Ik vind persoonlijk van wel, mooie maps en wapens ed, probeer het spel eens zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:04 schreef Arjan007 het volgende:
Is cod4 online goed? Want ik speel al 7 jaar medal of honor allies assault en zoek een nieuwe leuke multiplayer game
* Dr.Droxz zet een bakje mangothee neerquote:
Ja, ik heb laatst gedownload en online speeld op gecrackte servers maar vond het eigenlijk precies zoals al die andere shooters. Niet echt leuke gameplayquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van wel, mooie maps en wapens ed, probeer het spel eens zou ik zeggen!
zo slecht als gisteren heb ik echt nog nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ging ook niet lekker hoor, zat ondertussen op teamspeak en skype te ouwehoeren![]()
Maarja, alsnog wel gezellig zitten gamen... jammer dat je gisteren niet zo goed ging
Toch maar weer eens op teamspeak komen dan maar?
das idd de favoriete game op een Pentium 1quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:06 schreef Lynx666 het volgende:
De enige toffe shooter blijft UT'99..
binnenwaardse stokslagen ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen...
Wat een ochtend zeg..... ik heb gewoon iemand geslagen
nee, vast de inwendige stokslagquote:
Hangt ook wel een beetje van het type af dat je wil spelen, of gewend bent om te spelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:12 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
Ja, ik heb laatst gedownload en online speeld op gecrackte servers maar vond het eigenlijk precies zoals al die andere shooters. Niet echt leuke gameplay
quote:
Ik heb sinds pas ook zo een USB ding, en sinds dien werkt mijn geluidskaart niet meerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo slecht als gisteren heb ik echt nog nooit gespeeld.
volgens mij was er iets met mn verbinding ofzo. (nee geen smoes!)
ik stond echt recht tegenover gasten zeg maar meter of 6 uit mekaar, maar raakte echt gewoon niets.
dat lag ook niet aan jullie server, had het al bij andere geprobeert, maar precies hetzelfde.
nou vanavond maar s opnieuw proberen.
maar mn microfoon werkt op een mysterieuze wijze niet meer. tis een usb ding. heeft altijd gewerkt, en een paar maanden geleden werkte hij ineens niet meer.
ik zal vanavond s naar drivers gaan zoeken, misschien dat het helpt
ben wel een voorstander van TS, althans , als het niet te chaotisch is.
kan me een keer herrineren van mn clan, dat zeg maar 16 man doormekaar heen , met engels dialect praat/scheld/schreewt. en dan nog van die idioten die de microfoon naast hun boxen zet of muziek aan hebben staan.
maar goed,normaal gesproken geen problemen ermee.
nou vanavond maar ff kijken.
hehe ja dat heb ik juist met mohaa, speel het nu al 7 jaar ofzo en heb bij de beste clansquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangt ook wel een beetje van het type af dat je wil spelen, of gewend bent om te spelen.
Ik vind het ook erg leuk omdat ik elke avond met een groep mensen op teamspeak zit
en lekker relaxt kan ouwehoeren enzo...
mohaa heb ik helemaal gaar gespeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:19 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
hehe ja dat heb ik juist met mohaa, speel het nu al 7 jaar ofzo en heb bij de beste clansgezeten maar word er een beetje zat van maar de gameplay is zoooo vet van die game en ik ben er nog redelijk goed in.
Daarom is de stap naar een andere game zo groot
UT'99 ownt nog altijd alle andere shootersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das idd de favoriete game op een Pentium 1 [afbeelding]
nee meer screenlag.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb sinds pas ook zo een USB ding, en sinds dien werkt mijn geluidskaart niet meer![]()
(gvd een creative x-fi Fitality!) Maar bij ons valt het allemaal wel mee, niet iedereen praat door elkaar,
we hebben wel wat engelse leden maar dat vind ik het altijd wel gezellig
Had je een hoge ping, of had je "screenlag"?
was dat al 3dfx , of ga ik nu te hard ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
UT'99 ownt nog altijd alle andere shooters
UT'99 was z'n tijd ver vooruitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was dat al 3dfx , of ga ik nu te hard ?
hahaha
maar er zijn zat spellen die leuker zijn hoor [afbeelding]
Dat vinden jullie ja, ik ben meer een quake speler ... quake 2 owned UT'99 is mijn meningquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
UT'99 ownt nog altijd alle andere shooters
tja als je het over DE FPS hebt is het natuurlijk Halflifequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
UT'99 was z'n tijd ver vooruit
En in FPS-land ben ik nog geen leukere game tegengekomen hoor
Dat zou alleen maar beter moeten zijn, mits je wel je eventuele onboard geluidskaart uitzet in je BIOS natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee meer screenlag.
maar zon geluidskaart heb ik dus ook. althans niet de fatality, maar de gamers edition.
misschien dat het daar aan ligt. heb die kaart aantal maanden geleden erin gezet.
jullie? , ikke niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vinden jullie ja, ik ben meer een quake speler ... quake 2 owned UT'99 is mijn mening
Half-life (counterstrike), quake en Unreal tournamentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja als je het over DE FPS hebt is het natuurlijk Halflife
geen enkele game heeft zoveel tewegen gebracht.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |