Mooi interviewquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
In de Revu van deze week, overal te koop
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef TheZapster het volgende:
Wat een nummer blijft dat ook van queen zeg
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ze zijn bij 3FM nogal gespitst op nationaal product, wat natuurlijk een goede zaak is.
Moke - Milow - Kanye West ft. Chris Martin of wat meer gewaagd Calvin Harris. Maar ja, dat het Racoon is geworden was wel weer te verwachten na de enthousiaste reacties van o.a. Domien, Coen en Sander. Nog even genieten van de huidige Megahit die ik wel erg tof vind.quote:Ik hoorde ze vanochtend bij Giel live, dat deden ze ongelooflijk goed. Kwaliteit hoor je, of je er nou van houdt of niet.
Maar wat zijn volgens jou die veel betere kandidaten?
Die heb ik ook gekozen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef TheZapster het volgende:
Bah wat een moeilijke keuze voor de uitjediptip, SL2 of Vanilla Ice allebei errug lekker.
Toch maar voor SL2 gekozen
Moke - ik ken slechts een paar nummers van de radio, maar OK!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
Middag allemaal![]()
[..]
Absoluut mee eens.![]()
[..]
Moke - Milow - Kanye West ft. Chris Martin of wat meer gewaagd Calvin Harris. Maar ja, dat het Racoon is geworden was wel weer te verwachten na de enthousiaste reacties van o.a. Domien, Coen en Sander. Nog even genieten van de huidige Megahit die ik wel erg tof vind.
Je hebt alleen maar Timur CD's in je autoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
Timur
Kut dat ik geen andere cd's in de auto heb
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar Timur CD's in je auto
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar Timur CD's in je auto [afbeelding]
Kwam er wel suf uit. Maar nee, ik ga wel zoeken naar een andere zender, Timur wil ik niet horenquote:
Skyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Kwam er wel suf uit. Maar nee, ik ga wel zoeken naar een andere zender, Timur wil ik niet horen
Iemand met een online radiostation die Timur Vluchtelingenradio kan maken?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:17 schreef Horloge het volgende:
Gelukkig nam Paul het net even over. Die Timur is zo slecht, denkt hij nou echt dat hij leuk is met dat gebash op die Ramon de hele tijd?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:41 schreef rubbereend het volgende:
omg Tinkerbell, was een leuke rel op FOK! hier ja
Was een topic hier op FOK! wat ze met haar kat gedaan had, zal ff topic zoeken...quote:
Doet me altijd aan dit denken: http://youtube.com/watch?v=SYf2AurBIhgquote:
Ik zes weken geleden ongeveer een e-mail gestuurd (18.30) , 3 minuten later al teruggebeld, dus die was zeker wel livequote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Dance Classics Party Request is normaal toch altijd opgenomen? Nu is het live
En de webcam doet het nog
[..]
Doet me altijd aan dit denken: http://youtube.com/watch?v=SYf2AurBIhg
Het is vaak wel opgenomen, want Corné is ook bezig met de MotoGP, maar aangezien het seizoen nog niet is begonnen, kan ie mooi live uitzenden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Dance Classics Party Request is normaal toch altijd opgenomen? Nu is het live
...
lolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Doet me altijd aan dit denken: http://youtube.com/watch?v=SYf2AurBIhg
Die webcam is al een paar dagen hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol![]()
Haaaaai purplerose!
Drukke boel in de studio maar volgens mij wel hartstikke gezellig
De cams worden gereed gemaakt voor Ekstra weekend en de Freaknacht![]()
Die cam staat zo sinds Nacht DnA. Ik denk dat het komt omdat Eric om half 2 met Dave Grohl zat te bellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die webcam is al een paar dagen hetzelfde hoor.
En ik moet nu wegquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:59 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
Zometeen de eerste Ekstra Weekend die ik helemaal kan luisteren in iets van 10 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |