Dat is dan dom, want 90% van de bezoekers volgt dat niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:02 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Die hele marketing campagne eromheen moet je gewoon als deel van het verhaal zien.
Vind ik niet, die marketing eromheen is een toevoeging op de film, maar zelfs zonder dat staat de film imho als een huis. Maar goed, either you love this film, or you hate it.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:30 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dat is dan dom, want 90% van de bezoekers volgt dat niet.
maar dat is het doel ook niet van JJ, die integreert gewoon verschillende media als mix voor een project die stand alone ook prima functioneren...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:30 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dat is dan dom, want 90% van de bezoekers volgt dat niet.
Inderdaad, ik heb niks ervan gevolgd maar voor de film maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Vind ik niet, die marketing eromheen is een toevoeging op de film, maar zelfs zonder dat staat de film imho als een huis. Maar goed, either you love this film, or you hate it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het monster is een enorm konijin?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:12 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb hem ook gisteren gezien zo friggin vet. Toen we naar huis reden stak er een konijn snel de straat over, waarop ik zei , "kijk uit!" en we dat beest net konden ontwijken. Moest toen gelijk denken aan cloverfield
Hele goede vraag. Ik zit er ook mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:23 schreef Oksel het volgende:
Stomme vraag; waar slaat de naam Cloverfield op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Hud zegt in de film dat hij blijft filmen omdat als alles voorbij is mensen willen weten hoe en wat er gebeurt is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:45 schreef SCH het volgende:
Dat ze maar blijven filmen, slaat natuurlijk nergens op en is direct het zwakke punt van de film. Op dat feestje is het filmen goed ingezet maar later slaat het als kut op dirk en was het veel sterker geweest als daar een reden was voor bedacht.
Hud kan zoveel zeggen, dat maakt het niet ineens wel aannemelijk..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:54 schreef Tweek het volgende:
Hud zegt in de film dat hij blijft filmen omdat als alles voorbij is mensen willen weten hoe en wat er gebeurt is.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Toffe film!!
Ik werd er echt ingetrokken en was gewoon wrede actie.NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zelf bedacht?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:37 schreef seto het volgende:
"The film's final title, "Cloverfield", is the name of the exit Abrams takes to his Santa Monica office."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |