quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat de medische staf die termijn heeft voorspeld.
inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
Louis van Gaal, kom thuis!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
Louis van Gaal, kom thuis!
Inderdaad, wekelijks je man voorbij laten lopen of een pingel veroorzaken zou echt niet de reden mogen zijn dat je gebashed wordtquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd zeg, begin dat Urby gebash ook een beetje moe te worden.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:04 schreef Jasza het volgende:
Gister was er ook nog zo'n koekebakker op Bijlmer voor de wedstrijd die omhoog naar de metros ging en ff ging roepen:
Come on Utrecht, come on Utrecht
Gelijk 5 man politie erachteraan
Je had ook Fifa08 moeten nemenquote:
Fifaquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je had ook Fifa08 moeten nemen
Die speelt het ook? Zou hij al aankopen hebben gedaan? Of loopt hij in seizoen 5 nog steeds met ursaiz rond..quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:31 schreef Nashje het volgende:
Rot op met je kutSPEL. Je lijkt Martin van Geel wel.
quote:Fans van Ajax en Feyenoord staan niet onwelwillend tegenover een overname door een steenrijke zakenmagnaat. Dat blijkt vandaag uit een onderzoek van bierbrouwer Amstel onder duizend fans van de twee clubs. Bijna 45 % van de ondervraagden verwacht met de komst van extra miljoenen dat betere spelers worden aangetrokken. Dit zou volgens hen leiden tot mooier voetbal, grotere titelkansen en meer kans op Europees succes.
Waar de voetbalwereld wordt overspoeld door rijke zakenlieden die hun zinnen hebben gezet op een eigen voetbalclub, blijven de clubs in Nederland tot nu toe uit handen van deze suikerooms. Het merendeel van de supporters is dan ook van mening dat voetbalclubs geen speelgoed voor de rijken zijn.
quote:
hahahahahaah ik heb ze beide maar fifa is dus absoluut niet beter, niet dat dit iets met ajax te maken heeft, maar je moet net zo'n onzin uit kramenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
* MisterJ.Lo noemt zichzelf een PES kenner met pes 2 tot en met 7 in bezit hebbende.
Mijn hemel.. Dat moet je toch niet willen?quote:
Tja, meningen/smaken verschillen, ik geef toe, Fifa wordt beter maar ik vind pes nog steeds beter spelen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
* MisterJ.Lo noemt zichzelf een PES kenner met pes 2 tot en met 7 in bezit hebbende.
Prima.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
Check eens voor de grap op het forum van pesfan.com, die-hards die de zelfde mening delen als mij .quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
hahahahahaah ik heb ze beide maar fifa is dus absoluut niet beter, niet dat dit iets met ajax te maken heeft, maar je moet net zo'n onzin uit kramen.
Realisme noemt men datquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb van de laatste 6 jaar zowel alle PES als FIFA gespeeld.
Fifa beter vinden dit jaar. Sja. Als jij van stroop op het veld houdt.
Overal zijn wel idioten te vinden hoor, zeker op internet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Check eens voor de grap op het forum van pesfan.com, die-hards die de zelfde mening delen als mij .
Weet je hoe goed Huntelaar in PES is?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Nashje het volgende:
Kanker op met die nerdtalk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |