Ajax heeft wel vaker van die uitschieters tussendoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als we van Vitas winnen zie ik de rest ook zonnig in, eens de stijgende lijn doortrekken.
Colin is ook aanvallend beter dan verdedigend heb ik het idee....quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Colin ben ik deels met je eens maar hij gaf ook een paar mooie steekpasjes in de aanval.
En met die vele wedstrijden, dit komt door de playoffs, we "moeten'' eerder klaar zijn, zeker met het EK. Maar goed, iedereen speelt zoveel wedstrijden dus moet het niet uitmaken.
Jij snapt ook werkelijk niks van voetbal hequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Het was bij vlagen zelfs goed gisteren.
Maar god wat kan ik me toch ergeren aan die achterlijke boeren KUT clubs als NEC die zich helemaal leeg spelen om met 1-1 kampioen te worden tegen Ajax om de wedstrijd erna godverdomme weer met 5-1 klop te krijgen. Waarom zijn die clubjes ZO fucking dom!??? Speel elke wedstrijd met de halve inzet als die tegen Ajax en je staat zo 5e ofzo, maar nee 2 keer per jaar werken tot je doodvalt voor 1-1 tegen Ajax vinden die josti's een slimmer beleidsplan. Werken daar de zwakzinnige neefjes van V Geel ofzo??
Echt, hoe dom zijn ze in het boerenland??
Leo was Koster wel te laat mee vond ik, het oude "we wisselen in de 70ste minuut" syndroom is terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie Rommedahl toch liever als invaller, dus Leo of Luque in de basis.
Huh? Colin is opbouwend nog steeds weinig, vind ik. Verdedigend gaat het nu wel okay, maar hij blijft een speler voor de breedte. Dit is zijn topniveau, en dat is eigenlijk net te kort. Hoewel hij gisteren dus wel degelijk speelde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Colin is ook aanvallend beter dan verdedigend heb ik het idee....
Weer: huh? Rommedahl was de slechtste man van het veld aan Ajax' zijde, mijns inziens.quote:Ik vond Rommedahl wel weer een opluchting tov Bakkiechoco trouwens.. Veel meer dreiging en iig een paar acties.
Integendeel. Als ik trainer was van zo'n club zou ik eens ver-stand introduceren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij snapt ook werkelijk niks van voetbal he
Het simpel voetballen (dus oa. ballen blind naar voren rammen, balletje breed) komt voort uit zijn onzekerheid, of de vrees om iets fout te doen. Daar is op zich niets mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Colin ben ik deels met je eens maar hij gaf ook een paar mooie steekpasjes in de aanval.
En met die vele wedstrijden, dit komt door de playoffs, we "moeten'' eerder klaar zijn, zeker met het EK. Maar goed, iedereen speelt zoveel wedstrijden dus moet het niet uitmaken.
De voorzet van Davids mocht er ook zijn.quote:
Ach, iedere club laadt zich meer op als ze tegen Ajax moeten spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. Als ik trainer was van zo'n club zou ik eens ver-stand introduceren.
Wat is het doel van een club? Winnen van Ajax en laatste worden? Of zou het misschien leuker zijn om eens hoog te eindigen?
het is olie-motherfuckingly stupide om je leeg te spelen voor 1 punt tegen Ajax en daarna 0 punten te pakken bij Groningen, klaar. Dan heb je een misvormd beeld van waar het om gaat in het Voetbal.
Wij wonnen vorig jaar met 5-1 van PSV![]()
. Wat hebben we gefeest!!!!!
.
PSV is kampioen, wat hebben ze TERECHT gefeest!
Tja, Van Dijk zat op de tribune.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Heel Utrecht werd tot mijn verbazing min of meer omver gelopen, iig als je het met een normaal Utrecht vergelijkt, op die smerige rode kaart na vond ik ze erg tam. Waar was het bloed aan de paal?
Ze willen elke wedstrijd op halve inzet spelen en 5e worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Heel Utrecht werd tot mijn verbazing min of meer omver gelopen, iig als je het met een normaal Utrecht vergelijkt, op die smerige rode kaart na vond ik ze erg tam. Waar was het bloed aan de paal?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |