Het is een bestaand gedichtje, daarom was ik ook zo verbaasd toen ik de "groene bloemen" las!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:26 schreef Tan het volgende:
Sorry, heb er ook helemaal niet aan gedacht, kreeg broer uit Londen vanaf vrijdag tot nu over de vloer.
Mooi gedichtje, is het al bestaand of speciaal voor Danyel geschreven?
Hoop dat je al een beetje bent opgeknapt.
Joh! dat is apart! Weet je ook of je zoiets in Nederland kan doen danwel kan importeren voor Nederland? (particulier gebruik)quote:Op donderdag 3 april 2008 13:23 schreef phluphy het volgende:
In Duitsland, waar we sinds kort wonen, mag je zelf een deel van je kenteken bepalen.
Kijk:
[ afbeelding ]
Danyel Yohanan, geboortedag, geboortemaand = DY 119
Als het om een officieel kenteken gaat voor een geregistreerd voertuig in Nederland, dan kun je vanzelfsprekend alleen een Nederlands kenteken krijgen en voor zover ik weet heb je die keuzemogelijkheid in Nederland niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef tgs. het volgende:
Joh! dat is apart! Weet je ook of je zoiets in Nederland kan doen danwel kan importeren voor Nederland? (particulier gebruik)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:40 schreef phluphy het volgende:
pepper, daar hoef je wat mij betreft geen sorry om te zeggen hoor. Je hebt natuurlijk geen enkele verplichtingen t.o.v. dit topic, ben je mal. En ik kan het me goed voorstellen dat je het topic soms een tijdje ontloopt. Ik herken dat wel, niet zo zeer met dit topic, maar er zijn zat dingen die ik regelmatig ontloop omdat ik ze te moeilijk vind. En ik herken ook het schuldgevoel dat er altijd, na een tijdje, mee gepaard gaat.
Maar de knuffel is alsnog welkom. En ééntje terug natuurlijk!![]()
Nog even over dat kenteken en waarom ik er zo blij mee ben. We hebben dus onze vorige auto ingeruild tegen een nieuwe, en ik vond het moeilijk om afscheid te nemen van de vorige, omdat we daar toch een aantal ritjes met Danyel mee gemaakt hadden. Weliswaar allemaal ritjes van en naar een ziekenhuis, maar toch. We hadden hem sinds 2 maanden na Danyel's geboorte, en hij heeft dus alles zo'n beetje meegemaakt, inclusief alle verhuizingen etc.
Het kenteken op de nieuwe auto maakt een deel van dat verlies goed, hoe stom het ook klinkt. Maar het is een beetje zoals Nanook zei, het voelt als een beschermengeltje dat altijd bij je is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |