Bij ons 20-80quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zegt onze drummer ook altijd..
De ratio binnen de band is ook precies 50-50..
Maar ik compenseer dat door wit te dragenquote:
Ook best evil. Immortal heeft eens een wit bandshirt uitgebracht. En dan binnen de black metalscene. Zo. Poe hey.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar ik compenseer dat door wit te dragen
En het nieuwe Ayreon album is uitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ook best evil. Immortal heeft eens een wit bandshirt uitgebracht. En dan binnen de black metalscene. Zo. Poe hey..
Mochten er nog geïnteresseerden zijn: morgen doet Arjen Lucassen in de Velvet Music een akoestische zet samen met Marjan Welman (Elister en mijn beste vriendin, weten jullie nog?) om 17.00. Gratiesj natoerliek.
.
Zondagmiddag de release party in de Stairway to Heaven in Utrecht. Van 13 tot 17. Dit ff voor de mensen die in de buurt zijn en geen moer te doen hebben.quote:
Ik ben er wel bij denk ik, jij ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zondagmiddag de release party in de Stairway to Heaven in Utrecht. Van 13 tot 17. Dit ff voor de mensen die in de buurt zijn en geen moer te doen hebben..
Hoogstwaarschijnlijk wel, met wat bandleden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:55 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij denk ik, jij ook?
Ik denk dat hij zich voelt als Dr. Frankenstein. "I have created a monster!?!"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:15 schreef Ibanez het volgende:
Nummer 200 van het topic... BBM proud?
Ibanez. Still alive & kicking the 7-string.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:15 schreef Ibanez het volgende:Nog steeds veel volk en oude rotten hier!
![]()
Lang niks meer gevolgd op Fok!..
~ Ibanez blijft nog steeds hangen in Dream Theater nummers, en heeft nu een kluif aan Systematic Chaos, In The Presence Of Enemies ~
Gitaren zijn weer normaal gestemd met een thrashy geluid...
Goed bezig dus!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:15 schreef Ibanez het volgende:Nog steeds veel volk en oude rotten hier!
![]()
~ Ibanez blijft nog steeds hangen in Dream Theater nummers, en heeft nu een kluif aan Systematic Chaos, In The Presence Of Enemies ~
Whehe... was jij nou die gast die die K7 bij Arons gekocht had?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:15 schreef Ibanez het volgende:Nog steeds veel volk en oude rotten hier!
![]()
Volgens mij kan je er ook een aardige Bossa op spelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Idd. Ze maken ze ook elektro-akoestisch met een cutaway. In Brazilië gebruiken ze deze dingen blijkbaar voor een muziekstroming die 'choro' heet en in de samba.
Ik heb onze gitarist (die ook een 7-snarige Jackson heeft) er al op geattendeerd..
Bossa Nova is immers toch een afsplitsing van de samba, dus zondermeer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:55 schreef SNArky het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook een aardige Bossa op spelen.
of die er gewoon heen gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zondagmiddag de release party in de Stairway to Heaven in Utrecht. Van 13 tot 17. Dit ff voor de mensen die in de buurt zijn en geen moer te doen hebben..
als openings act niet, maar wel net voor etenstijd meer mensen hebben dan de rest van de bandsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef Deansensitized het volgende:
Is het jullie wel eens gebeurd dat je als openingsact meer publiek hebt dan de hoofdact?
Nou, ons wel
<Ibanez>quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |