quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Joh, en Krotie een leuke premie kreeg voor de wedstrijd tegen Engeland.
Hij schopt er gewoon nog minimaal 15 in dit seizoenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het interview met Huntelaar na de wedstrijd van gisteren wel mooi.
HIj was echt gefrustreerd over dat ene doelpunt tegen Twente dat vermoedleijk niet op zijn naam komt te staan.![]()
Een echte spits.
Nou hielp het ook wel ze hun volkslied totaal verneuktequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Joh, en Kroatie een leuke premie kreeg voor de wedstrijd tegen Engeland.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:32 schreef w00h00 het volgende:
Zal er nog een aankoop komen voor de einde van de maand?
Vast wel, als Bruno Silva al bijna 4 miljoen oplevert mag je Kruiwsijk voor 7 miljoen meenemen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kunnen we Kruiswijk halen voor een leuk bedrag?
Nog heel even geduld. In de zomer is ie gratis en aangezien Martin van gratis spelers houdtquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kunnen we Kruiswijk halen voor een leuk bedrag?
Klopt, zeer lastig, al lijken we het juist bij de kleintjes te verspelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:54 schreef PyTh het volgende:
Resterende progamma wat jullie nog hebben en dan met name de uitwedstrijden zijn niet mals.
Vitesse
Roda
Nac
PSV
Twente
Heerenveen
Groningen
Groningen is volgens mij onze grootste uitgavenpost de laatste tijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vast wel, als Bruno Silva al bijna 4 miljoen oplevert mag je Kruiwsijk voor 7 miljoen meenemen.
7 Miljoen voor een half jaar contract?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vast wel, als Bruno Silva al bijna 4 miljoen oplevert mag je Kruiwsijk voor 7 miljoen meenemen.
Ja hoor, V Geel betaalt wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
7 Miljoen voor een half jaar contract?
We hebben hun begroting verdubbeld zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Groningen is volgens mij onze grootste uitgavenpost de laatste tijd
Komende drie wedstrijden zijn cruciaal, als je na Feyenoord-thuis gelijk staat met PSV of zelf voor, dan wordt je kampioen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:54 schreef PyTh het volgende:
Resterende progamma wat jullie nog hebben en dan met name de uitwedstrijden zijn niet mals.
Vitesse
Roda
Nac
PSV
Twente
Heerenveen
Groningen
Dan hebben we nog wel een kwaliteitsinjectie nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komende drie wedstrijden zijn cruciaal, als je na Feyenoord-thuis gelijk staat met PSV of zelf voor, dan wordt je kampioen.
Hoezo, we hebben met 6-1 gewonnen van AZ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, zeer lastig, al lijken we het juist bij de kleintjes te verspelen.
Zal mij benieuwenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komende drie wedstrijden zijn cruciaal, als je na Feyenoord-thuis gelijk staat met PSV of zelf voor, dan wordt je kampioen.
Ze willen toch een vervanger voor Maduro? 1 + 1 = 2.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bradley vind ik ook een uiterst interessante speler, al heeft die positie nog niet de hoogste prioriteit.
Hoe vaak heb je hem zien spelen? En wanneer voor het laatst? Ik word een beetje gek van die naam, want niemand kan antwoord geven op die twee vragen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:09 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil nog maar eens een balletje op gooien voor Constantin..
Suarezquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen![]()
Staat er buiten Huntelaar om nog iemand op scherp tegen Vitesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |