Heb deze vraag niet gezien, maar is toch gewoon C ?quote:
was wel D.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Heb deze vraag niet gezien, maar is toch gewoon C ?
Die teckel vraag klopte in ieder geval wel gewoon.
Nee het is D.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Heb deze vraag niet gezien, maar is toch gewoon C ?
Die teckel vraag klopte in ieder geval wel gewoon.
Nee, daarom hecht ik er ook geen waarde aan... Leuk programma hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
130 hier, zulke moeilijke vragen waren het nu toch ook weer niet?
Weet je hoe dat komt jongen? Omdat de wat minder slimme mensen niet mee willen doen, omdat ze toch wel weten dat ze niet zo hoog scoren. Klinkt misschien hard, maar het is wel zo. (al denk ik dat 100 als gemiddelde ook wel ietwat laag is).quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:41 schreef Intrepidity het volgende:
Wat een foute test.. het IQ is een normaalverdeling met een gemiddelde van 100... waarom het landelijk gemiddelde dan 113 is snappen ze zelf volgensmij ook niet..
Goed bezig.. zeker omdat 142 het maximum is voor mensen onder de 35 en 145 verder niet in de scoretabel voorkomtquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:40 schreef Shakkara het volgende:
Ik had 145 op de online test.
Valsspelers, ik kreeg aftrek vanwege m'n leeftijd! Anders was het hoger geweest!
Ik scrabble niet vaak en ik game ook niet, maar ik had wel al die vragen goed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:35 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Mja, als je niet vaak scrabblet dan heb je een nadeel (ik heb alleen scrabble met getallen gedaan vroegah), als je niet vaak computerspelletjes speelt dan heb je een nadeel, als je het trucje van 'de lijnen zijn even lang' kent, heb je een voordeel... En op internet zie je áltijd de plattegrondjes direct na Doom, op tv was er een keer dat er een paar andere shots tussen zaten. Tja
Het gemiddelde wordt per definitie op 100 gesteld.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
(al denk ik dat 100 als gemiddelde ook wel ietwat laag is).
"Minder slimme" mensen zijn over het algemeen minder geïnteresseerd in IQ-testen. Ik denk niet dat het veel met bangheid te maken heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt jongen? Omdat de wat minder slimme mensen niet mee willen doen, omdat ze toch wel weten dat ze niet zo hoog scoren. Klinkt misschien hard, maar het is wel zo. (al denk ik dat 100 als gemiddelde ook wel ietwat laag is).
Op het internet is het mijns inziens nóg een tikje moeilijker aangezien je veel minder uitleg en dus minder tijd krijgt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:49 schreef scanman01 het volgende:
In die zaal tijdens zo'n live uitzending is het gewoon een flink stuk moeilijker denk ik. Dat zag je dus ook aan de veel lagere score van de gehypnotiseerden. Thuis op de bank hadden de meesten vast een punt of 10 hoger gescoord.
Whaha wat een giller idd, minder slim geworden door de hypnose.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:46 schreef Jovatov het volgende:
Uiteindelijk hadden die hypno's een lagere score dan die middag, en trouwens, degene die gewonnen had uit de hypno's had 135 en diederik samson had 136 dus was diederik niet alleen winnaar bij de bn-ers maar van de hele zaal
En daarbij kon je aan Patricks aanwijzingen precies horen wat de volgorde was zonder zelfs maar naar de foto's te kijken, erg knullig gedaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:53 schreef Jovatov het volgende:
Bij de vragen van het in volgorde zetten bijvoorbeeld kregen de tv-kijkers eerst alle foto's kort te zien, op het internet ging de tijd meteen lopen.
Dat ze minder scoren komt natuurlijk door de stress van een live tv-uitzending.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Whaha wat een giller idd, minder slim geworden door de hypnose.
En daarna zingen "Rosti bedankt!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |