Ja geen ideequote:
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef teigan het volgende:
Heeft er hier iemand nog interesse in een koelkast/diepvries combinatie?
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeldquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen...
Elfstedentocht op de fiets lijkt mij saai..
Op de skates lijkt het mij nog wel wat, maar dan zou ik toch wel even wat harder moeten trainen gok ik...
Ik word in februari 7e jaarsquote:Op maandag 28 januari 2008 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah dan ben ik niet de enige heelveelstejaars hier?
Ajoh 8e jaars ftw...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat wel
[..]
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeld
[..]
Ik word in februari 7e jaars(begonnen in 2000 maar ook even onderbroken)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:18 schreef Tangarine het volgende:
Gefeliciteerd Tara en Grulez!
tja, wat zal ik eens zeggen...
single.
Volgens mij is hij lager dan 1.55, het is onze oude koelkast. Ik zal hem vanavond even opmeten.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
Als het eentje is die groter is dan een tafelmodel maar lager is dan 1,55m ben ik dat wel
[..]
Er bestaat een uitgezette route speciaal voor skates, lijkt mij ook nog wel wat, over een paar dagen verdeeld
[..]
Ik word in februari 7e jaars(begonnen in 2000 maar ook even onderbroken)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef Sebasser het volgende:
Verdriet an sich sucks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |