Ik weet dat ik hier echt in geen eeuwen heb gepost, maar toch even een update, met wat leuke uitspraken van vooral Noa, mag het?

Noa is een bijdehandje aan het worden en praat alles na. Een paar voorbeelden van haar bijdehante opmerkingen:
Noa: 'Mag je mij optillen?' (wil je mij optillen)
Ik: 'Nou, okee dan, maar je bent wel zwaar hoor!'
Noa: 'Nee hoor, dat is niet lastig!'
Noa: 'Kijk mama, de doek is helemaal nat!'
Ik: 'Hoe komt dat?'
Noa: 'Dat komt dat Julia de doek opgegeten heeft!'
Noa zegt boven (als we al naar bed aan het gaan zijn):
'Ik voel zich niet lekker'.
Ik: 'Oh ja?'
Noa: 'Ja, dat zei ik toch al beneden. Dus ben ik ziek.'
Noa komt naar me toe met blote voeten (ze had een maillot aan) en vraagt of ik haar rokje weer goed wil doen.
Ik: 'Heb je geplast?"
Noa: 'Nee, de maillot is uit.'
Ik: 'Waarom heb je die uitgedaan dan?'
Noa: 'De maillot voelte zich niet lekker!'
Emma begint ook bijdehand te worden, maar is op het moment vooral erg ziek. Keelontsteking, een fikse, volgens de huisarts (we zijn gisteravond maar even naar de huisartsenpost gegaan, want ze kon heel moeilijk ademen....doodeng! Ook moest ze bijna overgeven elke keer en raakte helemaal in paniek, en had hoge koorts. Al met al reden genoeg om even naar haar te laten kijken). Ze heeft een drankje gekregen maar ik ben er niet zo blij mee, het is volgens mij echt een paardenmiddel. Ontstekingsremmend zou het moeten zijn. (ben even de naam kwijt, maar heb er weleens negatieve berichten over gehoord...)
Verder is het een heerlijk meiske en heel stoer. Gisteravond toen ze naar de dokter moest was ze heel erg schattig en lief, hielp heel goed mee en was helemaal niet tegendraads. Dat zou Noa wel zijn, die is erg lastig als ze ziek is. Wat een verschil kan dat zijn tussen kinderen zeg!