zocht het iets specifiekerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Etcetera het volgende:
een taal?
Ik vind m goed genoeg, zocht Eyak.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
dat snap ikmaar nu gooi ik het tenminste in een bepaalde richting
een indianentaal?
dit is namelijk in zoverre goed dat je eigenlijk zegt wat ik bedoelde, maar ik wilde wat specifiekerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef pulletje het volgende:
heette de plek waar hij werkte Hakkelaar?
hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Flitspaal +1
[..]
dit is namelijk in zoverre goed dat je eigenlijk zegt wat ik bedoelde, maar ik wilde wat specifiekerhij werkte bij een bezinestation genaamd Hackelaar
Stand deel 1134:
DeeBee 1
PhysicsRules 1
NanKing 2
Hawaii_Tim 2
RoofingBurner 3
JamesBrownie 1
steekbal 1
Pulletje 2
Etcetera 1
Flitspaal 1
Beetje te voor de hand liggend hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
mexico?
Staat deze vraag nog open? Zo ja: Het is Von Clausewitz.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:04 schreef PhysicsRules het volgende:
(Burg, 1 juni 1780 - Breslau, 16 november 1831) was een Pruisische generaal en militaire theoreticus.
Zijn bekendste boek Vom Kriege werd postuum gepubliceerd door zijn weduwe. In het boek onderzoekt hij hoe politiek en oorlog — die hij als gescheiden zag — met elkaar in verband staan.conclusie wordt beknopt weergegeven door zijn beroemde stelling: "Oorlog is de voortzetting van politiek met andere middelen". Waar de gebruikelijke middelen van de binnenlandse politiek falen in het internationale domein, blijft de oorlog als enige machtsmiddel over. Tegenwoordig wordt zijn boek nog steeds gebruikt voor strategisch management.
Wie?
Dat is al een stuk warmerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:14 schreef pulletje het volgende:
brazilie?
Co +1quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
Bolivia?
Toch nog iemandquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Staat deze vraag nog open? Zo ja: Het is Von Clausewitz.
Hij schreef de bijbel voor elke militair. Dus moest hem wel kennen.....quote:
Het verbaaste me eigenlijk dat helemaal niemand het wist.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij schreef de bijbel voor elke militair. Dus moest hem wel kennen.....
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het verbaaste me eigenlijk dat helemaal niemand het wist.
Brittanic is goed. Oceanic niet. Dat moet de Olympic zijn.quote:
ow jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Brittanic is goed. Oceanic niet. Dat moet de Olympic zijn.
PR +1![]()
Tussenstand deel 1134:
DeeBee 1
PhysicsRules 2
NanKing 2
Hawaii_Tim 2
RoofingBurner 3
JamesBrownie 1
steekbal 1
Pulletje 2
Etcetera 1
Flitspaal 1
Cobra4 2
Ik heb deze vraag ooit zelf gesteld, een half jaartje geledenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
Knap dat je Brittanic wist. De meeste mensen kunnen alleen de Olympic noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |