"en dan heb ik het niet over drugs" Lezen aubquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Neuroscience het volgende:
Aan deze onzin doe ik niet mee, dus: speed, ketamine, cocaine.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
SPEED,COCAIEN IZZZ SOOC COOL.q!!!!1!!1
Ja, ik zeg toch dat ik aan die onzin niet meedoe, godverdimme!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"en dan heb ik het niet over drugs" Lezen aub
Post dan niet in dit topic, godverdimme.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat ik aan die onzin niet meedoe, godverdimme!![]()
Snuiven behoort voorbehouden te zijn en te blijven aan druqckxszen.
Ok! Doei!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Post dan niet in dit topic, godverdimme.
Meer inademen?! Dat is gewoon inademen, godverdimme!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:41 schreef Bravebart het volgende:
Lachgas is wel puick btw, ookal is dat niet echt snuiven maar meer inademen
Snuiven is ook een vorm van inademen, vandaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Meer inademen?! Dat is gewoon inademen, godverdimme!
Je bent zo als je je voelt, jeweets.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:45 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Je bent veel te oud voor PUB, dude!
Als je iets opsnuift is het niet je bedoeling dat het in je longen terecht komt, godverdimme!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Snuiven is ook een vorm van inademen, vandaar
En zuurstof dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:51 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als je iets opsnuift is het niet je bedoeling dat het in je longen terecht komt, godverdimme!
Dat snuif je niet, dat adem je in. Snuiven doe je om iets via de capilairen in je neus op te nemen, niet op in je longen opgenomen te laten worden. Leer eens wat, pub.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |