Inderdaad, om hem daar nou op af te rekenen. En als dat al iets zou zijn dan ken ik nog wel wat spelers die 'nooit bij utrecht hadden moeten spelen'quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Je bedoelt die iets te enthousiaste tackle ?
Kom op zeg….
Vervelend inderdaad, maar aan de andere kant is het hier nog nooit rustig geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:13 schreef zatoichi het volgende:
Wat voor een verdere gevolgen heeft dit artikel uit de VI? Als het waar is zou ik dat toch wel erg jammer vinden. Het wordt tijd dat Utrecht eens een jaartje zonder schandalen kan, en zich gewoon kan richten op voetbal. Al die financiële belangen ook tegenwoordig; het lijkt wel alsof voetbal maar bijzaak is bij de BV Utrecht...
Dus als Buter inderdaad nog in Grandstand zou zitten zou dat betekenen dat hij over de rug van FCU met z,n eigen pensioen bezig is?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad, maar aan de andere kant is het hier nog nooit rustig geweest.
Maar als Buter inderdaad nog banden heeft met dat Grandstand, dan mag ie van mij liever vandaag nog dan morgen vertrekken.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:42 schreef FU80 het volgende:
[..]
Dus als Buter inderdaad nog in Grandstand zou zitten zou dat betekenen dat hij over de rug van FCU met z,n eigen pensioen bezig is?
Yep, dat geeft mij aan dat zijn mentaliteit niet spoort. Fel zijn mag (ik ben een groot fan van JP) en als het nodig is in een wedstrijd mag er best een goede charge uitgevoerd worden. Maar om bij een 4-1 voorsprong van frustratie iemand zowat het ziekenhuis in te hakken, dan ben je mentaal niet stabiel in mijn ogen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Je bedoelt die iets te enthousiaste tackle ?
Kom op zeg….
Dus daar zit zo'n vriendenclubje die elkaar de hand boven het hoofd houden. Iemand die puur in het belang van de FC zou handelen zou zo'n constructie nooit toestaan. Ik dacht dat we eindelijk eens een "frisse" club hadden.quote:
Dan zou ik nog maar eens goed kijken naar die overtreding, want het was geen aanslag, maar een compleet verkeerde getimede tackle, een ‘’aanvallers-tackle’’ zeg maar..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:54 schreef thaduck het volgende:
[..]
Yep, dat geeft mij aan dat zijn mentaliteit niet spoort. Fel zijn mag (ik ben een groot fan van JP) en als het nodig is in een wedstrijd mag er best een goede charge uitgevoerd worden. Maar om bij een 4-1 voorsprong van frustratie iemand zowat het ziekenhuis in te hakken, dan ben je mentaal niet stabiel in mijn ogen.
Mwah, misschien wel maar als ik m zie voetballen heb ik ook niet het gevoel dat ie echt wil en ervoor gaat... Vind ik toch jammer, ik zie graag gasten in het veld die iets hebben van 'kom maar op!'. Zegt niets over zijn kwaliteiten nee, maar zo'n flets geval valt nou niet bepaald op en dat zal in ieder geval niet positief bijdragen aan het beeld (als je er zo bij loopt op de training bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo’n gelul, dat ie niets uitstraalt.
Het gaat erom of ie de bal in het doel kan schieten, en gezien zijn historie is ie daar best goed in.
Nou ja, ik denk dat we Nelisse en Rossini na dit seizoen toch niet meer terug gaan zien in een Utrecht-shirt, dus wie weet grijpt VDB dan alsnog zijn kans.
Hij heeft mij ook niet echt kunnen overtuigen. Ben wel benieuwd als deze jongen een aantal keer achter elkaar in de basis staat en een hele wedstrijd speelt wat er dan uitkomt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:58 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Mwah, misschien wel maar als ik m zie voetballen heb ik ook niet het gevoel dat ie echt wil en ervoor gaat... Vind ik toch jammer, ik zie graag gasten in het veld die iets hebben van 'kom maar op!'. Zegt niets over zijn kwaliteiten nee, maar zo'n flets geval valt nou niet bepaald op en dat zal in ieder geval niet positief bijdragen aan het beeld (als je er zo bij loopt op de training bijvoorbeeld).
Zo'n tackle slaat nergens op bij zo'n stand. Ik mag die jongen gewoon niet, grote bek heeft ie (kijk maar eens naar de interviews vlak voor hij naar ons kwam) en presteert geen fuck. Want heel eerlijk, een voetballer die 1,5 miljoen kost zal absoluut kunnen voetballen. De enige reden waarom hij niet speelt is dan zijn mentaliteit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed kijken naar die overtreding, want het was geen aanslag, maar een compleet verkeerde getimede tackle, een ‘’aanvallers-tackle’’ zeg maar..
En ik lees net trouwens dat Buter heeft gereageerd op de aantijgingen in U Vandaag gisteren bij RTV Utrecht, straks even uitzending gemist bekijken...
Tsja, ieder zijn mening dan maar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:51 schreef thaduck het volgende:
[..]
Zo'n tackle slaat nergens op bij zo'n stand. Ik mag die jongen gewoon niet, grote bek heeft ie (kijk maar eens naar de interviews vlak voor hij naar ons kwam) en presteert geen fuck. Want heel eerlijk, een voetballer die 1,5 miljoen kost zal absoluut kunnen voetballen. De enige reden waarom hij niet speelt is dan zijn mentaliteit.
Zolang je niet voor kotseveen wordt respecteer ik hemquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ieder zijn mening dan maar.
Ben er ook bang voor. Toch blijf ik er bij dat Cornelisse de bal blokkeerde en niet de tegenstander raakte. Maar goed, dat zal de KNVB vast anders zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Denk dat die zaak toch verloren wordt...
Ik ook niet, clubs die het slecht doen lijken "ineens" goed spelen tegen FCU. Ik had het zelfde gevoel al bij NEC en naar de wedstrijd tegen AZ kijk ik ook niet echt uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ook geen goed gevoel over vanavond, ben bang dat we dit seizoen de play-offs net niet gaan halen...
Ik weet het ook niet zo vanavond.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ook geen goed gevoel over vanavond, ben bang dat we dit seizoen de play-offs net niet gaan halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |