In de rust zei je dat je nog ging winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:45 schreef denthemen het volgende:
Neuh, als ik met openbaar vervoer kom ben ik 4 uur onderweg, en dan terug ook nog eens 4 uurEn tentamens hé..
Geen spijt van overigens
En jij zei vorig seizoen nog dat je Feyenoord zou steunen wat er ook zou gebeurenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de rust zei je dat je nog ging winnen
Ik heb nog steeds een abbo hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
En jij zei vorig seizoen nog dat je Feyenoord zou steunen wat er ook zou gebeuren
Zijn eerste bal is de beslissende assistquote:
Ja maar een "abbo" verhuren behoort ook echt tot clubliefde héquote:Op zondag 10 februari 2008 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een abbo hoor
En een rijbewijs![]()
Goed?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:01 schreef DarkShine het volgende:
Sfeer was goed vandaag. Beter dan doorgaans in de ArenA. Jammer dat het uitvak zo stil was.
Beter 7x dan zo kut stuurtje krijgenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar een "abbo" verhuren behoort ook echt tot clubliefde héMaar je hebt toch ook een "abbo" van Anderlecht? Zegt dus weinig..
Een rijbewijs waar je 7 keer examen voor moet doen (Ja, nu weten ze het hier zelfs, 7 keer![]()
![]()
)
En álles graits krijgenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beter 7x dan zo kut stuurtje krijgen![]()
En heb die abbo's ja.
Volgend jaar nog 1 bijkopen van een andere club ?
Misschien ooit nog ergens een kampioenschap dan
Blijft mooi Dennis, over voetbal praten na die 5 jaarquote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
En álles graits krijgen![]()
![]()
![]()
Als Ajacied over slechte sfeer beginnenWe kregen het tegen feyenoord niet eens sfeervol
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik vond het na de 2-1 eigenlijk minder dan ervoor.
Maar je post zegt al genoeg eigenlijk. Was je als railrunner in Kerkrade?
Mensen die naar de Arena gaan en dan praten ov er sfeerquote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef Jasza het volgende:
Totaal geen sfeer daar zeg, trieste club imo.
5 jaar?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Blijft mooi Dennis, over voetbal praten na die 5 jaar
Had er wel wat meer van verwacht, vond het tegenvallen dat is het enige wat ik zeg, als hij dat anders beleefd is het goed, verder zeg ik nergens dat er in de ArenA sfeer is.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mensen die naar de Arena gaan en dan praten ov er sfeer
Roda bedankt vandaag
Na afloop, idd na de 2-1, wel ja. Daarvoor vond ik het met 0-0 en 1-1 de beste sfeer van onze kant tijdens de wedstrijd. Dus niet zoals jij beweert na de 2-1.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Als jij dit een goede sfeer vond![]()
Komop man, jullie waren echt niet hard te horen hoor, pas na de 2-1 ging het helemaal los.
Achja het Roda stadion is ook altijd maar half vol.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had er wel wat meer van verwacht, vond het tegenvallen dat is het enige wat ik zeg, als hij dat anders beleefd is het goed, verder zeg ik nergens dat er in de ArenA sfeer is.
Bij Fortuna zitten 3000 man normaal dus half vol bij roda is al bijna 4 x zoveel als daarquote:Op zondag 10 februari 2008 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja het Roda stadion is ook altijd maar half vol.
Dat was hier bij Fortuna ook altijd en als er een top 3 club komt dan is het stadion wel vol.
En dan zijn de meeste mensen ook nog voor die top 3 club.
Dat zal vandaag ook wel zo zijn geweest.
Daardoor heeft die wedstrijd natuurlijk ook weer een andere belevenis.
Ik pak wel de tijd dat Fortuna nog op het hoogste niveau speeldequote:Op zondag 10 februari 2008 20:24 schreef alki het volgende:
[..]
Bij Fortuna zitten 3000 man normaal dus half vol bij roda is al bijna 4 x zoveel als daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |