http://download.iqtest.bnn.nl/bnn/iq2008/quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Aoristus het volgende:
he wat zonde, weer gemist
dan is ie 2e hands, dat telt niet. Ik kijk wel gewoon meequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
http://download.iqtest.bnn.nl/bnn/iq2008/
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dan is ie 2e hands, dat telt niet. Ik kijk wel gewoon mee
Inderdaad, en die andere over honden en teckels klopte volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:05 schreef Tweek het volgende:
Alle knappe mannen zijn lief
Alle knappe mannen hebben een auto
En dan was het goede antwoord alle mannen zonder auto zijn niet knap?
Of was het alleen knappe mannen hebben een auto, want anders klopt het antwoord niet toch?
Klopt ook niet inderdaad want er werd daar niks gezegd over andere honden, dus een andere hond kan ook bruin zijn en is dus niet automatisch een tekkel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Inderdaad, en die andere over honden en teckels klopte volgens mij ook niet.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
"Kijk mij eens stoer doen met m'n score, ik ben beter dan jullie"
Ik loop hem nu nog even door op internet, dan zal ik even precies kijken wat er staat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt ook niet inderdaad want er werd daar niks gezegd over andere honden, dus een andere hond kan ook bruin zijn en is dus niet automatisch een tekkel.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik roep maar een getal want niemand kan het toch controleren:
131
LOLquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
131
en al die mensen die vragen hebben gemist, zich niet geconcentreerd voelden:
(psst, ik ben beter dan jullie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
130 terwijl ik spruitjes aan het schoonmaken was...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
131
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
je hebt je antwoorden gewoon ook onthoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
130 terwijl ik spruitjes aan het schoonmaken was...
Je valt door de mand jongen, in de groep onder 35 (waar jij in zit neem ik aan, omdat je studeert aan de rug) komt 131 niet voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Nappeklapperapper het volgende:
131
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Alles wat niet bruin is, is geen tekkel is het goede antwoord.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik loop hem nu nog even door op internet, dan zal ik even precies kijken wat er staat.
Misschien deden er wat mensen mee zonder handen, en konden zodoende ook de knopjes niet indrukken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:26 schreef S-Two het volgende:
links en rechtshandig allebei gemiddeld 114, maar het totale gemiddelde was 112?
que
Dat zei ik ook al ja, wat een grappenmakerquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Je valt door de mand jongen, in de groep onder 35 (waar jij in zit neem ik aan, omdat je studeert aan de rug) komt 131 niet voor
alleen 130 of 132.. zoals net op de tabel op tv te zien was
Het is net als met die rapportcijfervraagquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:26 schreef S-Two het volgende:
links en rechtshandig allebei gemiddeld 114, maar het totale gemiddelde was 112?
que
de echt domme mensen wisten niet wat ze moesten antwoorden op de vraag of ze links- of rechtshandig warenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:26 schreef S-Two het volgende:
que
Ik bekend... heb 'm net even online gemaaktquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
je hebt je antwoorden gewoon ook onthouden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja, wat een grappenmaker
Ik had 126 en die stond er dacht ik ook niet bij, maar via internet kreeg ik dat wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Je valt door de mand jongen, in de groep onder 35 (waar jij in zit neem ik aan, omdat je studeert aan de rug) komt 131 niet voor
alleen 130 of 132.. zoals net op de tabel op tv te zien was
A, B en C niet nee... D wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:29 schreef S-Two het volgende:
Alle knappe mannen zijn lief.
Alle knappe mannen hebben een auto.
A) Alle mannen zijn knap.
B) Alle mannen met een auto zijn knap
C) Alle lieve mannen hebben een auto
D) Mannen zonder auto zijn niet knap
Dit klopt toch gewoon niet
En de vraag is:quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef Tweek het volgende:
[..]
Alles wat niet bruin is, is geen tekkel is het goede antwoord.
136quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:37 schreef Sjizzel het volgende:
ben benieuwd wat diederik scoort
Waarom zou A niet kunnen dan?quote:
Als ik 114 had gezegd had niemand gereageerd, maar omdat er dan iets hogers uitkomt dan gemiddeld gaat iedereen ineens beweren dat het niet waar is? Communistisch gedrag, nee, iemand op fok kán dat helemaal niet hebben, dat moet wel verzonnen zijn! Laten we hem niet geloven! Maar ja, waarom zou ik hier nog verder op ingaan.quote:
Vond het ook best meevallen. Paar keer dat ik er niet helemaal bij was, net te laat was of het net niet doorhad, maar dat is juist logisch bij een iq-test.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
130 hier, zulke moeilijke vragen waren het nu toch ook weer niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |