Nou uhm, nieuw... en shiny. En volgens mij toen al de Ibanez vs. Fender/Gibson discussiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
vertel het eens aan de kleine kindertjes die er toen niet bij waren hoe het was!
ik was er toen nog niet
oke danquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
Toen zagen we illustere helden als BigBossMan, Zanderrr en de immer heethoofdige Ibanez nog wel eens.
En vergeet Tijn, crN, Fixxxer, Hammet en Schorpioen niet...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
Toen zagen we illustere helden als BigBossMan, Zanderrr en de immer heethoofdige Ibanez nog wel eens.
Ja, wat een rot tijd was datquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef Litpho het volgende:
Maar geen Dean.
Iedereen die gitaarspeeld is hier welkom hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ik hoor eigenlijk meer thuis in het Leer hier gitaar spelen, maar vind het stiekem toch leuk om mee te lezen als het eens niet over versterkers en apparatuur gaat
Ja dat was wel mijn voorstelling hiervan jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Iedereen die gitaarspeeld is hier welkom hoor
Of denk je soms dat iedereen hier goed kan spelen
Wij kunnen ook helemaal niet spelen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ik hoor eigenlijk meer thuis in het Leer hier gitaar spelen, maar vind het stiekem toch leuk om mee te lezen als het eens niet over versterkers en apparatuur gaat
Nee, ik kom hier al sinds topic #1quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jullie allemaal net begonnen zijn
Dan voel ik me hier wel meer thuis meteenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij kunnen ook helemaal niet spelen hoor
Ik wel...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jullie allemaal net begonnen zijn
Speel pas een goed jaar, dus ben net begonnen jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja dat was wel mijn voorstelling hiervan jaGa me nou niet vertellen dat jullie allemaal net begonnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |