Bijna net zo vers jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Brood uit de vriezer
Bijna net zo vers.
Uiteraard vers!quote:
Ik was eigenlijk blij dat we van die herrie afwaren...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Jingle Bells. Jingle Bells. ♪.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Wiebele En huppelequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Konijnen op een heuvel
wel knapperige korstjes als 't ontdooid is jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Brood uit de vriezer
Bijna net zo vers.
Je kent waterschapsheuvel niet? Of watershipdown, wat hetzelfde is?quote:
Mja, ik koop zaterdags altijd brood voor de hele week, is me wel overkomen dat ik woensdag geen brood meer had en de supermarkt ook niet meerquote:
quote:
EM golven en straling lerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 06:54 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat buzzer een keer zoeen grap uithaalt met iemand van hier...
MPG, zoek de komende 12 minuten even een andere hobby!
quote:
Laat de poes los!quote:
Doet me denken aan wiskunde na scheikundequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Doet me denken aan de middelbare school... eerste uur wiskunde stront lazerus in het lokaal zitten
supermarkten hebben 's avonds bijna nooit meer brood nee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik koop zaterdags altijd brood voor de hele week, is me wel overkomen dat ik woensdag geen brood meer had en de supermarkt ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |