quote:
Jezus wat een lange soloquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:09 schreef Aikara het volgende:
even wat anders;
http://nl.youtube.com/watch?v=ichsnz6K5fk&feature=related
Joop Wolters.....wat een extreem goeie gitarist!!! Geheel eigen sound, veel verschillende stijlen en zoals gezegd extreem goed! Jammer dat hij niet de erkenning krijgt (niet genoeg IMO) die hij verdient. Ik vind het toch zeker een van de betere gitaristen die er op dit moment rondlopen.
Any thoughts?
quote:
En gelukkig ging het halve vorige deel niet over straplock's en los komende schroeven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
No shit sherlock. Daar kwam ik de eerste keer dat me gitaar op de grond lag al achter
.
Werkt wel id-e-aal!
Leek even of je op een hele goedkope paint manier iets weg gegumd hadquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef Doodkapje het volgende:
Yeah! Bandfoto geschoten zonet:
[ afbeelding ]
Mama mia, figaro!
Het is een kubus gemaakt van 5 A4'tjes over een spaarlamp op een standaard. De kubus zie je trouwens terug in de bril van de andere gitarist...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Leek even of je op een hele goedkope paint manier iets weg gegumd hadmaar het is een lamp?
Ziet er tof uit hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is een kubus gemaakt van 5 A4'tjes over een spaarlamp op een standaard. De kubus zie je trouwens terug in de bril van de andere gitarist...![]()
Hoe kan 't dat die dingen steeds los schieten bij julliequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
No shit sherlock. Daar kwam ik de eerste keer dat me gitaar op de grond lag al achter
.
Werkt wel id-e-aal!
Als je niet als een lamme versteende zak stilstaat kan dat wel eens gebeuren jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kan 't dat die dingen steeds los schieten bij jullie.
Oh ja, jullie spelen metalquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je niet als een lamme versteende zak stilstaat kan dat wel eens gebeuren ja
Bij mij nog niet gebeurd, maar ik laat mijn dure spullen niet graag vallenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kan 't dat die dingen steeds los schieten bij jullie.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij mij nog niet gebeurd, maar ik laat mijn dure spullen niet graag vallen
OP is al tijden dood.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd echt waar!!!
maar die @#$%^OP deed het niet!!!!!
Enne ik werk niet bij de belastingdienst he, dat zou er uit zien. Laten we zeggen dat ik me juist aan de andere kant bevind
zou ik eerder een bas versterker pakkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef punkjunk het volgende:
tvp.![]()
Gitaarles net opgezegd. 'k Wou een extra avond vrij hebben omdat vrijdag repetitie dag is (morgen dus weer) .
Maar ff wat anders, een mic op een solid state gitaar versterker (gewoon op t clean of op de line in) , is dat gewoon kut of héél kut?
grappig, hij speelt op een bo~elquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:09 schreef Aikara het volgende:
even wat anders;
http://nl.youtube.com/watch?v=ichsnz6K5fk&feature=related
Joop Wolters.....wat een extreem goeie gitarist!!! Geheel eigen sound, veel verschillende stijlen en zoals gezegd extreem goed! Jammer dat hij niet de erkenning krijgt (niet genoeg IMO) die hij verdient. Ik vind het toch zeker een van de betere gitaristen die er op dit moment rondlopen.
Any thoughts?
Van Tenacious Dquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is een kubus gemaakt van 5 A4'tjes over een spaarlamp op een standaard. De kubus zie je trouwens terug in de bril van de andere gitarist...![]()
En bevallen ze een beetje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach voor een paar keer repeteren kom je er wel.
MAar 300 euro is wel duur wij hebben 2e hands 150 euro 2 actieve en een passieve kunnen kopen (was ook wel heel erg eodkoop hij kon ze allemaal voor minstens 100 per stuk kwijt maar ze stonden hem in de weg)
[ afbeelding ]
Spuit 11quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow trouwens, ik kreeg van de week een goede tip @ de gitaarboer. Mijn strap schoot steeds los aan de rechterkant... vroeg ik hoe ik dat op kon lossen, gaf hij mij de tip er bierbeugelrubbertjes aan te doen. Strap zit nu muurvast, zelfs als ik er hard aan trek komt 'ie er niet af
Mooi voordelig opgelost dusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wisten jullie nog van m'n zelf gemaakt speakercabinet? Ik had dat ding gebouwd, maar toen kwam er geen geluid uit. Er kwam simpelweg NIKS uit de speaker output van mijn versterker. Gisteren zou ik de versterker mee nemen naar gitaarles, zodat m'n leraar hem open zou schroeven om te kijken wat er loos was. Maar omdat hij gisteren ziek was, heb ik 'm zelf maar open geschroefd. Natuurlijk helemaal niks te zien waar het aan zou kunnen liggen, dus ik zet 'm weer in elkaar en ik dacht 'dan probeer ik nog één keer 'm aan te sluiten en anders soldeer ik er zelf een output op.'
En nu doet ie het! Ik heb hem gewoon gerepareerd door 'm alleen even open en dicht te schroeven. 8)
Het enige wat anders is sinds de laatste keer dat ik probeerde is de jack socket. Eerst had ik net zo ene die ook in goedkope effect pedaaltjes zit. Later heb ik die eraf gehaald en deze jack socket http://proaudiostash.co.u(...)uct_1618_1_large.jpg erop gezet, omdat je die kan vast schroeven in een metalen plaatje en dat ziet er mooier uit. Geen idee waarom ie het nu wel doet, maar hij doet het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |