Ja hoor, in de wok lukt prima! Ik zet hem op een klein pitje en het vuur half. Ik heb het nog nooit ergens anders in gemaakt eigenlijk!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Razztwizzle, prei? Was je alleen thuis ofzo? Ik liet je ochtendhumeur-dialoogje van een paar dagen geleden toen lezen aan Mr CF, hij moest er ontzettend om lachen
Lips, Tezz, goed bezig! Tezz, lukt dat een beetje in de wok? Ik moet altijd wel echt een pan met dikke bodem gebruiken (maar dat kan natuurlijk ook liggen aan mijn gasstel....).
Lips, super, een lekker & origineel idee, met mozzarella en gegrilde aubergine![]()
Mag ik je een bescheiden tip geven? Peper kun je t best pas op het laatst toevoegen. Omdat je het dan pas op smaak maakt, maar ook omdat peper veel van z'n aroma verliest als je het kookt. Dit geldt overigens niet voor chilipoeder en -vlokken...
Kun je dan niet beter een pastagerecht maken? Of een curry? Het zijn wel erg veel ingredienten anders, je houdt geen risotto meer overquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt erg op mijn snelle risotto Tezz
en over de wok: ik gebruik áltijd, voor alles de wokkan niet meer zonder
werkt prima hier!
Ik heb dus opzich ook wel zin in risotto vanavond.. iemand nog leuke tips voor risotto met daarin sperziebonen? Een leuke finishing touch ofzo?
er gaat in: beetje pesto, kip, sperziebonen (duh!), misschien wat champignons en wat broccoli? Maar vooral de sperziebonen moeten op..
ja, die had ik ook gevonden jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:48 schreef Trusten het volgende:
http://keukenhelden.nl/th(...)rziebonen/?item=3503
Natuurlijk mag je dat! Dat zijn de tips waar we iets aan hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Lips, super, een lekker & origineel idee, met mozzarella en gegrilde aubergine![]()
Mag ik je een bescheiden tip geven? Peper kun je t best pas op het laatst toevoegen. Omdat je het dan pas op smaak maakt, maar ook omdat peper veel van z'n aroma verliest als je het kookt. Dit geldt overigens niet voor chilipoeder en -vlokken...
Het smaakte erg lekker, de kaas ging er ook doorheen, maar dit stond leuker op de foto zo ernaast geserveerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe smaakte het? Had je niet liever de kaas erdóór willen doen?
Ziet er mooi en lekker uit
Succes daarmeequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:44 schreef beunkster het volgende:
Wat mij ook een mooi risotto recept lijkt, is deze van Heston Blumenthal. Althans, delen daaruit.
vind ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:33 schreef Xennia het volgende:
Ik vind die risotto er juist helemaal niet lekker uit zien, het zal best lekker smaken maar optisch is het net kots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |