Ik hoor hier alleen maar Opee zelf doen....
Oh oh oh mijn kind is zo lekker bezig momenteel. Afgelopen zondag had ik d'r in bed gelegd en toen zei ze al Opee poepen potje maar dat had ze de hele ochtend al gezegd. Heb d'r een kus gegeven en ben weggegaan. Dacht dat ze sliep totdat ik een uurtje later, mijn ouders waren er net, haar heel hard hoorde huilen. Ik naar haar kamer toe, en ik rook het al. Kwam ik haar kamer binne zegt ze, mamma Opee poep daan. Zat ze helemaal onder de stront. Ze had haar luier uitgedaan...
Vandaag weer zo'n heerlijke actie. Had dr weer in bed gelegd want het was tijd om te slapen. Dacht dat ze sliep en wilde zelf ook een uurtje gaan slapen omdat ik vanancht om 3 uur al weer wakekr was en niet mee rkon slapen. Ik wilde net mijn ogen dichtdoen toen ik het haakje van haar deur hoorde. Ging ik kijken, zit ze om het hoekje op het potje, mamma mamma kijk, plas op de grond. Overal lag pies in haar slaapkamer. Toen keek ik naar haar bed, had mevrouw het potje met vitamine D pilletjes en de tube tandpasta te pakken gehad. Het potje, dat ik verleden week gekocht had
500 pilletjes was helemaal leeg en lag door haar bed. Daarnaast zat de tandpasta op de muur en op haar neus.. Ik heb maar een aantal pilltjes terug gevonden, ben benieuwd hoeveel ze er op gegeten heeft, maar vanavond krijgt ze iig niets.
Toch vond ik het wel even tijd om te slapen en toen ehbben we samen 1,5 uur in mijn bed geslapen

Dinsdag nog even wezen wegen/meten. Amber weegt 13,7 kg en is 90 cm. De dame van het CB was helemaal tevreden, want ja, Amber was toch wel een beetje te zwaar gweest en gaat nu netjes naar de middellijn.. Het is ook nooit goed, eerst was ze veel te licht en nu te zwaar.. ach, het cb kan de boom in