dat kan je geen weekend meer noemen, eerder vakantiequote:
doe maar theequote:
Studieverlofquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je geen weekend meer noemen, eerder vakantie
yep, nergens zo veel vrij als op schoolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Studieverlof![]()
Vrije week (2 weken) tussen 2 periodes door.. normaal tentamen periode maarja die heb ik niet
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
LOL
Als wij in Google het woordje 'Proxy' intypen om te zoeken:
This site is blocked by the Sonicwall Content Filter.
Ja idd...want later als je groot bentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, nergens zo veel vrij als op schoolgeniet er nog maar van!
werken tot je 65e............. zucht........... misschien wel langer.............. zucht..........quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja idd...want later als je groot bent
Haal jij de trekker over?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken tot je 65e............. zucht........... misschien wel langer.............. zucht..........
de trekker voor jou of voor mij ? LOLquote:
schiet mij maar lekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de trekker voor jou of voor mij ? LOL
dat gaat niet meer, er zat maar 1 kogel in.quote:
Doe ik, ga niet voor niets ook nog een master doen na hboquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, nergens zo veel vrij als op schoolgeniet er nog maar van!
haha , mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe ik, ga niet voor niets ook nog een master doen na hbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |