hahaha ik ook zijn echt helemaal afgetraptquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die dunks met groene veters heb ik ook, helemaal gebeat. Mijn 1e paar
nikesb.org / iss al gechecked? Daar hebben ze die wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:31 schreef Subzero_X het volgende:
Ik ben heel erg op zoek naar Shy Pinks maatje US10.
Op ebay niks te vinden, weet iemand nog een winkel ergens?
Coach heeft ze ook gehad, heeft me vriend ze gekocht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:57 schreef Sakray het volgende:
[..]
Bij welke Frontrunner was dat??
en ik bedoel ook in die kleur heh
ik kom die gele maar nergens tegen
Verkopen ze die niet bij de Pro Sport?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Riikku het volgende:
Oy Oy :p
Ik vroeg me af of iemand vn jullie misschien zou herkennen welke shoes dit zijn?
[ afbeelding ]
Want vind ze echt de maxxxxxx!! Lekker coowl.
Alvast bedankt éh =D Kweet dat het klein fototje is, mr groter hebk niet.
ik ben een keer eens met jovinkquote:Op zondag 10 februari 2008 19:25 schreef jovink het volgende:
lelijke kunstgrasschoenen
Nee, die clownsdingen van jou zien er even lekker uitquote:Op zondag 10 februari 2008 19:25 schreef jovink het volgende:
lelijke kunstgrasschoenen
Half kamper Nederland loopt op Bikkembergs waar het supergroot opstaat en ook nog eens de allergoedkoopste versies.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:00 schreef jovink het volgende:
is tenminste wat unieks. hier loopt half kamper nl al mee. zo dat was het op de man spelen gedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |