abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57225921
Ik ben verslaafd aan Utereg.. haha!

http://www.youtube.com/watch?v=6XVqvS4o0z4
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 maart 2008 @ 21:32:38 #177
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57230886
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef Stampie22 het volgende:
Ik ben verslaafd aan Utereg.. haha!

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:39:45 #178
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57232519
Is er een vrijwilliger die rossini door midden wil trappen bij de training van de week?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 maart 2008 @ 22:40:11 #179
80791 crew  Paul
pi_57232531
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:39 schreef thaduck het volgende:
Is er een vrijwilliger die rossini door midden wil trappen bij de training van de week?
Doe jij maar
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:46:21 #180
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57232672
Kan niet, helaas moet ik werken

Over 3 weken zit ik trouwens op mijn nieuwe lokatie en zie ik ze elke dag trainen Zag ze van de week al bezig op het kunstgras, heeft geen fuck geholpen maar goed.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 maart 2008 @ 22:47:25 #181
80791 crew  Paul
pi_57232701
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:46 schreef thaduck het volgende:
Kan niet, helaas moet ik werken

Over 3 weken zit ik trouwens op mijn nieuwe lokatie en zie ik ze elke dag trainen Zag ze van de week al bezig op het kunstgras, heeft geen fuck geholpen maar goed.
Huh zit je in die flat ofzo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:58:38 #182
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57232965
Mijn werk heeft de bovenste 12 verdiepingen gehuurd in dat kantoorpand in de hoek (tussen zuid en shitty). En ik kom op de 15 te zitten met uitzicht op het stadion en de trainingsvelden

En ik zag afgelopen zondag dat de uitbussen tussen de gebouwen parkeren nu, dus straks kunnen we van 22 hoog stenen gooien op de uit supporters
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:09:44 #183
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57233213
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57234116
Nominatie voor meest kansloze publiek. Iemand wordt afgevoerd en dan laat je club maar in de steek zingen.
pi_57241692
Wat een typisch resultaat weer voor Utrecht zeg; eerst winnen van psv en vervolgens die punten weer verspelen tegen heracles....

Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien gisteren, maar dat was zo te horen maar goed ook. En waarom de hele tijd pino erin zetten. Bij mij op de tribune staan ook een paar gasten altijd om pino te roepen en Nelisse af te zeiken. Kansloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door zatoichi op 10-03-2008 11:39:26 ]
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:45:33 #186
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57242470
Tot dit jaar mocht je Nelisse afzeiken, daarna bleek hij toch te kunnen ballen en moeten ze hun smoel lekker houden.

Booy, bedankt voor je meesterlijke aankopen van de laatste jaren trouwens!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:16:24 #187
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57248512
Nelisse vond ik best goed. Meest gevaarlijke man van jullie.
Ook die jonge linksbuiten was goed
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57279487
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef zatoichi het volgende:
Wat een typisch resultaat weer voor Utrecht zeg.
Typisch inderdaad, maar ik erger me er wel kapot aan.

Hoe kan het in hemelsnaam dat je tegen PSV zo ontzettend fel en scherp bent, om 5 dagen later bij Heracles weer ZO slap te spelen, kan er niet over uit, en dan achteraf weer dat gejank van John van Loen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_57279570
Waar had van Loen het over dan? Die eventuele buitenspel goal?

Misschien net over het randje maar volgens mij scheelde het echt niet zo veel. Anyway, utrecht heeft het echt aan zichzelf te danken maar ja... dat is utrecht, de sociale dienst van de eredivisie. Om je kapot aan te ergeren inderdaad.
pi_57279617
Van Loen zat te zeiken over buitenspel, over aanslagen op vd Gun, het kunstgras etc.

Hij zou gvd eens moeten gaan zeiken over de instelling van zijn spelers.
pi_57281291
Pfff, het wordt wel een beetje triest al dat geklaag zeg... Als ze gewoon altijd met dezelfde instelling (en dan die van tegen psv) spelen dan is er toch niks aan de hand? Nu zijn ze gewoon verslagen op dezelfde manier als ze zelf PSV hebben verslagen
pi_57289549
Er is nu ook een clip bij "Utereg Utereg" gemaakt, goed bezig Bass Bouncers 030

http://nl.youtube.com/watch?v=FHF4pkJsN6M

Haha, vet hoor
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 21:10:03 #193
80791 crew  Paul
pi_57291878
breaking news

JP de Jong gaat volgend seizoen B1 trainen

Oosterhuis wordt trainer Jong Utrecht

van Loen nog een jaar ass. trainer van Willem

Daarna optie voor hoofdtrainer voor 2 jaar
pi_57293305
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Daarna optie voor hoofdtrainer voor 2 jaar
pi_57293429
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:24 schreef m0ridin het volgende:
Waar had van Loen het over dan? Die eventuele buitenspel goal?
Wat denk je?
quote:
FC Utrecht schrikt van aanslagen

UTRECHT - FC Utrecht-trainer Willem van Hanegem voelt zich wat zijn kritiek op de arbitrage betreft onderhand meer dan een roepende in de woestijn.

Cedric van der Gun (links) werd vrijdag tegen Heracles vaak hard aangepakt. FOTO ANP De Kromme maakte zich na Heracles-FC Utrecht bijzonder boos over de aanslagen op de ledematen van Cedric van der Gun. ,,Als scheidsrechter moet je ook weten wat zon jongen heeft meegemaakt. En dan maakt het niet uit of een overtreding in de eerste vijf minuten of later gebeurt, Wegereef moet gewoon de regels toepassen na zulke charges.

Tim Cornelisse en John van Loen vielen De Kromme bij. Cornelisse: ,,Ja, ik schrok ook wat er met Cedric gebeurde, tot twee keer aan toe. Zulke aanslagen kunnen -als je het mij vraagt- einde carrière betekenen voor een speler die al twee keer zijn kruisbanden heeft gescheurd. Ongelooflijk.

Veldtrainer Van Loen vindt dat spelers die terug zijn gekeerd na een langdurige revalidatie in bescherming genomen horen te worden. ,,We waren zelf te angstig, bang voor hun tackles, maar dat is ook niet zo gek als je ziet dat Heracles er meteen alles uitgooit. Quansah en Boakye waren puur op de ledematen uit. Ik wil niemand een kaart aanpraten, maar die tweede gele van Boakye had ook best gelijk een andere kleur kunnen zijn.

Van Hanegem: ,,Als ik na afloop zie dat iedereen, tot aan de terreinknecht en de koffiejuffrouw, de scheids bedankt, zegt dat voor mij genoeg. Ik heb al eerder gezegd; het is geen kwestie dat scheidsrechters niet durven, ze willen gewoon niet.

Bij Heracles was de kritiek aan dovemansoren gericht. Sterker nog. De grootste boosdoener -de met twee keer geel weggezonden Ghanees Emmanuel Boakye- liep na afloop gewoon voorop in de polonaise.

www.ad.nl
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 22:24:17 #196
80791 crew  Paul
pi_57293776
Het waren ook wel harde overtredingen
pi_57294855
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Het waren ook wel harde overtredingen
Ja, maar zeker geen aanslagen/ doodschoppen. Hij was te laat, hij ging niet met gestrekt been of iets dergelijks puur op de man. Dat soort dingen kunnen gebeuren in het voetbal. De 1e gele kaarten van Boakye en Quansah vond ik eigenlijk nog niet eens zo zeer geel waard om eerlijk te zijn. Jullie hadden de scheids gewoon mee, al was die rode kaart wel terecht.

En dat scheidsrechters bij de beoordeling rekening moeten houden met de historie van spelers is bullshit, dan zou je dus bewust inconsquent moeten gaan fluiten.
pi_57300526
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ja, maar zeker geen aanslagen/ doodschoppen. Hij was te laat, hij ging niet met gestrekt been of iets dergelijks puur op de man. Dat soort dingen kunnen gebeuren in het voetbal. De 1e gele kaarten van Boakye en Quansah vond ik eigenlijk nog niet eens zo zeer geel waard om eerlijk te zijn. Jullie hadden de scheids gewoon mee, al was die rode kaart wel terecht.

En dat scheidsrechters bij de beoordeling rekening moeten houden met de historie van spelers is bullshit, dan zou je dus bewust inconsquent moeten gaan fluiten.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Jekyll en Hyde

Na het bekijken van al die DVD’s had ik vrijdagnamiddag bijna rechthoekige LCD-ogen, maar desondanks besloot ik 's avonds toch nog even naar de RTL-voetbal uitzending te kijken. En dan is het wel een hele stap terug, om plotseling Heracles Almelo-FC Utrecht op het scherm te hebben. Niet erg, als je het in het juiste perspectief blijft zien.

In die wedstrijd zag ik trouwens een paar overtredingen voorbijkomen, waarvan ik alleen maar kan zeggen: niet normaal meer. En ook nog eens overtredingen, waarvan ik écht de logica niet kan inzien. Ik vraag me dan ook met regelmaat af, wat er in de hoofden van sommige spelers omgaat. Het lijkt wel of de kleur van het kunstgras -- en de geur van écht voetbalgras -- spelers in een soort Dr.Jekyll en Mr. Hyde transformatie brengt.

En denk nu niet, dat ik op deze plek een pleidooi voor het winnen van de Fair Play-Cup ga houden. Ook ík vind, dat overtredingen bij het voetbalspel horen als diezelfde Jekyll bij Hyde. Maar wie de acties van Heraclied Emmanuel Boakye in de eerste minuten van Heracles-Utrecht nog eens terug ziet, begrijpt meteen wat ik bedoel. Al in de eerste minuut werd FC Utrecht-junior Randy Wolters bijna de eerste tribune-ring 'opgekegeld'.

Scheidsrechter Jan Wegereef probeerde de verdediger -- na deze welkomstboodschap (zo één heeft-ie er trouwens bijna elke week) -- nog tot rede te brengen, al denk ik dat in dit geval een fel gekleurde gele kaart een beter signaal zou zijn geweest.

Geel had wellicht Boakyes ogen nog geopend, want nu werd al snel duidelijk dat de waarschuwende tekst van Wegereef tegen dovemansoren gericht was geweest. Nog geen drie minuten later (ploeggenoot Quansah had inmiddels al wel een terechte gele kaart ontvangen) maakte hij weer zo’n overtreding die een gewaarschuwd en nadenkend persoon nooit zou hebben gemaakt. Wegereef kón nu niet anders dan geel geven.

Ook daarna bleef Boakye voortdurend op het randje -- maar net binnen de perken -- spelen, totdat bij hem weer op één-of-andere-manier een stop doorsloeg. Vijf meter op de helft van de tegenstander en zonder enige aanleiding of dreigend gevaar schoffelde hij Cedric van der Gun tegen het kunstgras. Een tweede gele kaart was onvermijdelijk geworden, waardoor zijn ploeg zwaar werd gedupeerd omdat men nog een half uur met tien man verder moest.

(Mario van der Ende)
pi_57301899
Laatste keer dat ik Bass Bouncers 030 - Utereg Utereg promoot Maar de mp3 is nu ook te downloaden, ff ringtone maken Ze hebben de link naar de mp3 bij de clip gezet:

Forza!
pi_57305375
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]
Dan heb ik een andere mening dan Mario. Sowieso belachelijk dat hij Heracles en eigenlijk vooral Boakye wil neerzetten als ordinaire schopper, dan ziet hij sowieso weinig wedstrijden van Heracles. Boakye is iemand die er wel stevig invliegt, maar het is alles behalve een smerige schopper. Die actie van vrijdag was ook bepaald geen doodschop, hij was gewoon te laat. Hij ging niet met gestrekt been het duel aan en ook gingen de benen niet omhoog richting de knieën.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')