Volgens mij kan je er ook een aardige Bossa op spelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Idd. Ze maken ze ook elektro-akoestisch met een cutaway. In Brazilië gebruiken ze deze dingen blijkbaar voor een muziekstroming die 'choro' heet en in de samba.
Ik heb onze gitarist (die ook een 7-snarige Jackson heeft) er al op geattendeerd..
Bossa Nova is immers toch een afsplitsing van de samba, dus zondermeer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:55 schreef SNArky het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook een aardige Bossa op spelen.
of die er gewoon heen gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zondagmiddag de release party in de Stairway to Heaven in Utrecht. Van 13 tot 17. Dit ff voor de mensen die in de buurt zijn en geen moer te doen hebben..
als openings act niet, maar wel net voor etenstijd meer mensen hebben dan de rest van de bandsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef Deansensitized het volgende:
Is het jullie wel eens gebeurd dat je als openingsact meer publiek hebt dan de hoofdact?
Nou, ons wel
<Ibanez>quote:
? K3 ?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:42 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
? K3 ? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Oma's aan de top (AKA Grote MassaMoord) [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=ON3cb8ur7pM
Vloeibaar soldeersel van bestaande verbindingen afzuigen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu trouwens ook een "desoldering tool"
wat is daar in hemelsnaam de bedoeling van?
Uhm, desolderen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu trouwens ook een "desoldering tool"
wat is daar in hemelsnaam de bedoeling van?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:48 schreef Cynic het volgende:
huh, aan het oude brugelement zit maar 1 draadje?
edit: ohnee, toch wel 3.
maar wel 1 kleurtje [afbeelding]
Trust me, I know what I'm doing!
[afbeelding]
Foto'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:01 schreef Cynic het volgende:
Er zit nu in ieder geval een mooi doorkijkje in mijn gitaar [afbeelding]
ja, werkt uitstekend! zal eens wat gaan opnemen binnenkort, heb mijn versterker ook meegenomen vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef Deansensitized het volgende:
Werkt dus goed?? Wellicht binnenkort paar soundclips/filmpje?
Kornquote:
Geen geldquote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef Vital_Remains het volgende:
[afbeelding] Nieuwe gitaar is besteld, vergelijkbaar met die ik eerst poste maar dan iets ander ander model met ingebouwde tuner [afbeelding verwijderd]
Wel een beetje eng, een gitaar kopen zonder het geprobeerd te hebben.
[..]
Korn [afbeelding] Dinsdag in de HMH
Nu ga ik sparen voor een nieuwe bas [afbeelding]
Die is ook erg tof jaquote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen geld [ afbeelding ]
Goeie shit, die BTB's!
Onze bassiste heeft een 400 serie, erg lekker spul
Ze is wel lekker jahquote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen geld [ afbeelding ]
Goeie shit,
Onze bassiste, erg lekker spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |