quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
MOTHERFUCKING FIETSENDIEVEN VONDEN HET NOODZAKELIJK OM ME VAN MIJN MOOISTE BEZIT AF TE HELPEN. DE DOOD AAN FIETSENDIEVEN
niet eens een vol automatische beveiligings robot erbij geleverd?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
MOTHERFUCKING FIETSENDIEVEN VONDEN HET NOODZAKELIJK OM ME VAN MIJN MOOISTE BEZIT AF TE HELPEN. DE DOOD AAN FIETSENDIEVEN
* WyriHaximus pats slakkiequote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef slakkie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Crientj het volgende:
Pff. Eventjes tentamen maatschappijleer maken.
na 3 kwartier al klaar en nu kan ik weer 2 uur wachten op de volgende.
Waarom verzinnen ze nou niet iets erop zat we eerder kunnen beginnen oid. :/
kunnen ze niet om de simpele reden dat ze dan niet goed overzicht kunnen houden (gok ik)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Crientj het volgende:
Pff. Eventjes tentamen maatschappijleer maken.
na 3 kwartier al klaar en nu kan ik weer 2 uur wachten op de volgende.
Waarom verzinnen ze nou niet iets erop zat we eerder kunnen beginnen oid. :/
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef Geqxon het volgende:
Dat was zo mooi aan mijn MBO tijd. Als we ons verveelden (like altijd) lekker multiplayer gamen, of gewoon naar huis gaan.
Je komt maar hier heen, kan ik je naast de rest gelijk onder de zoden trappen. En vanuit huis een oogje in het zeil houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef slakkie het volgende:
[..]
Moet je vechten? Zie je van het weekend wel op het weiland tussen Langedijk en Alkmaar.
* WyriHaximus sluit zich daar ook bij aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |