Live and let live, weet je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef saaw het volgende:
ik vind drugs snuiven al belachelijk, laat staan suiker/zout.etc
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef MouzurX het volgende:
En dan heb ik het niet over drugs...
sure, ga allemaal maar lekker je gangquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:59 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Live and let live, weet je.
Och, 14 jaar meteen weddenschapje gebeurt zoiets wel eensquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef saaw het volgende:
ik vind drugs snuiven al belachelijk, laat staan suiker/zout.etc
Ik zeg altijd: Als je iets doet of wilt doen, doe het maar als het fout gat, kom dan niet zeiken en klagen. Eigen schuld dikke bult! Ja toch? niet dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef MouzurX het volgende:
En dan heb ik het niet over drugs...
Dingen als zout suiker peper kruidnagel waspoeder noem het maar op .
Wat hebben jullie allemaal al gesnoven ?
Wat waren de effecten ervan ?
TS begint: zakje zout van zon broodje ei uit de automaat -> neusgat in brand, beetje hoesten, maar voor de rest niet zo veel, alhoewel mijn neus een uur lang ofzo niet zo lekker aanvoelde.
Suiker heb ik gezien bij een vriend, veel hoesten verder niet veel zei tie.
Beide niet aan te raden dus
Doe ik niet hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef tgs. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: Als je iets doet of wilt doen, doe het maar als het fout gat, kom dan niet zeiken en klagen. Eigen schuld dikke bult! Ja toch? niet dan?![]()
Tuurlijk, jij mag wel komen zeiken en klagen over theoretische zeikers en klagers, nietwaar?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef tgs. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: Als je iets doet of wilt doen, doe het maar als het fout gat, kom dan niet zeiken en klagen. Eigen schuld dikke bult! Ja toch? niet dan?![]()
het maakt geen reet uit hoe je het noemt, het verneukt je lichaamquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:01 schreef Drijfzand het volgende:
Als volleerde druggebruiker wil ik met klem protesteren tegen 't gebruik van het begrip "snuiven" wanneer "inhaleren" bedoelt wordt! Hele generaties worden hierdoor op het verkeerde been gezet.
Goede boodschap voor al de asthma-patienten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
het maakt geen reet uit hoe je het noemt, het verneukt je lichaam
anders lees je ook even het gedeelte even in de quotequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:05 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Goede boodschap voor al de asthma-patienten.
Schiet de verkopers van neusdruppels ook meteen af.
Hmm, nu hebben we vloeistof en vaste stof gehad, misschien die zuurstofbuisjes in ziekenhuizen ook illegaal maken?
Je bent verdomme een moderator, spring niet zo snel op een topic, for fuck' sake!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
anders lees je ook even het gedeelte even in de quote
Dude relaxt, neem een snuif ofsoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:11 schreef Drijfzand het volgende:
Dat haat ik dus aan fok!, dat er regelmatig zo'n nitwit met meer rechten tussenkomt en zijn foute mening spuit.
Klowjow deed dat niet, misschien zou je er een voorbeeld aan moeten nemen. Sp3c was ook een goede. Maar tegenwoordig.
Hij is een FA, n00b, geen moderator.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:15 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Je bent verdomme een moderator, spring niet zo snel op een topic, for fuck' sake!
Dat maakt het beter...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij is een FA, n00b, geen moderator.
Jaja, je zat gewoon fout. Als je nou toch aan het fitten bent op mensen, doe het dan wel goed volgende keer, dat komt wat geloofwaardiger over.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:18 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Dat maakt het beter...Get real!
Hehe,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude relaxt, neem een snuif ofso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |