag had ik d'r in bed gelegd en toen zei ze al Opee poepen potje maar dat had ze de hele ochtend al gezegd. Heb d'r een kus gegeven en ben weggegaan. Dacht dat ze sliep totdat ik een uurtje later, mijn ouders waren er net, haar heel hard hoorde huilen. Ik naar haar kamer toe, en ik rook het al. Kwam ik haar kamer binne zegt ze, mamma Opee poep daan. Zat ze helemaal onder de stront. Ze had haar luier uitgedaan...

Vandaag weer zo'n heerlijke actie. Had dr weer in bed gelegd want het was tijd om te slapen. Dacht dat ze sliep en wilde zelf ook een uurtje gaan slapen omdat ik vanancht om 3 uur al weer wakekr was en niet mee rkon slapen. Ik wilde net mijn ogen dichtdoen toen ik het haakje van haar deur hoorde. Ging ik kijken, zit ze om het hoekje op het potje, mamma mamma kijk, plas op de grond. Overal lag pies in haar slaapkamer. Toen keek ik naar haar bed, had mevrouw het potje met vitamine D pilletjes en de tube tandpasta te pakken gehad. Het potje, dat ik verleden week gekocht had 500 pilletjes was helemaal leeg en lag door haar bed. Daarnaast zat de tandpasta op de muur en op haar neus.. Ik heb maar een aantal pilltjes terug gevonden, ben benieuwd hoeveel ze er op gegeten heeft, maar vanavond krijgt ze iig niets.

Toch vond ik het wel even tijd om te slapen en toen ehbben we samen 1,5 uur in mijn bed geslapen

Dinsdag nog even wezen wegen/meten. Amber weegt 13,7 kg en is 90 cm. De dame van het CB was helemaal tevreden, want ja, Amber was toch wel een beetje te zwaar gweest en gaat nu netjes naar de middellijn.. Het is ook nooit goed, eerst was ze veel te licht en nu te zwaar.. ach, het cb kan de boom in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:37:14 #194
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56729905
Fuente, hoe gaat het eigenlijk met het puffen?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56730022
Vicky, vitamine D is een hormoon, wordt in het lichaamsvet opgeslagen (meeste vitamines worden uitgeplast bij teveel). Ik heb volgens mij eerder gelezen dat een kind daar teveel van had binnengekregen, en die mocht heel lang geen vit D meer slikken. Misschien handig dat morgen even na te vragen bij de huisarts?
pi_56730086
poemojn, ik heb al naar davitamon gebeld en ik moest Amber ff in de gaten houden. Ik weet niet hoeveel ze binnen gekregen heeft maar ze heeft niet raar gedaan ofzo. Daarnaast mag ze even een week geen vitamine D pilletjes en moeten we even neit te veel melk geven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_56730124
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef Vicky het volgende:
poemojn, ik heb al naar davitamon gebeld en ik moest Amber ff in de gaten houden. Ik weet niet hoeveel ze binnen gekregen heeft maar ze heeft niet raar gedaan ofzo. Daarnaast mag ze even een week geen vitamine D pilletjes en moeten we even neit te veel melk geven.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56730406
Puffen gaat redelijk! Ze worstelt al wat minder, huilt nog wel, maar daarna vindt ze zichzelf stoer

Vicky, jeetje, wat een minimonster! Moest stiekem wel heel erg hard lachen hoor
Sara
Merel
Ukje
pi_56730432
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:03 schreef Fuente het volgende:
Puffen gaat redelijk! Ze worstelt al wat minder, huilt nog wel, maar daarna vindt ze zichzelf stoer

Vicky, jeetje, wat een minimonster! Moest stiekem wel heel erg hard lachen hoor
ik moest er om lachen maar ik was ook wel even heel erg boos...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_56730582
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik moest er om lachen maar ik was ook wel even heel erg boos...
Zou ik ook zijn
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')