Ben kleren gaan kopen... Van frustratie! Omdat ik geen schoenen kon vindenquote:
Water en brood de rest van de maand?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben kleren gaan kopen... Van frustratie! Omdat ik geen schoenen kon vinden
*pilletje tegen migraine geeft*
No wayquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Water en brood de rest van de maand?
Vrouwen en frustratiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben kleren gaan kopen... Van frustratie! Omdat ik geen schoenen kon vinden [afbeelding]
Ik ga dood hierquote:*pilletje tegen migraine geeft*
succesquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef diertjuh het volgende:
wisten jullie dat ik het eigenlijk een klein beetje zat ben? Volgens mij ben ik onzichtbaar ofzo. Maar die idioot heeft ook niet door dat ik mezelf aan het werk kan zetten. Nou dan gaan ze zelf maar lekker archiveren. Sjonge vervelend. Nu zit iedereen van de administratie hiero. En hij blijft maar kwaken hij kan niet eens 1 minuut zn mond houden ofzo. Ik vind het niet meer leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
tot 20 maart, denk ik. Als ik niet genoeg uren heb gemaakt langer. Net ff in slaap gevallen. Nu dus nog brakker.(maar was wel ff fijn, een klein slaapje doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succesgewoon volhouden.
Hoelang moet je nog ?
neeee, dan moeten we je hier gaan missenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tot 20 maart, denk ik. Als ik niet genoeg uren heb gemaakt langer. Net ff in slaap gevallen. Nu dus nog brakker.(maar was wel ff fijn, een klein slaapje doen)
Oja ik was al weinig te vinden op fok!...maar op mn stage hebben ze de opstelling van bureau's veranderd nu kan dus iedereen meekoekeloeren naar wat ik aan het doen ben. Dus mss nog minder dan minder fok!ken
Ik ging ook niet lekker hoor, zat ondertussen op teamspeak en skype te ouwehoerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
cod4= kutspel
haha
zwaar frustrerend als de rest beter is dan jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |