abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:10:39 #51
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56286362
Sugar veel plezier! En Bar naar Parijs, wat leuk allemaal!
Alle zieken beterschap, het is echt wel heel erg nu he? Lois hoge koorts en hele hoge koorts klinkt niet best hoor. Phluphy in het zh zelfs!! Ik hoop dat je snel opknapt.
Dutch ik ben blij dat je nog 'lekker' thuis zit om uit te zieken. Ik had 't van de week al willen zeggen maar had er geen tijd meer voor dus nu toch alsnog maar even; ik heb ook Pfeiffer gehad in een verschrikkelijke vorm. Ik heb 8 weken lang 23 uur per dag geslapen en daarna elke week een half uurtje langer wakker. Het heeft me een jaar van mijn opleiding gekost. Nog elk jaar moet ik rond dezelfde tijd heel erg goed op mezelf passen want ik heb zo een terugslag te pakken. Het is nog steeds te relateren aan de Pfeiffer van toen en dat is al bijna 14 jaar (!!!!) geleden. Dus.. goed uitzieken!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:18:28 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56286642
Ik dacht altijd dat Pfeiffer een geheel eigen virus was. Nooit geweten dat je dat kan krijgen van een verwaarloosde keelontsteking.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:23:07 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56286801
Zoals het mij is uitgelegd begint Pfeiffer met 'aan keelontsteking gelijkende symptomen'. Als je een keelontsteking verwaarloosd ben je veel vatbaarder voor (o.a.) Pfeiffer. Sowieso is het natuurlijk altijd een goed idee om goed uit te zieken, maar als ze het dan toch over Pfeiffer gaan hebben schik ikaltijd een beetje, het heeft zó'n inpact (gehad) hier dat ik daarvoor wilde waarschuwen.
Ik had overigens een keelontsteking die dat dus niet was maar Pfeiffer.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56286838
Mag ik even klagen?

Een paar dagen geleden werd ik ziek (buikgriep, geen idee waarvandaan) en daarna Noa. Noa is nog steeds ziek, en heeft nu dus al een dag ook koorts. We zijn gisteren met haar naar de ha geweest (omdat ze niets binnenhield), die heeft een anti-braakmiddel voor baby's en ORS voorgeschreven. Nu een dag later is het alleen maar erger geworden (nou ja, ze spuugt niet meer constant, maar is wel heel koortsig en ziek) en nu wordt ze heel vaak wakker en huilt keihard, niet duidelijk waarom, zegt 'au au' en wijst dan naar een volstrekt willekeurige plek (op haar arm nu) die pijn zou doen. Na een kusje is het hysterische gekrijs dan ineens over. Het lijkt op ijlen, maar geen idee of dat het is. Ik heb haar nog nooit zo meegemaakt ... mijn man vindt dat ik niet naar de huisarts hoef met haar, maar ik maak me zorgen. Is dit normaal??

Het lijkt op het norovirus overigens, iemand daar ervaring mee?

Oh ja, en Julia heeft net ook haar bed volgespuugd, echt duidelijk ook ziek. Echt, ik zie het even niet meer zitten hoor ...
pi_56287255
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht altijd dat Pfeiffer een geheel eigen virus was. Nooit geweten dat je dat kan krijgen van een verwaarloosde keelontsteking.
Volgens mij is dat ook zo. In het begin is pfeiffer vaak niet te onderscheiden van een gewone keelontsteking. Vaak wordt het ontdekt door de huiduitslag die volgt na het innemen van de antibiotica.
Wel is het zo dat je het eerder merkt bij een verlaagde weerstand. Je kan ook pfeiffer hebben, maar een hoge weerstand en er dan dus weinig tot niets van merken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_56288113
Suzanna, ik ben niet zo'n snelle doktersbezoeker maar een kind dat koortsig is en "pijn" heeft zou me ook niet lekker zitten. Kan ze zonder pijn haar kin op haar borst doen of haar knietjes richting haar hoofd zoals je doet bij het verschonen van een luier?
Ronja en ik hebben het Norovirus gehad, het klinkt wel enigzins herkenbaar. Hopelijk is je meisje er snel van af, het is niet niks.
Sowieso, als je je zorgen maakt kan je altijd de HAP bellen.
pi_56288332
Heb ik net gedaan. Zij vond het zo zorgelijk klinken dat ze niet wilde wachten tot Noa eventueel wakker zou worden, maar aanraadde haar wakker te maken en zometeen naar de HAP te gaan. Dus dat doen we maar. Heb dus toch maar even op eigen houtje gebeld...
(erg vervelend voor m'n man, hij heeft het ook... maarja, wat moet je anders )

Verschonen van luiers, daarbij ligt ze gewoon een beetje te liggen, en ik beweeg haar zo min mogelijk omdat ze alles pijnlijk lijkt te vinden. Ook als ik haar optil dan klaagt ze over dat ik haar pijn doe.
pi_56289821
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef dutchie het volgende:
Lois, Lishe, Suzanna beterschap.
Hier gaat het een stuk beter nu. Nog wel vandaag thuis, om het echt goed uit te zieken.

Bar, naar Parijs wat leuk! Met wie ga je en hoe lang?
Er zijn zoveel leuke dingen die je kunt doen daar.
Lol we vertrekken as maandagmiddag al dineren daar overnachten daar en dinsdagaavond weer terug

We gaan met het werk, mijn baas is vroeger reisleider daar geweest
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 januari 2008 @ 06:51:01 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56292071
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Suzanna het volgende:
Heb ik net gedaan. Zij vond het zo zorgelijk klinken dat ze niet wilde wachten tot Noa eventueel wakker zou worden, maar aanraadde haar wakker te maken en zometeen naar de HAP te gaan. Dus dat doen we maar. Heb dus toch maar even op eigen houtje gebeld...
(erg vervelend voor m'n man, hij heeft het ook... maarja, wat moet je anders )

Verschonen van luiers, daarbij ligt ze gewoon een beetje te liggen, en ik beweeg haar zo min mogelijk omdat ze alles pijnlijk lijkt te vinden. Ook als ik haar optil dan klaagt ze over dat ik haar pijn doe.
hoe is het nu met Noa Suzanne?

Veel plezier daar Bar

Beterschap Phlulph

Hier compleet gebroken door de ochtenddiensten, was er niet uit te branden vanmorgen. T is gelukkig de laatste voor deze week. Morgen lekker naar Blijdorp, en daarna maaar weer aan de werkweek beginnen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56292202
Suzanna, hoe is het met Noa. Klinkt wel eng idd
Beterschap
  Moderator vrijdag 25 januari 2008 @ 08:04:56 #61
5428 crew  miss_sly
pi_56292304
Beterschap met Noa, Suzanna!

Bar, wat leuk! En zo'n baas weet precies waar jullie heen moeten natuurlijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:47:09 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56292617
Dat klinkt idd wel eng Suzanna, ben benieuwd wat de HAP zei en hoe het nu met Noa is...

Noah is nu ook echt ziek. Gisteravond 38,2 en nu 39,0. Maar zelf zegt ie dat ie niet ziek is Ondertussen ligt ie als een slappe vaatdoek in ons bed tv te kijken.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:48:51 #63
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56292626
Arme zieke kindjes. Suzanna, goed dat je toch gebeld hebt. (En wat naar als je zelf ook ziek bent,dat gesleep dan, beterschap ook voor je man.)

Bar, veel plezier in Parijs!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56293453
jeeetje, vervelend Suus!

hier was het niet het echte griepje..voel me vandaag echt weer stúkken beter!
zit zelfs weer aan de koffie!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:58:18 #65
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_56293612
Jeetje wat een zieken zeg, allemaal van harte beterschap en snel weer beter worden hoor.

Suzanna wat zeiden ze bij de HAP?

Bar naar Parijs, Sugar naar Kopenhagen lekker hoor.... Heel veel plezier!! Ik wil daar ook nog een keer naartoe. We gaan dan wel naar Denemarken in de zomer maar dat ligt net helemaal aan de andere kant.

Wij gaan over 2 weekjes lekker een weekend uitwaaiden in Zeeland
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:42:53 #66
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56294436
Wat leuk dat ik mee mag, Diaan
('t valt te proberen toch?)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56294502
Ik heb net een antibioticakuurtje gekregen van de huisarts voor mijn hoest. Ze weet niet zeker of het gaat helpen maar ik word er echt zo moe van.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:03:32 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56294883
zooo heerlijk fris uitgeslapen valt me trouwens op dat ik van de week een stuk minder moe ben dan de afgelopen weken het geval was, ergens wel ontzettend fijn

scheelt misschien ook omdat het eigenlijk de afgelopen 2 dagen niet zo heel bere druk geweest is
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:08:30 #69
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_56294990
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk dat ik mee mag, Diaan
('t valt te proberen toch?)

Helaas het huisje is al vol, mn ouders en broertje met aanhang gaan ook mee. Sorry. Maar je mag volgende week wel een keer langskomen om in de zak van "Max" te koekeloeren.
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:17:13 #70
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56295227
Da's ook leuk natuurlijk

ik moet er vandoor!
fijne middag!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:22:05 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56295344
* _Bar_ gaat straks nog maar eens een fiets ophalen, en daarna eens de stad induiken daar nog even wat shoppen voor het carnaval, en dan vanavond keertje werken
Zitten gewoon het hele weekend vol
pi_56295470
Bar, het loopt echt heel goed volgens mij he !?

ik heb me voorgenomen om eens te komen eten als ik bij fam. in Middelburg ben
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 januari 2008 @ 11:28:52 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56295553
als alles doorgaat ga ik weer een cursus doen, met expositie

Theaterfotografie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:30:03 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56295585
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef marit1978 het volgende:
Bar, het loopt echt heel goed volgens mij he !?

ik heb me voorgenomen om eens te komen eten als ik bij fam. in Middelburg ben
Ja we mogen echt niet klagen hoor, en dat doen we ook niet, we vinden het zelfs een "luxe"dat we dit weekend gewoon kunnen zeggen dat we vol zitten en geen reserveringen meer aannemen
pi_56296027
Ik ben benieuwd hoe het met Noa is.
WIj gaan eind maart een weekendje weg met met de familie van hubs. EIgenlijk wil ik daarvoor ook nog ff weg al is het maar een nachtje, ben er nog niet uit of ik dat met of zonder kind wil doen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')