Oeh, beterschapquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:51 schreef Lois het volgende:
M@x weebee
LadyS dat klinkt echt afschuwelijkSterkte!
Webkim ik heb genoten van jeverslag! Geweldig
en gefeliciteerd.
Ik ben verminderd aanwezig, heb al sinds maandagavond de griep. Vlagen van hoge koorts afgewisseld met hele hoge koorts, zo erg dat ik amper weet welke dag het isIk heb vannacht om 3 uur wat dingen bijgelezen toen ik zo dorstig als een kameel in de sahara wakker werd maar vond dat een belachelijk tijdstip om te posten.
Dat is echt eeen wondermiddelquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, en Noa heeft van de huisarts Domperidon voorgeschreven gekregen, het helpt tegen het braken en de ergste misselijkheid. Als 1 van jullie kinderen het erg krijgt en erg gevoelig op de maag is, kan dat misschien ook helpen. We hebben de zuigelingenversie en dat hielp al, sinds gisteravond heeft ze niet meer overgegeven.
Als er ergens iets te halen valt heb ik meestal wel prijs ja. Tijd dat ik aan de loterij mee ga doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef Jelief het volgende:
Dat zal er nog aan ontbreken Maneki!
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje dat ziet er niet uit zeg... waar is die mooie man in "A knights' tale" ? Een film die ik toch wel gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |