Ik las een oude post van je. Over je ex-vriendin hoe moeilijk je het vond dat ze het uitgemaakt had. Hoe gaat het nu met je?
Ik zit nou in de zelfde situatie, heel veel dingen komen overheen met dat van jou. Ik was 1 jaar 8 maanden met haar samen. Zij woont ook ver weg +/- 120 KM.
Ik heb jou hele topic door gelezen en er kwam zoveel bekends in voor dat ik dacht ik vraag jou mening eens.
Je had iets geschreven erover dat je samen met haar een berg beklimt en dat je eraf viel ofzoiets. Nou bij mij is het zo:
Ik stond al bovenop de berg maar dacht ik ga onder eens een wandeling maken. Onder kwam ik haar tegen, zei wou naar boven maar het lukte haar niet dus ging ik haar daarbij helpen. Ik ging een stapje omhoog en moest haar dan meetrekken naar boven omdat het voor haar moeilijker was om hoger te komen.Na een lange tijd +/- 1 jaar 2 maanden ofzo, waren we bijna boven.Maar op die hoogte waren ook andere jongens die haar ook naar boven wouden helpen.Dat vond zei natuurlijk maar al te leuk.Ik jaloers maar liep wel steeds achter haar aan, mee naar boven.Toen waren wij eindelijk boven geeft ze me een trap in mijn rug en laat me gewoon naar beneden vallen.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Zal het even met wat feiten duidelijker maken.
Ik had voor haar al eens een vriendin gehad met wie ik ook naar bed was geweest en daar had zei het heel moeilijk mee.Maar ik heb in die lange tijd dat wij samen waren altijd begrip voor haar getoond en rekening gehouden voor haar gevoelens.Ik heb heel veel dingen op moeten geven om haar gelukkig te houden.Hierdoor is zei een heel ander mens geworden.Voor het eerst in haar leven was ze echt gelukkig.(ik ook.)Maar nou dat ze gelukkig is heeft ze mij opeens niet meer nodig en word ik gewoon aan de kant gezet. We zijn nog wel goede vrienden, beste bijna zelfs.Maar ik wil haar nog steeds terug. Ach ja, ze had na 6 dagen al weer iemand anders, de persoon waardoor ik zo jaloers was. Op de 7de dag heeft ze het dus maar definitief uitgemaakt met mij.
In het begin gingen we bijna nooit uit, nooit zelfs.Niet dat ik dat niet wou maar daar was het nooit van gekomen.Maar na 1 jaar en 3 maanden gingen we wel steeds vaker uit waar zei woont. Ze leerde nieuwe mensen kennen en ook de jongen met wie ze nou gaat. Hierdoor bleef ik maar de heletijd zeggen dat we uit elkaar groeiden maar zei zei dat dat niet zo was. Wel dus, want na onze ruzie zei ze dat ze niet meer zo verliefd op me was. Hier hebben we het later nog wel over gehad en ik liet haar zien dat het wel allemaal goed was.Maar ze zei dat het de ene keer wel goed ging en de andere keer niet zo.
Ik heb dat gevoel ook al eens bij haar gehad, jaartje gelden ofzo. Ik was ook niet meer zo verliefd op haar en ik heb in het begin van onze relatie altijd gedacht dat ik ongelukkig was. Maar ik heb volgehouden en ik heb moeite gegeven om bij haar te blijven. Nou was ik eindelijk echt er van overtuigd dat zei de ware was en nou dumpt ze me. Ze heeft niet eens de moeite genomen om het met mij te proberen.
We hebben altijd over onze relatie heel open gepraat zodat we er aan konden werken als het niet zo goed ging, maar zei heeft niks gezegd. Als ze me de kans had gegeven om te veranderen, om ervoor te zorgen dat ze weer verliefd op me was geworden was alles anders gelopen.Maar dat heeft ze niet gedaan, en dat doet pijn. Omdat ik dat wel altijd voor haar gedaan heb.
[Dit bericht is gewijzigd door SharkWare op 27-02-2002 16:29]
quote:Volgens mij is er iets fout gegaan?
Op Wednesday 27 February 2002 16:21 schreef SharkWare het volgende:Ik heb de hele topic doorgelezen en er stonden zoveel dingen in die me bekend voorkwamen dat ik dacht ik mail ff.
In ieder geval heel veel sterkte
Def
Dank je wel, het gaat al wat beter maar dat is alleen omdat ik haar vergeet.Maar de volgende keer als ik haar dan weer zie is het waar
TNX voor reply
quote:En zo te horen allemaal verkloot
Op Wednesday 27 February 2002 16:34 schreef SharkWare het volgende:
Maar dat is het nou juist, wij hebben er zo vaak over gepraat dat ik ervan uitging dat ik nog wel een tweede kans zou krijgen. Zei heeft een hoop kansen van mij gekregen...........TNX voor reply
quote:Haha, zo zou ik het natuurlijk ook kunnen zien.Maar ze zou nog 10000000 kansen van mij krijgen.
Op Wednesday 27 February 2002 16:37 schreef vosss het volgende:[..]
En zo te horen allemaal verkloot
Kut voor je.
Je zal toch verder moeten
Def
quote:Maar je stopt toch niet binnen 2 weken van iemand te houden. Hoe kan ze nou ZO snel alweer iemand anders hebben?????? HURTS!!!!!
Op Wednesday 27 February 2002 16:40 schreef IndoGuyver het volgende:
live on, das het enige advies dat ik je kan geven. Ik weet precies hoe je je voelt, je bent haar al aan het vergeten maar zodra je weer aan haar denkt om welke reden dan ook dan doet het pijn. tijd kan de wonden wel genezen al duurt het soms wel verdomd lang!!! je bent in elk geval weer een ervaring rijker, reken er niet op dat anderen hetzelfde voor jou doen als jij voor hun hebt gedaan!Def
Moet nou naar huis dus kan morgen pas weer posten.
TNX voor reply!
quote:Gozer,
Ze leerde nieuwe mensen kennen en ook de jongen met wie ze nou gaat. Hierdoor bleef ik maar de heletijd zeggen dat we uit elkaar groeiden maar zei zei dat dat niet zo was. Wel dus, want na onze ruzie zei ze dat ze niet meer zo verliefd op me was. Hier hebben we het later nog wel over gehad en ik liet haar zien dat het wel allemaal goed was.Maar ze zei dat het de ene keer wel goed ging en de andere keer niet zo.
Wees niet ongerust er lopen genoeg andere lieve (trouwe)meiden rond. Het begin doet altijd pijn. Verdriet,gemis overheersen het gevoel.
Tijd zal dit rechttrekken
quote:Ik had een relatie van 3 jaar en alles ging gewoon super en toen opeens kwam ze met de mededeling dat ze een ander leuk vond. Doe je nix aan, achter je laten en verder gaan. Er is meer in de wereld dan een relatie. Ik heb er alles aan gedaan, nix dat ik mezelf kwalijk kan nemen.
Op Wednesday 27 February 2002 16:21 schreef SharkWare het volgende:
He ThaDuck! Post eens iets hierop:Ik las een oude post van je. Over je ex-vriendin hoe moeilijk je het vond dat ze het uitgemaakt had. Hoe gaat het nu met je?
Verhaal...
Hij was wel al verliefd op haar, dat wist ik ook.En hij maar altjd aardig tegen mij doen. Als ik em nou zou zien zou ik zijn kop eraf snijden volgens mij. Maarja, daar moet ik overheen.
Vind het gewoon dom dat ze niks gezegd heeft van tevoren, dat ze niks heeft laten merken en dat ze niks ervoor wil doen dat het weer goed wordt. BITCH
Naar aanleiding van je mailtje ben ik dit gaan lezen. Allereerst wil ik je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Wat je opschrijft had ik ook kunnen neerschrijven, het is vreselijk herkenbaar en ook erg hoopgevend denk ik.
Ik heb (zoals je gelezen hebt) hetzelfde meegaakt, hetzelfde gevoel van hoe jij het zegt de berg op trekken totdat ze je niet meer nodig had. De jaloersheid die je beschrijft herken ik ook terdege, op dat moment had ik al door dat er iets aan de hand was wat in mijn ogen niet klopte. Helaas bleek achteraf dat ik het juist had.
Ik ben nu maand of 3 verder, en ik moet zeggen, ik voel me goed. Nu zal je denken, nu al? Ja nu al. Dankzij vrienden en vriendinnen ben ik er bovenop gesleept. Ik heb 2 weken niet gegeten en veel gehuild totdat ik tot de inkeer kwam dat het veel beter is op deze manier. Op dit moment heb ik voor mezelf wel het gemis van een lief meisje, maar niet meer van mijn ex. Bij nader inzien bleek het zoveel beter voor mezelf te zijn om weer alleen te zijn. Ook de vrienden en vriendinnen om mij heen zeggen dat regelmatig, dat ik zo veranderd ben en mezelf weer ben. Ik ben er ook 100% van overtuigd dat jij dat ook weer zal bereiken. Nu voel je je zwaar kut, je zou jezelf misschien net als ik voor de trein willen werpen, maar na regen komt echt weer zonneschijn. Je hebt hoop gegeven aan haar, hoop opgegeven en dat keert langzaam weer terug in je dagelijkse leven.
Over dat uitgaan, beschouw het positief. Mijn ex en ik gingen ook nooit uit. Ze mocht niet later thuis zijn dan 1 uur snachts en in het dorp waar zij woont is geen fatsoenlijke kroeg, discotheek of andere uitgaansgelegenheid te vinden. Grijp deze kans aan om voor jezelf te gaan, ga lekker feesten met vrienden en je zal zien dat het veel leuker is dan met je ex waarop je jaloers moest zijn en constant in de gaten moest houden of er geen kapers op de kust waren.
Ik wil je zowiezo graag meegeven, neem de tijd voor jezelf. Als je wilt huilen, huil dan.
Als je wilt schreeuwen, schreeuw dan.
Als je je ellendig wil voelen, voel het.
Als je je radeloos voelt, laat het toe.
Als je voor jezelf kiest, laat je gevoelens los.
Maar nog veel belangrijker:
Als je weer lol wilt maken, maak lol!
Als je je weer gelukkig wilt voelen, sta dat toe!
Als je weer jezelf wilt zijn, ben het!
Als je weer plezier wilt hebben, heb het!
Als je uit wilt gaan, ga dan!
Kies voor jezelf, laat alles over je heenkomen en denk vooruit en positief. Ook jij zal je daaruit kunnen opwerken!
Misschien ideetjes voor wat ik heb gedaan, ik heb alles en dan ook echt alles van mijn ex in grote doos gegooid, die staat nu weg te stoffen. Daarbij heb ik alle contacten verbroken die ik had behalve de helaas noodzakelijk in verband met spullen die ze niet terug wou geven. Daarna heb ik voor mezelf langzaam alles op een rijtje gezet, positieve dingen van haar en ons opgeschreven en daarna de negatieve. Dat 2e rijtje kan ik complete flat mee behangen geloof ik. Ik ben heerlijk boos op haar geweest. Mijn volgorde was: Houden van -> Boos op -> Haat haar -> Berusting. Je schiet er niets mee op om contact te onderhouden en jezelf voor het lapje te houden. Jij bent meer waard! Er zwemmen meer visjes in de zee, en van die visjes is er heus 1 die jouw WEL verdient. Iemand die jouw WEL respecteerd en echt van je houd!
Kop op, en je weet mijn mailadres (en dit topic check ik ook) dus gooi het eruit als je iets dwarszit!
Nogmaals heel veel sterkte, doe rustig aan en denk aan jezelf!
quote:Misschien niet gelezen, ik begreep het er echter wel uit. Ik had voor mijzelf niet dat idee en volgens mij SharkWare ook niet. Niet alles er aan gedaan hebben of kunnen doen om het op de rails te houden. Achteraf gelukkig, maar op dat moment echt niet.
Op Wednesday 27 February 2002 17:07 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan, nix dat ik mezelf kwalijk kan nemen.
quote:TNX voor je reply.
Op woensdag 27 februari 2002 20:40 schreef thaduck het volgende:Je schiet er niets mee op om contact te onderhouden en jezelf voor het lapje te houden. Jij bent meer waard!
Zit nog steeds in de fase dat ik haar persee terug wil hebben en dan is een beetje contact niet eens zo slecht
Ze was 1 jaar en 7 maanden ofzo verschrikkelijk verliefd op mij en BLAM alles is opeens vergeten. Ik moet er continue aan denken hoe het gegaan zou zijn als ze me nou maar 1 kans gegeven had. 1, maar dat was zelfs teveel gevraagd.
Stank voor dank krijg je als je liev bent! Maar ik wil geen stank . Ik wil dat ze nu naar me toe komt rennen (beetje ver maarja) en zegt dat het haar spijt!!!!
Ik wil dat ik krijg wat ik verdien. En ik verdien bij haar een tweede kans. Ik heb haar ook altijd een kans gegeven.
Ze had me toch kunnen vertellen dat het niet zo goed ging tussen ons dan had ik er wat aan gedaan. We hebben er altijd over gepraat zodat de dag dat 1 van ons het wil uitmaken er gewoon niet komt. Maar ze heeft helemaal niks gezegd!
* Huilen kan ik niet
* Kwaad zijn kan ik niet
* Blij zijn kan ik niet
* Vergeten kan ik niet
* Verwerken kan ik al helemaal niet
* Kan alleen nog maar fokken
Ik weet dat ik ooit iemand anders tegen kom, iemand die beter is dan zij iemand die mij gelukkiger maakt dan zij.Iemand die meer moeite doet voor ons......
Maar ik wil dat zij die persoon is.
Ps: Noem me maar Sharky of Nico. Heb alleen deze gebruikers naam omdat Sharky al bezet was.
quote:Lust geen vis
Op woensdag 27 februari 2002 20:40 schreef thaduck het volgende:
Er zwemmen meer visjes in de zee, en van die visjes is er heus 1 die jouw WEL verdient. Iemand die jouw WEL respecteerd en echt van je houd!
FF serieus, Ze respecteerde me wel, en hield echt van mij. (Denk ik ) Zoeits kan je toch niet zomaar opeens vergeten.
Ik zie haar volgende week zaterdag weer en elke donderdag telefoneren we ff (als vrienden). Als ze ooit op mij verliefd geworden is dan moet dat toch nog een tweede keer kunnen????? Misschien in de zomervakantie, dan zie ik haar ook wel weer wat vaker denk ik. En haar broer is een goede vriend van mij dus we zullen nooit echt uit elkaars leven zijn.
Ze zal merken dat als haar nieuwe vriendje weg is bij haar ik er nog steeds ben en dan ziet ze wat ze mist! Dan ben ik misschien al over haar heen en heb misschien al iemand anders. Dan weet ze wat ze fout gedaan heeft.
Misschien dat we ook alleen ff een tijd alleen nodig hebben en dat het later weer allemaal terug kan komen op een veel mooiere manier. Ik hoop het, het was echt mooi wat we hadden. Ik keek heel anders tegen haar aan dan tegen mijn voorgaande vriendin(nen).
Ps: Dat wat in mijn eerste post stond over dat ze het er moeilijk mee had dat ik met mijn ex naar bed was geweest. Heeft ze nog steeds, dus er zit toch nog iets van gevoelens in haar voor mij. Iemand die weet hoe ik die gevoelens weer wat sterker krijg???
TNX!
Maar misschien wordt het later nog wat. Probeer wel nog goede vrienden te blijven.
Door dat ik dit allemaal getypt heb hier denk ik er nu anders over. Maar eigenlijk wil ik haar nog steeds.
Maar het lijkt me ook weer leuk eindelijk weer een andere vriendin te hebben. I wish dat het nooit zo ver gekomen was maar nu het zover is moet ik maar wat anders gaan verzinnen.
En het wordt leuk...................
[Dit bericht is gewijzigd door SharkWare op 28-02-2002 11:44]
Vind het gewoon klote dat als je iets voor iemand doet dat ze niet eens hetzelfde voor jou kunnen doen!
quote:Hey dat gevoel ken ik nou precies. Het is 3 weken uit en ze heeft nu alweer een ander. We hadden 3 jaar! Zo is het inderdaad, ze ligt hem af te werken om het gevoel voor jou weg te drukken. Op den duur lukt dat toch niet en zal ze dat eerst moeten verwerken, maar dan is het al te laat.
Op donderdag 28 februari 2002 11:30 schreef IndoGuyver het volgende:
die krijg je niet sterker en als ik jou was dan zou ik het niet proberen ook. Na meer van je verhaal gelezen te hebben komt het me toch echt bekend voor. Better believe it, ook al heeft ze na 2 weken al met een ander. Die gevoelens, ze houdt echt niet meer van je, dat kan ik je garanderen, ze kan het gewoon niet hebben. SOrry om je ex zo af te kraken maar zo is het gewoon. Mij zal het niet verbazen als ze die andere gast al ligt te bonken, al is het alleen maar om zichzelf beter te laten voelen ("ten koste van jou"). Just get over it, das het beste, niets meer proberen, maar gewoon laten gaan.
quote:Lang verhaal, maar heel herkenbaar en zelfs dit slijt, 3 weken na dato gaat het in mijn geval al weer wat beter.
Op donderdag 28 februari 2002 09:29 schreef SharkWare het volgende:[..]
TNX voor je reply.
Voel me nu wel goed maar als ik er aan denk dat ik bepaalde dingen niet meer kan doen die ik altijd maar haar deed dan voel ik me weer kut. Ik had het GODVERDOMME wel leuk bij haar. Ik vond het niet erg om dingen te laten omdat ik er alleen al gelukkig door werd om haar gelukkig te zien.Zit nog steeds in de fase dat ik haar persee terug wil hebben en dan is een beetje contact niet eens zo slecht
Ze was 1 jaar en 7 maanden ofzo verschrikkelijk verliefd op mij en BLAM alles is opeens vergeten. Ik moet er continue aan denken hoe het gegaan zou zijn als ze me nou maar 1 kans gegeven had. 1, maar dat was zelfs teveel gevraagd.
Stank voor dank krijg je als je liev bent! Maar ik wil geen stank
. Ik wil dat ze nu naar me toe komt rennen (beetje ver maarja) en zegt dat het haar spijt!!!!
Ik wil dat ik krijg wat ik verdien. En ik verdien bij haar een tweede kans. Ik heb haar ook altijd een kans gegeven.
Ze had me toch kunnen vertellen dat het niet zo goed ging tussen ons dan had ik er wat aan gedaan. We hebben er altijd over gepraat zodat de dag dat 1 van ons het wil uitmaken er gewoon niet komt. Maar ze heeft helemaal niks gezegd!
* Huilen kan ik niet
* Kwaad zijn kan ik niet
* Blij zijn kan ik niet
* Vergeten kan ik niet
* Verwerken kan ik al helemaal niet
* Kan alleen nog maar fokkenIk weet dat ik ooit iemand anders tegen kom, iemand die beter is dan zij iemand die mij gelukkiger maakt dan zij.Iemand die meer moeite doet voor ons......
Maar ik wil dat zij die persoon is.
Ps: Noem me maar Sharky of Nico. Heb alleen deze gebruikers naam omdat Sharky al bezet was.
Tuurlijk zijn er meer vissen in de zee, maar als je zinnen hebt gezet op die ene... is het moeilijk voor 'minder' te kiezen.
quote:Same here, twee jaar een mooie tijd gehad. Binnen drie weken een ander. Ik denk ook dat het een vlucht is maar als ze wakker word dan kan het te laat zijn.
Op donderdag 28 februari 2002 12:18 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hey dat gevoel ken ik nou precies. Het is 3 weken uit en ze heeft nu alweer een ander. We hadden 3 jaar! Zo is het inderdaad, ze ligt hem af te werken om het gevoel voor jou weg te drukken. Op den duur lukt dat toch niet en zal ze dat eerst moeten verwerken, maar dan is het al te laat.
quote:Ik kan je in mijn geval alvast vertellen dat het TE laat is, ik kan het kind niet meer vertrouwen gewoon. Ik zal eeuwig in de vrees moeten leven dat het geluk weer verbroken word voor een willekeurig ander.
Op donderdag 28 februari 2002 12:50 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Same here, twee jaar een mooie tijd gehad. Binnen drie weken een ander. Ik denk ook dat het een vlucht is maar als ze wakker word dan kan het te laat zijn.
quote:Precies, ik heb mijn zinnen gezet op haar en nou is het moeilijk. Ik heb gewoon het gevoel dat het wel allemaal goed had kunnen gaan als ze er maar wat van gezegd had. Ik kan toch ook niet weten wat er in haar gedachten omgaat? Ik ken haar HEEL goed en ik weet meestal wel hoe ze reageert.
Op donderdag 28 februari 2002 12:23 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Lang verhaal, maar heel herkenbaar en zelfs dit slijt, 3 weken na dato gaat het in mijn geval al weer wat beter.
Zoek een rebound-girl...Bij ons ging alles gewoon goed, we gingen beiden op kamers en zij kwam met plannen om veel samen te koken en elkaar te helpen. Een week later zegt ze : sorry ik ben verliefd op een ander. Toen heb ik gezegd dat het dan uit was. Ik ben nooit tweede keus...
Maar eigenlijk had ik daar wel spijt van, maar nu zegt ze dat ze niet blij is met hoe het gegaan is, maar wel met de uitkomst. Ik probeer blij voor haar te zijn, maar ze klinkt absoluut niet gelukkig als ik haar spreek. Ik zoek nu helemaal geen contact meer, ze verdient op het moment mijn energie niet vind ik.Tuurlijk zijn er meer vissen in de zee, maar als je zinnen hebt gezet op die ene... is het moeilijk voor 'minder' te kiezen.
- Toen ik haar zei dat ik bang was dat we uit elkaar groeiden zei ze nee dat is niet zo.
- Toen ik haar zei dat ik bang was dat ze het niet meer leuk vond om naar mij toe te komen maar dat ze liever uitging waar ze woont zei ze nee dat is niet zo.
- Toen ik haar zei dat ik bang was dat die andere jongen tussen ons zou komen zei ze nee dat is niet zo.
Ik wist gewoon dat het er aan kwam en ik ben een f00l dat ik het heb laten gebeuren. Alles wat ik dacht en voelde is uitgekomen. Maar ze durfde er niks van te zeggen. En daar ben ik de dupe van.
Denk niet dat zie die ander nu aan het afwerken is want hij had nog nooit iemand afgewerkt. En ze was (nou weet ik het dus niet) niet iemand die meteen met iemand het bed in jumpt. Heeft bij ons ook heel lang geduurd voordat ze dat wou. Maarja, nou weet ze hoe het is en jongens zeggen niet nee. Ik mis haar.........
quote:Drie weken is kort maar het gaat nog wel vind ik. Bij mij was het 6 dagen. Godverdomme 6 motherfucking dagen. Terwijl ze me de dag daarvoor nog gezegd had dat ze nog steeds van me hield. En ze had het nog niet eens uitgemaakt. Dat kwam pas 1 dag later
Op donderdag 28 februari 2002 12:50 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Same here, twee jaar een mooie tijd gehad. Binnen drie weken een ander. Ik denk ook dat het een vlucht is maar als ze wakker word dan kan het te laat zijn.
Das pas een leuke manier om het uit te maken na 1 jaar en 8 maanden!
quote:Neem jezelf nix kwalijks jongen, jij maakt niet de fout dat doet zij. Al had je erover gepraat, zulke dingen kun je niet stoppen. Vergeet nooit dat vreemdgaan slechts een gevolg is, er was al iets aan de gang en ook al had je het gesignaleerd, het moest zo zijn. Hetzelfde gold voor mij zo'n 2,5 jaar geleden bij dezelfde vriendin. Zij ging toen ook vreemd met een of andere gozer en maakte het daarna uit, er is nix wat je daar aan kan doen nu. Mocht het weer goedkomen ooit dan kun je gaan onderzoeken wat er aan scheelde en het proberen te voorkomen.
Op donderdag 28 februari 2002 12:58 schreef SharkWare het volgende:
Ik wist gewoon dat het er aan kwam en ik ben een f00l dat ik het heb laten gebeuren. Alles wat ik dacht en voelde is uitgekomen. Maar ze durfde er niks van te zeggen. En daar ben ik de dupe van.
Maar je ziet aan mij dat het blijkbaar niet te voorkomen is. Mijn vriendin valt nu eenmaal op oppervlakkige jongens en is een flirtbeestje, daar kan niemand wat aan veranderen. Ze is egoistisch en uiteindelijk zal ze toch alleen voor zichzelf kiezen. Maar ik hou wel van haar, soms wilde ik dat ik van iemand anders hield, maar ja...
Waar ik problemen mee heb, is het gevoel dat onze liefde nogal oppervlakkig was als ze voor 1 week verliefdheid 3 jaar moois weggooit en vervolgens ook nog ZO tevreden is met het resultaat en niet meer aan me denkt.
Ik wacht op de man met de hamer die haar achtervolgt...
Tis pijnlijk erachter te komen dat je meer van iemand houd dan zij van jou houd, maar liever nu dan dat ik 40 ben met 2 kinderen en een hond. Ze heeft wel een knauw aan mijn vertrouwen in relaties gegeven op deze manier. Ik zal niet zo snel meer een relatie beginnen en al helemaal moeilijk vertrouwen kunnen geven. Ik zal altijd in mijn achterhoofd houden dat ze op één of andere dag zal zeggen dat ze een ander wil of dat ze vreemdgegaan is. En tuurlijk zijn er vrouwen die niet zo zijn, maar ik vrees toch dat het overgrote deel een grote mond heeft over trouw, maar zelf niet trouw is. Bij mannen gaat het vaak om lust en bij vrouwen om gevoel. Lust is een paar keer neuken, gevoel is verlaten...
Ik zal het wel erg zwart-wit zien, maar dat komt door de pijn. Hella, als je dit leest, hartelijk bedankt voor de drie MOOIE jaren,... als je niet toneelspeelde.
quote:Dat gevoel heb ik nou ook. Vind het ook raar dat ze na bijna 2 jaar alles weggooit voor iets wat niet veel betekent.
Op donderdag 28 februari 2002 13:17 schreef Tranceptor het volgende:[..]
[Verhaal]
Maar je ziet aan mij dat het blijkbaar niet te voorkomen is. Mijn vriendin valt nu eenmaal op oppervlakkige jongens en is een flirtbeestje, daar kan niemand wat aan veranderen. Ze is egoistisch en uiteindelijk zal ze toch alleen voor zichzelf kiezen. Maar ik hou wel van haar, soms wilde ik dat ik van iemand anders hield, maar ja...Waar ik problemen mee heb, is het gevoel dat onze liefde nogal oppervlakkig was als ze voor 1 week verliefdheid 3 jaar moois weggooit en vervolgens ook nog ZO tevreden is met het resultaat en niet meer aan me denkt.
Denk wel dat als ze me het gezegd had dat ik er iets aan had kunnen veranderen. Ik kon haar al 1 jaar en 8 maanden blij geluukig en verliefd houden. Ik ken haar gewoon goed genoeg om de dingen te weten die haar verliefd maken.
Lullige is gewoon dat ik haar helemaal geluukig heb gemaakt ten koste van mijn eigen leven. Was ze eindelijk gelukkig en kon ik beginnen zelf weer gelukkig te zijn, is dat weer teveel moeite. Ze kan toch wel dat voor mij overhebben wat ik voor haar overhad. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Nou voel ik me ongelukkig. Was ik niet met haar samen gekomen was ik nu wel gelukkig geweest. Maar zo is het niet gebeurd. Ik wil gewoon dat wat ik verdien en ik verdien haar zoals ze was. Niet zoals ze nu is, nu is ze een oppevlakkige bitch die jongens leuk vind die populair zijn. Daar wil ze dan vriendjes mee zijn zodat ze zelf ook populair is.
Vroeger was dat allemaal onbelangrijk voor haar. Had ik haar niet zolang gelukkig gemaakt dan was dat nu nog steeds onbelangrijk voor haar. Volgende vriendin die ik krijg maak ik heel ongelukkig misschien dat ik ze dan wel bij me blijven.
Ik wil geen opstapje meer zijn voor die fuck vrouwen. Ik wil een fatsoenlijk iemand die me waardeert voor wat ik doe en die beseft wat ik allemaal overheb voor een mooie relatie. Voel me en
tegelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door SharkWare op 28-02-2002 13:35]
Zij verdient mij niet ik weet het maar waarom doet het dan godverdomme zoveel pijn en waarom wil ik haar wel.
quote:Ik zie het anders, in mijn geval dan. Mijn ex kan niet alleen zijn, hij is gewoon een substitude. Ze heeft een beslissing genomen van de een op andere dag (dat weet ik zeker). Om niet alleen te hoeven zijn en om haar gedachte te verzetten heeft ze nu een relatie met hem.
Op donderdag 28 februari 2002 12:52 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik kan je in mijn geval alvast vertellen dat het TE laat is, ik kan het kind niet meer vertrouwen gewoon. Ik zal eeuwig in de vrees moeten leven dat het geluk weer verbroken word voor een willekeurig ander.
Wat ik echter wel weet is dat die knul mijn ex wel leuk vond, hij was toen gewoon een goede vriend. Daar heb ik een keer wat van gezegd, was voor de rest niet zo'n punt. Alleen dat hij meer aan haar begon te trekken, toen het uit ging tussen ons was "gewoon die goede vriend die alles begreep" .
Ik ben dan een "slappe lul", ik bedoel mijn deur is dicht maar hij kan nog open. Maar ik heb een tijdje geprobeerd om dingen uit te praten, doe het nu niet meer.....maar ze is nog steeds welkom.
quote:Na drie weken hadden ze officieel iets, kreeg na een dag of 6 ook te horen van een vriendin van haar, dat ze volgens haar ook al weer met een ander bezig was.......dat was echt klote om te horen.
Op donderdag 28 februari 2002 13:05 schreef SharkWare het volgende:[..]
Drie weken is kort maar het gaat nog wel vind ik. Bij mij was het 6 dagen. Godverdomme 6 motherfucking dagen.
maanden!
Toen ik dat aan mijn ex vroeg was het niet waar......ik geloof er echter geen zak van. Ik weet dus wat je voelt....sterkte.
quote:Wow, deja-vu. Bij mij precies hetzelfde. Hij wou ook al wat van haar, ik heb er wat van gezegd. Zei zeggen nee er is niks aan de hand. BAM, op een dag besluit ze maar het mij uit te maken want uitgaan en feest vieren vind ze belangrijker. Had ook met mij gekund maar ja. Ik kende haar vrienden niet zo goed en ze heeft me eigenlijk ook niet veel tijd gegeven om ze te leren kennen.
Op donderdag 28 februari 2002 13:33 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Ik zie het anders, in mijn geval dan. Mijn ex kan niet alleen zijn, hij is gewoon een substitude. Ze heeft een beslissing genomen van de een op andere dag (dat weet ik zeker). Om niet alleen te hoeven zijn en om haar gedachte te verzetten heeft ze nu een relatie met hem.
Wat ik echter wel weet is dat die knul mijn ex wel leuk vond, hij was toen gewoon een goede vriend. Daar heb ik een keer wat van gezegd, was voor de rest niet zo'n punt. Alleen dat hij meer aan haar begon te trekken, toen het uit ging tussen ons was "gewoon die goede vriend die alles begreep"
.
Ik ben dan een "slappe lul", ik bedoel mijn deur is dicht maar hij kan nog open. Maar ik heb een tijdje geprobeerd om dingen uit te praten, doe het nu niet meer.....maar ze is nog steeds welkom.
Ze vond het moeilijk om met mij samen uit te gaan dus besloot ze maar het uit te maken om dan alleen uit te gaan. En natuurlijk stond daar nog die leuke jongen te wachten die 3 maanden een vriend van mij meende te zijn.
Ik heb er achteraf nog wat van gezegd tegen hem, maar dat mocht niet van mijn ex.Stop er nu maar mee, want ik weet dat ze nooit dat met hem krijgt wat ze met mij had. En dan mist ze me en dan lach ik die vent uit en haar erbij omdat ik dan iemand anders heb die beter leuker en knapper is als haar.
En blond, want blonde meisjes moest ze niet
En als er dan wat tijd verstreken is dan kan ik misschienaltijd nog beslissen of ik nog wat met haar begin, kan haar namelijk zo weer inpalmen denk ik. Nu ff niet maar straks als we een tijd uit elkaar waren wel.
Zou wel graag die vent op zijn bek willen stampen, vinden jullie dat ik dat eens zou moeten doen. Daarvoor ga ik graag even 3 uur in de trein zitten.
quote:Van de drie en half jaar dat ik mijn vriendin ken, heb ik haar minstens 2,5 de gelukkigste vrouw van de wereld gemaakt. Dat maakt geen moer uit, zodra de geest bij haar uit de fles is... Ik weet niet hoe oud jouw ex is, maar die van mij is 18 en heeft nog nooit iemand anders ECHT gehad, wel wat vriendjes ervoor maar dat stelde nix voor. Ik snap wel dat ze wat anders zou willen, maar ik denk dat ze er heel snel van terugkomt. Dat zal ze mij echter niet gaan zeggen, want ze weet dat ik dat verwacht. Ik zal haar met andere woorden dus waarschijnlijk NOOIT meer spreken of zien en dat doet erg pijn
Op donderdag 28 februari 2002 13:31 schreef SharkWare het volgende:[..]
Dat gevoel heb ik nou ook. Vind het ook raar dat ze na bijna 2 jaar alles weggooit voor iets wat niet veel betekent.
Denk wel dat als ze me het gezegd had dat ik er iets aan had kunnen veranderen. Ik kon haar al 1 jaar en 8 maanden blij geluukig en verliefd houden. Ik ken haar gewoon goed genoeg om de dingen te weten die haar verliefd maken.
Lullige is gewoon dat ik haar helemaal geluukig heb gemaakt ten koste van mijn eigen leven. Was ze eindelijk gelukkig en kon ik beginnen zelf weer gelukkig te zijn, is dat weer teveel moeite. Ze kan toch wel dat voor mij overhebben wat ik voor haar overhad. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Nou voel ik me ongelukkig. Was ik niet meer haar samen gekomen was ik nu wel gelukkig geweest. Maar zo is het niet gebeurd. Ik wil gewoon dat wat ik verdien en ik verdien haar zoals ze was. Niet zoals ze nu is, nu is ze een oppevlakkige bitch die jongens leuk vind die populair zijn. Daar wil ze dan vriendjes mee zijn zodat ze zelf ook populair is.
Vroeger was dat allemaal onbelangrijk voor haar. Had ik haar niet zolang gelukkig gemaakt dan was dat nu nog steeds onbelangrijk voor haar. Volgende vriendin die ik krijg maak ik heel ongelukkig misschien dat ik ze dan wel bij me blijven.Ik wil geen opstapje meer zijn voor die fuck vrouwen. Ik wil een fatsoenlijk iemand die me waardeert voor wat ik doe en die beseft wat ik allemaal overheb voor een mooie relatie. Voel me
en
tegelijk.
Met andere woorden, Tranceptor is vervangen en kom maar met de volgende. Zij loopt fluitend en verliefd weg en ik zit met scherven waar ik nix mee kan. Ik weet niet meer WAT ik van haar moet denken en WAT ik van die 3 jaar nog moet geloven.
Ik wil ook geen opstapje zijn, maar helaas zijn wij types die goed als voetveeg dienen. En mijn ex vond het ook nog vervelend dat ik nogal boos werd..
Tuurlijk word ik boos als je alles weggooit waar ik om geef alsof het nix is... Ze ging me zelf nog vertellen dat ze die 3 jaar 'leuk' wilde onthouden en dat dat zo niet ging.
Kan ik zo boos op haar zijn ...maar een moment later mis ik dr weer... tis zo irritant verwarrend allemaal.
Oppervlakkigheid is nu eenmaal in geloof ik. Ik heb er nogal moeite mee dat ze eerst vreemdging met een jongen die erop kickte ons uit elkaar te drijven en nu op een jongen die gewoon nietszeggend is. Hij is wel knap, dat geef ik hem wel, aardig zelfs. Maar... inhoud ? Ach, het zal wel, misschien vind mijn ex oppervlakkigheid wel een stuk makkelijker, ze loopt toch dwars over hem heen. Das ook wel eens fijn, in plaats van weerwoord.
*probeert zich rustig te houden*
Als zij denkt dat ze het daar beter heeft en ze echt gelukkig is, heeft ze de afgelopen 3 jaar toch niet goed opgelet. Ik ga mezelf enkele dingen kwalijk nemen, maar over het algemeen niets. Ik ben het zat altijd de fout bij mezelf te zoeken. Zij had nooit naar een goedkope discotheek moeten gaan en gaan staan flirten met die gozer.
Heel simpel.
Ik voel precies wat jij voelt en ik jank zo nu en dan en dan twee dagen niet. Kun jij eten? Ik niet echt...
quote:Mijn ex kan ook niet alleen zijn en ik zeg wel hard dat het TE laat is , maar ik hou zielsveel van die griet en het is moeilijk zo standvastig te blijven als ik haar zo mis. Zij mist blijkbaar nix aan mij... en dat terwijl ze de laatste keer dat ze me zag ( het was al uit) zelfs een beetje verliefd op me was geworden... Vrouwen
Op donderdag 28 februari 2002 13:33 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Ik zie het anders, in mijn geval dan. Mijn ex kan niet alleen zijn, hij is gewoon een substitude. Ze heeft een beslissing genomen van de een op andere dag (dat weet ik zeker). Om niet alleen te hoeven zijn en om haar gedachte te verzetten heeft ze nu een relatie met hem.
Wat ik echter wel weet is dat die knul mijn ex wel leuk vond, hij was toen gewoon een goede vriend. Daar heb ik een keer wat van gezegd, was voor de rest niet zo'n punt. Alleen dat hij meer aan haar begon te trekken, toen het uit ging tussen ons was "gewoon die goede vriend die alles begreep"
.
"goede vriend die alles begreep". Ja die types die lekker gaan stoken zijn er altijd, die gozers kicken er gewoon op.... en ze lullen met je vriendin mee. En je vriendin vind dat wel tof...
quote:Dus je lacht haar eerst uit - en daarna ga je denken over of je haar terug wilt of niet? Tikkeltje arrogant, denk je niet ?
En dan mist ze me en dan lach ik die vent uit en haar erbij omdat ik dan iemand anders heb die beter leuker en knapper is als haar.
En blond, want blonde meisjes moest ze nietEn als er dan wat tijd verstreken is dan kan ik misschienaltijd nog beslissen of ik nog wat met haar begin, kan haar namelijk zo weer inpalmen denk ik. Nu ff niet maar straks als we een tijd uit elkaar waren wel.
Ik zou echt maar eens gaan denken over "door te gaan met leven" want de klap van "damn, ze moet me ECHT niet meer" zal hard aankomen.
quote:Nee, wens die vent gewoon sterkte!
Op donderdag 28 februari 2002 13:42 schreef SharkWare het volgende:
Zou wel graag die vent op zijn bek willen stampen, vinden jullie dat ik dat eens zou moeten doen. Daarvoor ga ik graag even 3 uur in de trein zitten.
Niet boos worden, heeft geen enkel nut, want anders voelt ie zich alleen maar stoerder dat ie het meisje heeft.
ow trouwens die gast waar mn ex heeft, die heeft ook gewoon allerlei dingen de afgelopen weken uitgespookt, haha
En mijn vriendin: Nou hij is heel eerlijk en vind me eceht leuk...
Ja en de volgende en die daarna...
vrouwen
Ik hou hele goede herinneringen over aan ons en hier vertel ik slechts mijn verhaal, het zal wel weer niet kloppen. Het zal wel weer allemaal anders gegaan zijn.
Ik hou van je
quote:Kan nu weer wel eten. Jank niet meer. Had ik voor haar ook nog nooit gedaan vanwege een meissie. Kon eerste paar dagen niks eten en had het continue koud. Koud heb ik het soms nog steeds maar dat is vanwege mijn nervositeit.
Op donderdag 28 februari 2002 13:43 schreef Tranceptor het volgende:[..]
[Verhaal]
Gelukkig krijg ik het nu warm want als ik zo over haar praat krijg ik haat gevoelens. Niemand zou iemand dat op deze manier zo aan mogen doen. Dat ze het uit maakt ok. Jammer, nog ff proberen of het wat wordt. wordt het niks, jammer.
Maar op deze manier na 6 dagen meteen iemand anders. Niet eens kunnen wachten. Ze heeft me zelfs gezegd dat ze er niet eens goed over na gedacht heeft omdat ze afleiding had. (carnaval). Leuk is dat. 1 jaar 8 maanden gewoon ff weggooien zonder erover na te denken.
Haar beste vriendin kan het net zomin geloven als ik dat het echt uit is. Ben blij als ik zaterdag uit kan gaan. Beetje drinken beetje flirten. Maar eigenlijk is dat niet wat ik wil eigenlijk wil ik weer warm en knus onder een deken tegen haar aanliggen.
Ze komt er nog wel achter dat het uitgaansleventje, vrijgezellenleventje niet is dat wat ze wil maar dat ze iemand zoekt die er altijd voor haar is. Jammer genoeg is het dan al te laat. Dan zouden we helemaal overnieuw moeten beginnen. En ik weet niet of ik dat dan nog wil.
Go fish bitch...................................
[Dit bericht is gewijzigd door SharkWare op 28-02-2002 13:57]
quote:Ik zou graag willen dat ik haar straks uit kan lachen. Dat ik alles vergeten ben en dat ik iets beters heb.
Op donderdag 28 februari 2002 13:47 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Dus je lacht haar eerst uit - en daarna ga je denken over of je haar terug wilt of niet? Tikkeltje arrogant, denk je niet ?
Ik zou echt maar eens gaan denken over "door te gaan met leven" want de klap van "damn, ze moet me ECHT niet meer" zal hard aankomen.
Maar mijn ware gevoelens zijn anders en ik denk dat ik het helemaal niet zo makkelijk vergeet.
BTW: die van mij zegt ook dat ze me nog een beetje mist. Maarja gevoel dat ze heeft is het natuurlijk niet waard om te vechten!
quote:hallo je bent fucking 17 en zij zal niet veel ouder zijn, doe even gezond.. dit is ziekelijk.
Op donderdag 28 februari 2002 13:52 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ze komt er nog wel achter dat het uitgaansleventje, vrijgezellenleventje niet is dat wat ze wil maar dat ze iemand zoekt die er altijd voor haar is.
Het uitgaansleven, is verschrikkelijk mooi man.. en bovendien ze had toch al een ander, dus dat soort leven heeft ze niet...
quote:Is het ook bij je op gekomen dat er meer mensen zijn die er altijd voor haar kunnen zijn ? Die op een of andere (ms. onverklaarbare) manier nog beter bij haar passen dan jij?
Ze komt er nog wel achter dat het uitgaansleventje, vrijgezellenleventje niet is dat wat ze wil maar dat ze iemand zoekt die er altijd voor haar is. Jammer genoeg is het dan al te laat. Dan zouden we helemaal overnieuw moeten beginnen. En ik weet niet of ik dat dan nog wil.
Zoals ik net al zei, ik zou me dat maar eens gaan realiseren.. Dan doet het misschien minder pijn als je daar achter komt..
[Dit bericht is gewijzigd door CaPS_ op 28-02-2002 13:58]
quote:Sja, ik had het andersom. Kon eerst niet eten en alleen maar janken, toen ging het eigenlijk gewoon meteen alweer heel goed en nu benk weer terug bij af ofzo. Mensen die ik ken geloven het ook meestal niet, het ging namelijk gewoon heel goed tussen ons. We waren al bezig met de inrichting van ons beide kamers enzo.
Op donderdag 28 februari 2002 13:52 schreef SharkWare het volgende:[..]
Kan nu weer wel eten. Jank niet meer. Had ik voor haar ook nog nooit gedaan vanwege een meissie. Kon eerste paar dagen niks eten en had het continue koud. Koud heb ik het soms nog steeds maar dat is vanwege mijn nervositeit.
Leuk is dat. 1 jaar 8 maanden gewoon ff weggooien zonder erover na te denken.
Ben blij als ik zaterdag uit kan gaan. Beetje drinken beetje flirten. Maar eigenlijk is dat niet wat ik wil eigenlijk wil ik weer warm en knus onder een deken tegen haar aanliggen.
Go fish bitch...................................
Leuk is dat, 3 jaar alles gedeeld met haar en voor je het weet is het weg.
Ja ik ben ook een beetje flirten enzo... bullshit uit de hand gelopen, ach wat doet het er nog toe? Ik schaam me er dood voor, maar ja... Ze is toch zo blij met haar nieuwe vriendje... dan doe ik er toch nie meer toe. Ik heb nu iemand die wat met me wil, maar ja... ik kan nu echt nix voor iemand betekenen en dat heb ik ook al gezegd. Ik wil gewoon even iemand om vast te houden, verder nix.
Mijn vriendin gaat nu het uitgaansleventje ontdekken en ooit zal ze wel weer een vast vriendje willen, maar nu..
Ik weet het allemaal ook niet
EDIT: trans begrijpt me ook wel.
Ze heeft wel iemand anders maar dat is niet zo serieus, dus eigenlijk zit ze ook in dat leventje
quote:Misschien is er iemand die beter bij haar past ja, maar ze is behoorlijk vergeten wat wij samen allemaal wel hebben. Ik ken haar van binnen en buiten en ik hou van haar. Ik denk niet dat iedere jongen dat kan. Er bestaat tussen ons gewoon iets speciaals.
Op donderdag 28 februari 2002 13:57 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Is het ook bij je op gekomen dat er meer mensen zijn die er altijd voor haar kunnen zijn ? Die op een of andere (ms. onverklaarbare) manier nog beter bij haar passen dan jou?
Zoals ik net al zei, ik zou me dat maar eens gaan realiseren.. Dan doet het misschien minder pijn als je daar achter komt..
Voorbeeld:
We kochten een jaar terug hetzelfde Valentijnskaartje en het was niet eens een typisch valentijnskaartje. En zo zijn er nog veel meer dingen
We zijn in ieder geval voor nu voor elkaar bestemd al klinkt dat vrij irrationeel. Tuurlijk kan ik wel een ander meisje vinden waarmee het klikt, maar de ultieme vonk iedere dag weer dat kan zij alleen. En ik hoop dat er blijkt dat zij hetzelfde bij mij heeft als de verliefdheid is weggezakt.
P.S. Ook voor haar heb ik toch echt wel wat vriendinnetjes gehad, misschien niet zo intens...maar ik ben over het algemeen toch snel uitgekeken op meisjes. Bij haar dus niet, ze is de moeite waard en dat ben ik ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 28-02-2002 14:06]
quote:pcies!
Op donderdag 28 februari 2002 14:00 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Misschien is er iemand die beter bij haar past ja, maar ze is behoorlijk vergeten wat wij samen allemaal wel hebben. Ik ken haar van binnen en buiten en ik hou van haar. Ik denk niet dat iedere jongen dat kan. Er bestaat tussen ons gewoon iets speciaals.
Voorbeeld:
We kochten een jaar terug hetzelfde Valentijnskaartje en het was niet eens een typisch valentijnskaartje. En zo zijn er nog veel meer dingen
We zijn in ieder geval voor nu voor elkaar bestemd al klinkt dat vrij irrationeel. Tuurlijk kan ik wel een ander meisje vinden waarmee het klikt, maar de ultieme vonk iedere dag weer dat kan zij alleen. En ik hoop dat er blijkt dat zij hetzelfde bij mij heeft als de verliefdheid is weggezakt.
quote:Dat wat ik net zei, was vooral op dat Shark figuur gericht, het lijkt wel alsof hij denkt dat hij precies weet wat goed voor haar is en dat hij "alles" "voor haar" is. Ik kom een beetje hard over zo, ik weet het... Ze is gerust niet vergeten wat jullie gehad hebben. Dat wat was, blijft haar ook bij. Geloof me maar.
Op donderdag 28 februari 2002 14:00 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Misschien is er iemand die beter bij haar past ja, maar ze is behoorlijk vergeten wat wij samen allemaal wel hebben. Ik ken haar van binnen en buiten en ik hou van haar. Ik denk niet dat iedere jongen dat kan. Er bestaat tussen ons gewoon iets speciaals.
quote:Kweet niet of je alles gelezen hebt wat er allemaal in dit topic staat maar ik ken haar dus ECHT goed. Natuurlijk ben ik niet alles voor haar. Maar dat was ik wel eens. Wie ben jij om erover te oordelen. Jij hebt niet meegemaakt wat wij hebben meegemaakt.
Op donderdag 28 februari 2002 14:05 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Dat wat ik net zei, was vooral op dat Shark figuur gericht, het lijkt wel alsof hij denkt dat hij precies weet wat goed voor haar is en dat hij "alles" "voor haar" is. Ik kom een beetje hard over zo, ik weet het... Ze is gerust niet vergeten wat jullie gehad hebben. Dat wat was, blijft haar ook bij. Geloof me maar.
Ik ken haar nou in het totaal al 5 jaar ofzo en ik zal haar ook nog lang kennen. En op moment is er dus niemand anders die haar zo goed kent als ik.
Jammer dat ze mij niet zo goed kent, dan wist ze tenminste wat ze me aandeed. Maar dat begrijpt ze volgens mij niet zo goed. Maarja daar denkt ze ook niet overna want ze heeft zoveel " afleiding "!
quote:Ik snap wat je bedoelt, maar in mijn geval is het allemaal vrij vreemd. Als ze echt zo verliefd op een ander was, was ze ook niet gewoon met me gegaan en half verliefd op me geworden. Ze wil gewoon weten hoe het met een ander is, nou ik wens haar succes. Ik denk gewoon dat ik haar meer te bieden heb als die andere gozer en zodra ze niet meer verliefd is en ook zijn mindere dingen ziet, gaat ze spijt krijgen denk ik.
Op donderdag 28 februari 2002 14:05 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Dat wat ik net zei, was vooral op dat Shark figuur gericht, het lijkt wel alsof hij denkt dat hij precies weet wat goed voor haar is en dat hij "alles" "voor haar" is. Ik kom een beetje hard over zo, ik weet het... Ze is gerust niet vergeten wat jullie gehad hebben. Dat wat was, blijft haar ook bij. Geloof me maar.
Je moet alleen oppassen om zo in je pijn te blijven hangen. Pak je eigen leven weer op, als jullie bij elkaar horen, komt ze vanzelf terug. Ik heb al geen hoop meer, ik hou er rekening mee dat ik haar nooit meer zie of spreek ( dat wil ze dus ook niet, want dan raakt ze weer in de war).
Sterkte allemaal en bedankt voor de reacties!
quote:TNX. Tenminste iemand die aan mijn kant staat. Die van mij wil denk ik ook even zien hoe het aan de andere kant is. Nou maar hopen dat het daar niet zo leuk is. Denk het in ieder geval niet. Maarja, wie ben ik....
Op donderdag 28 februari 2002 14:11 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar in mijn geval is het allemaal vrij vreemd. Als ze echt zo verliefd op een ander was, was ze ook niet gewoon met me gegaan en half verliefd op me geworden. Ze wil gewoon weten hoe het met een ander is, nou ik wens haar succes. Ik denk gewoon dat ik haar meer te bieden heb als die andere gozer en zodra ze niet meer verliefd is en ook zijn mindere dingen ziet, gaat ze spijt krijgen denk ik.
Je moet alleen oppassen om zo in je pijn te blijven hangen. Pak je eigen leven weer op, als jullie bij elkaar horen, komt ze vanzelf terug. Ik heb al geen hoop meer, ik hou er rekening mee dat ik haar nooit meer zie of spreek ( dat wil ze dus ook niet, want dan raakt ze weer in de war).
Sterkte allemaal en bedankt voor de reacties!
quote:Jij bent een gozer die er helemaal voor gaat en daarbij misschien wat minder ongenuanceerde dingen zegt. Waarom zou je van de kracht van je tegenstander uit moeten gaan? Je bent toch zelf ook iets waard? Anders was ze echt niet zolang bij je gebleven...
Op donderdag 28 februari 2002 14:13 schreef SharkWare het volgende:[..]
TNX. Tenminste iemand die aan mijn kant staat. Die van mij wil denk ik ook even zien hoe het aan de andere kant is. Nou maar hopen dat het daar niet zo leuk is. Denk het in ieder geval niet. Maarja, wie ben ik....
quote:Wow, kan je dat misschien in het nederlands herhalen
Op donderdag 28 februari 2002 14:16 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Jij bent een gozer die er helemaal voor gaat en daarbij misschien wat minder ongenuanceerde dingen zegt. Waarom zou je van de kracht van je tegenstander uit moeten gaan? Je bent toch zelf ook iets waard? Anders was ze echt niet zolang bij je gebleven...
quote:Als je iets beter leest, hebben wij het helemaal er niet over dat we zielig zijn, JUIST dat we iets voorstellen.
Op donderdag 28 februari 2002 14:18 schreef Frenkie het volgende:
Kunnen we dit topic neit hernoemen naar: ïk zwelg in zelfmedelijden"
quote:Misschien had ik dat moeten doen ja!
Op donderdag 28 februari 2002 14:18 schreef Frenkie het volgende:
Kunnen we dit topic neit hernoemen naar: ïk zwelg in zelfmedelijden"
quote:je zegt soms wat dingen die je wat meer 'politiek correct' had kunnen zeggen in dit topic ( en ik ook). Maar waarom zou je je zelfwaarde aan laten tasten omdat je partner zonodig wat anders moet? Ik denk dat jij gewoon heel erg gek op haar bent en waarom zou je dan uitgaan van kracht van degene waar ze nu mee heeft? Jij hebt haar lang gelukkig gehouden en wat zijn zijn paar weken nou?
Op donderdag 28 februari 2002 14:18 schreef SharkWare het volgende:[..]
Wow, kan je dat misschien in het nederlands herhalen
Snap het niet echt helemaal. Beeldspraak is niet mijn sterkte.
quote:ow nou dacht ik alles netjes gelezen te hebben... zelfs tussen de regels door...
Op donderdag 28 februari 2002 14:18 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Als je iets beter leest, hebben wij het helemaal er niet over dat we zielig zijn, JUIST dat we iets voorstellen.
quote:My point exactly
Jij bent een gozer die er helemaal voor gaat en daarbij misschien wat minder ongenuanceerde dingen zegt.
quote:K'vind het allemaal heel lullig voor je en ik hoop ergens dat ik het niet mee hoef te maken. Maar aan "Goh, kerel - wat ben je zielig" heb je ook niets, njah ... weinig dan. En tja, ik reageer nu eenmaal ook wat ongenuanceerder soms
TNX. Tenminste iemand die aan mijn kant staat.
Ik heb deze situaties echt wel eerder gezien en ik probeer je enigzins mijn ervaringen mee te geven, en tja - die zijn nu eenmaal meestal niet goed geweest.
Tuurlijk zijn er meer vissen in de zee en je zegt wel dat ik beter verdien, maar jij bent hetgene dat ik verdien.
Het ga je nogmaals goed!
quote:That's write.
Op donderdag 28 februari 2002 14:20 schreef Tranceptor het volgende:[..]
je zegt soms wat dingen die je wat meer 'politiek correct' had kunnen zeggen in dit topic ( en ik ook). Maar waarom zou je je zelfwaarde aan laten tasten omdat je partner zonodig wat anders moet? Ik denk dat jij gewoon heel erg gek op haar bent en waarom zou je dan uitgaan van kracht van degene waar ze nu mee heeft? Jij hebt haar lang gelukkig gehouden en wat zijn zijn paar weken nou?
Maar misschien vind ik binnekort wel een relatie waar ik me veel prettiger voel. Eentje waar ik niet zoveel moeite hoef te doen omdat het meissie dit wil en het meissie dat wil.
Misschien ook niet............
quote:hehe
Op donderdag 28 februari 2002 14:21 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow nou dacht ik alles netjes gelezen te hebben... zelfs tussen de regels door...
quote:aaah zielig hoor
Op donderdag 28 februari 2002 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hella ik hou van je ... het geeft allemaal niet, ik kom er wel weer overheen... Het is jammer dat ik voortaan met minder genoegen moet nemen, maar het is niet anders.Tuurlijk zijn er meer vissen in de zee en je zegt wel dat ik beter verdien, maar jij bent hetgene dat ik verdien.
Het ga je nogmaals goed!
quote:Is niet zielig, ik ben niet zielig. Ik heb nog een heel leven voor me, had alleen gehoopt dat een wat groter deel met haar zou zijn. Laat maar, ik hap weer
Op donderdag 28 februari 2002 14:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
aaah zielig hoor
Wil ook helemaal niet horen dat ik zielig ben. Wil gewoon ff vergeten.
Ik weet niet wat ik precies fout heb gedaan, ik weet een ding en ik heb haar laten zien dat ik dat niet meer zou doen. Ik heb haar nooit enige beperkingen opgelegd van enige soort, het is gewoon allemaal zo raar.
quote:Ik heb haar ook nooit beperking opgelegd. Bij mij was er wel een probleem: daar waar we samen uitgingen kende ik niemand. Ik leerde ze ook maar heel langzaam kennen. Mijn vriendin moest dus eigenlijk de hele avond een beetje ervoor zorgen dat ik me niet ging vervelen.
Op donderdag 28 februari 2002 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ja ik lees het...Ik weet niet wat ik precies fout heb gedaan, ik weet een ding en ik heb haar laten zien dat ik dat niet meer zou doen. Ik heb haar nooit enige beperkingen opgelegd van enige soort, het is gewoon allemaal zo raar.
Na een tijdje kon ik me best goed alleen amuseren maar vond het toch nog altijd leuker om met haar iets te doen. Zij vond dat niet zo leuk. Dit is ook volgens mij een van de redenen geweest dat ze het heeft uitgemaakt.
Zij wou persee uitgaan omdat ze dat zo leuk vond maar ze dacht dat ze dat niet kon als ze met mij samen zou blijven. Maar als ik nog wat vaker met haar vrienden optrok dan had ik me ook best alleen kunnen amuseren maar daar heeft ze me nooit de tijd voor gegeven.
Zielig he, NOT!
Het heeft geen zin om het op zelfmedelijden te gooien en zeker niet om iemand zielig te noemen. Ieder mens reageert verschillend op dit soort situaties, die hoef je niet gelijk het predikaat zielig te geven.
Ik mis mijn ex nog steeds, wil niet meer van haar houden.....
Ps, ik heb geen zelfmedlij en geloof me: ik ben zeker niet zielig. Ik heb alleen gevoelens voor iemand die op een brute wijze uit mijn leven gestapt is...
quote:Ik ben ook niet zielig. Vind het alleen lullig hoe het allemaal gebeurt is maar dat heb ik hierboven wel al een paar keer uitgelgd.
Op donderdag 28 februari 2002 14:37 schreef Yellow2cv het volgende:
Frenkie, ik kan me nog een discussie herrineren een klein maandje geleden. Je hebt gewoon een heel andere denkwijze/gevoelsbelevenis als diegenen die hier wel problemen mee hebben.Het heeft geen zin om het op zelfmedelijden te gooien en zeker niet om iemand zielig te noemen. Ieder mens reageert verschillend op dit soort situaties, die hoef je niet gelijk het predikaat zielig te geven.
Ik mis mijn ex nog steeds, wil niet meer van haar houden.....
Ps, ik heb geen zelfmedlij en geloof me: ik ben zeker niet zielig. Ik heb alleen gevoelens voor iemand die op een brute wijze uit mijn leven gestapt is...
Ik weet dat ik nieuwe mensen tegen ga komen.
Ik weet dat ik straks weer blij ben.
Ik weet dat ik een nieuwe vriendin krijg.
Maar nu, op dit moment ben ik ff niet blij.
quote:Mijn vriendin houdt niet van dezelfde muziek als ik doe, maar ik heb zoiets van gaan we ergens naartoe waar we allebei van houden ( en dat is er ) of anders om en om. Ik heb nergens ergens een probleem van gemaakt. In iedere relatie heb je verschillen ...daar ontkom je niet aan.
Op donderdag 28 februari 2002 14:37 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ik heb haar ook nooit beperking opgelegd. Bij mij was er wel een probleem: daar waar we samen uitgingen kende ik niemand. Ik leerde ze ook maar heel langzaam kennen. Mijn vriendin moest dus eigenlijk de hele avond een beetje ervoor zorgen dat ik me niet ging vervelen.
Na een tijdje kon ik me best goed alleen amuseren maar vond het toch nog altijd leuker om met haar iets te doen. Zij vond dat niet zo leuk. Dit is ook volgens mij een van de redenen geweest dat ze het heeft uitgemaakt.
Zij wou persee uitgaan omdat ze dat zo leuk vond maar ze dacht dat ze dat niet kon als ze met mij samen zou blijven. Maar als ik nog wat vaker met haar vrienden optrok dan had ik me ook best alleen kunnen amuseren maar daar heeft ze me nooit de tijd voor gegeven.
Zielig he, NOT!
Ze heeft mij ook niet de tijd gegeven haar vriendinnen beter te leren kennen. Over haar vriendinnen van de middelbare school ben ik duidelijk geweest, die mocht ik niet zo. Ik kon ook nooit mee als vriendje van haar, want dat was niet gebruikelijk in haar 'meidengroep'.
Ik denk gewoon dat ze een gozer wil die nooit commentaar op haar heeft, nou zo'n oppervlakkig type die praat haar wel het hemeltje in. Ik denk dat ze dat even nodig heeft misschien en misschien snapt ze daarna dat juist doordat ik weleens commentaar op haar had zoveel van haar hou.
Ik hou gewoon van haar en ik zou alles terugnemen als ze hier weer voor me kon staan en van me houden. Ik ben bereid om alles te doen, maar ze wil het niet...en dat moet ik respecteren..
quote:linkje
Op donderdag 28 februari 2002 14:37 schreef Yellow2cv het volgende:
Frenkie, ik kan me nog een discussie herrineren een klein maandje geleden. Je hebt gewoon een heel andere denkwijze/gevoelsbelevenis als diegenen die hier wel problemen mee hebben.
en wat tegengas kan geen kwaad, moet ik dan hier gaan verkondigen dat het hun schuld niet is, dat die meisjes dom zijn etc..
Lijkt me niet....
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 28-02-2002 14:44]
quote:Zelfde geld voor mij.
Op donderdag 28 februari 2002 14:42 schreef Tranceptor het volgende:[..]
[verhaal]
quote:Je hoeft helemaal niks te zeggen.
Op donderdag 28 februari 2002 14:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
linkje
en wat tegengas kan geen kwaad, moet ik dan hier gaan verkondigen dat het hun schuld niet is, dat die meisjes dom zijn etc..
Lijkt me niet....
quote:Nee, ik denk dat in ieder geval mijn meisje iets heel onverstandigs doet, maar dat is nogal altijd HAAR keus. Zoals ik al eerder zei, als ik het idee had dat ze ECHT gelukkig was zou ik me er allang bij neergelegd hebben. Ik ken haar, ik ken haar stem en ik weet het wanneer ze zegt dat ze gelukkig is, maar het niet is...
linkje
Lijkt me niet....
quote:Ik zal jou niet zielig noemen, zeker niet! (begrijp me niet verkeerd)
Op donderdag 28 februari 2002 14:41 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ik ben ook niet zielig. Vind het alleen lullig hoe het allemaal gebeurt is maar dat heb ik hierboven wel al een paar keer uitgelgd.
Ik weet dat ik nieuwe mensen tegen ga komen.
Ik weet dat ik straks weer blij ben.
Ik weet dat ik een nieuwe vriendin krijg.Maar nu, op dit moment ben ik ff niet blij.
Het komt zeker allemaal wel weer een keer goed.
quote:Bedoelde ook niet dat jij mij zielig noemt.
Op donderdag 28 februari 2002 14:46 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Ik zal jou niet zielig noemen, zeker niet! (begrijp me niet verkeerd)
quote:onder het motto: onkruid vergaat niet
Op donderdag 28 februari 2002 14:46 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
quote:Even proberen heb nog nooit een linkje geplaatst
linkje
Lijkt me niet....
Je hoeft niet te zeggen dat de meisjes dom zijn, waar twee mensen zijn maken twee mensen fouten. Maar soms kiezen mensen de makkelijkste weg en houden ze geen rekening meer met de ander.
quote:ik ben daar voor mijn doen redelijk genuanceerd..
Op donderdag 28 februari 2002 14:50 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Even proberen heb nog nooit een linkje geplaatst
Dat snap ik dus echt niet
quote:wie zegt dat het voor haar de makkelijkste weg is?? Misschien heeft ze er maanden over getwijfeld...
Je hoeft niet te zeggen dat de meisjes dom zijn, waar twee mensen zijn maken twee mensen fouten. Maar soms kiezen mensen de makkelijkste weg en houden ze geen rekening meer met de ander.
En een lange duur kan nooit de reden zijn om het te behouden, zeker niet als je 17 bent...
quote:Keb die link ff bekeken. Heb zelf ook aan beide kanten gestaan. Twijfelaar en gedumpte
Op donderdag 28 februari 2002 14:50 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Even proberen heb nog nooit een linkje geplaatst
Dat snap ik dus echt niet
quote:Als de een al een maandje of wat rondloopt met twijfel gevoelens, laat het dan wel merken en praat er over!
Op donderdag 28 februari 2002 15:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
wie zegt dat het voor haar de makkelijkste weg is?? Misschien heeft ze er maanden over getwijfeld...
En een lange duur kan nooit de reden zijn om het te behouden, zeker niet als je 17 bent...
Voor haar de makkelijkste weg is duidelijk (in mijn geval) alle contact verbreken van de een op andere dag en vervolgens met iemand anders verder gaan.
Ik heb geen zin om verder met je op dit onderwerp in te gaan, zoals ik al eerder zei: hier worden we het toch niet over eens.....dus.
quote:Praten helpt. Sinds dat ik met dit topic begonnen ben denk ik er weer helemaal anders over. Ook dat oude topic wat ik destraks zei heeft daar aan bijgedragen. Ik heb wel het geluk dat ik haar nog zie en dat wij nog goede vrienden zijn. Hoewel dat moelijk voor me is want ik zou eigenlijk meer willen.
Op donderdag 28 februari 2002 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
Op het moment verder niet nee, ik heb het gewoon stilletjes moeilijk nu...
Vanavond telefoneren we nog en dan vertel ik haar hoe ik me voel. Dat probeer ik al elke keer dat ik met haar praat maar het lukte nooit. Daarom heb ik het gisteren maar even opgeschreven. Vanavond vertel ik het haar dan. En daarna kunnen ik beginnen het te verwerken. Hopelijk kunnen we dan goede vrienden blijven. Lukt denk ik wel. We telefoneren zowieso nou elke donderdag.
En volgende week zaterdag zie ik haar weer want dan vier ik mijn verjaardag en dan moet ze natuurlijk ook komen. Ze durft toch niet nee te zeggen als ik haar vraag of ze komt .
Sterkte kan ik alleen zeggen, maar ik weet dat je er niks aan hebt want mij helpt het ook niet. Post nog wat dat helpt wel volgens mij....
quote:Dat is het ook. Had er dan over gepraat. Maar dat deed ze niet. Ik zeg niet dat alles dan anders was geweest maar het was zeker beter geweest. Voor mij in ieder geval. Voor haar is het natuurlijk het makkelijkst om meteen weg te rennen. Weg rennen is voor losers.
Op donderdag 28 februari 2002 15:14 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
[verhaal]
Leeftijd is niet alles. Heb je zelf gezegd frenkie. Dus of ik nou 17 ben of 35. Daar zit voor mij geen verschil in!
quote:Ze wil mij niet spreken
Op donderdag 28 februari 2002 15:17 schreef SharkWare het volgende:[..]
Praten helpt. Sinds dat ik met dit topic begonnen ben denk ik er weer helemaal anders over. Ook dat oude topic wat ik destraks zei heeft daar aan bijgedragen. Ik heb wel het geluk dat ik haar nog zie en dat wij nog goede vrienden zijn. Hoewel dat moelijk voor me is want ik zou eigenlijk meer willen.
Sterkte kan ik alleen zeggen, maar ik weet dat je er niks aan hebt want mij helpt het ook niet. Post nog wat dat helpt wel volgens mij....
Ik kan me gewoon niet aan de indruk ontrekken dat ze helemaal niet gelukkig is nu, maar dat ze zichzelf achter haar keuze moet blijven opstellen. Als dat zo is, wens ik haar veel succes... dat werkt op den duur niet.
Ik heb altijd onvoorwaardelijk voor haar gekozen, al had ik daar tijd voor nodig of was het wat minder. Zij krijgt de keus en meteen is al duidelijk dat ze niet meer terugkomt. Ik wil het allemaal graag een plaats geven, maar dat gaat niet als ik niet weet wat mijn plaats in dit geheel is.
kortom: dit gevoel blijft nog wel even knagen
quote:Dit gevoel heb ik dus ook. Niks aan te doen. Ze moet er zelf achter komen. Over een paar weken/maanden zien we er heel anders tegenop. Dan hebben we het weer leuk en is alles weer goed. Maar dat is geen excuus voor hoe het nu gegaan is. Het is gewoon niet eerlijk dat je niet krijgt wat je geeft.
Op donderdag 28 februari 2002 15:23 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik kan me gewoon niet aan de indruk ontrekken dat ze helemaal niet gelukkig is nu, maar dat ze zichzelf achter haar keuze moet blijven opstellen. Als dat zo is, wens ik haar veel succes... dat werkt op den duur niet.
Ik heb bijvoorbeeld altijd het gevoel gehad dat zei veel meer hing aan mij dan ik aan haar. Maar nu is het dus gebleken dat ze aan iemand anders hing . Ik kan er nu wel om lachen maar grappig is het niet. Ik geloof er niet in dat je alles zo makkelijk vergeten kunt zoals mijn vriendin en die van jou. Maar wij kunnen er niks aan veranderen.
Ik probeer het elke dag nog steeds, elke dag bedenk ik wel iets van wat ik tegen haar kan zeggen zodat ze het misschien nog een keer met me probeert. Maar het heeft allemaal geen zin. Ik heb me maandag volgens mij bij 5 of 6 verschillende gratis sms diensten aangemeld en heb ze allemaal gebruikt om mijn ex te mailen wat ik er van dacht.
Maar dat heeft ook geen zin. Ik zit nog steeds in de illusie dat het allemaal wel weer goed komt. Ik weet dat het niet zo is maar mijn gevoel zegt me dat. Een ding weet ik wel: vergeten is makkelijker dan verwerken. Maar vergeten wil ik haar zeker niet...
Ik vergeet haar gewoon nooit en mis haar verschrikkelijk en nix wat ik zeg, zeg ik goed.
Het is inderdaad best grappig als je van bovenaf naar kan kijken en dat kan ik pas op spaarzame momenten. Ik heb gewoon geen contact meer met me, ze heeft er geen behoefte aan zegt ze. Nogal wiedes, als het haar verward...
Nou ja sterkte allemaal...
Komt wel weer goed en tuurlijk vind ik iemand anders op den duur of word ik anders gelukkig. Ik heb gewoon een hele nare bijsmaak aan het hele begrip 'relatie' overgehouden hierdoor. En ik vrees dat ik die niet zomaar even weg kan spoelen.
Tranc. Jou vriendin twijfelt nog. Misschien moet je het even wat tijd geven en later gewoon weer contact zoeken. Als het uit is met haar vriend ofzo. Ik denk dat ik zelf ook probeer die van mij terug te krijgen als het uit is tussen hun. (als ik dat dan nog wil).
Nu heeft het nog even tijd nodig, ze weet nog niet wat ze mist omdat het allemaal nog zo fris is. Straks als ze haar eerste ruzie heeft gehad met haar vriendje denkt ze terug aan jou. Als je echt zo goed voor haar was als je zegt dat je was, en dat geloof ik je, dan kan er alleen maar iets positiefs uit komen. Misschien heb jij dan ook al iemand anders gehad. Dan kunnen jullie een nieuwe relatie beginnen, en dingen die fout gegaan zijn in de eerste realtie nou beter doen omdat je meer ervaring hebt. Ook in de liefde moet je leren van je fouten denk ik.
Ik hoop voor mezelf dat het zo gaat als ik hier boven beschreven heb. Ik wat meer ervaring, zij wat meer ervaring. Dan kunnen we dan nog veel beter voor elkaar zijn. Maar het moet allemaal weer overnieuw komen/beginnen. Voor goedmaken is het nu te laat.
Agree??
quote:bedankt, dat had ik net even nodig. Nou sterkte dan maar! Ik hoop dat het bij ons beiden beter gaat als nu...
Op donderdag 28 februari 2002 15:52 schreef SharkWare het volgende:
Sterkte. TNX voor jullie reply's. Erover praten heeft me geholpen. Vandaag. Kijken hoe het morgen verder gaat.Tranc. Jou vriendin twijfelt nog. Misschien moet je het even wat tijd geven en later gewoon weer contact zoeken. Als het uit is met haar vriend ofzo. Ik denk dat ik zelf ook probeer die van mij terug te krijgen als het uit is tussen hun. (als ik dat dan nog wil).
Nu heeft het nog even tijd nodig, ze weet nog niet wat ze mist omdat het allemaal nog zo fris is. Straks als ze haar eerste ruzie heeft gehad met haar vriendje denkt ze terug aan jou. Als je echt zo goed voor haar was als je zegt dat je was, en dat geloof ik je, dan kan er alleen maar iets positiefs uit komen. Misschien heb jij dan ook al iemand anders gehad. Dan kunnen jullie een nieuwe relatie beginnen, en dingen die fout gegaan zijn in de eerste realtie nou beter doen omdat je meer ervaring hebt. Ook in de liefde moet je leren van je fouten denk ik.
Ik hoop voor mezelf dat het zo gaat als ik hier boven beschreven heb. Ik wat meer ervaring, zij wat meer ervaring. Dan kunnen we dan nog veel beter voor elkaar zijn. Maar het moet allemaal weer overnieuw komen. Voor goedmaken is het nu te laat.
Agree??
Wat te doen, ik zie het niet meer
Now let's post in some happier topic!!!!!
Reageer ff in dit topic!
[Dit bericht is gewijzigd door SharkWare op 01-03-2002 08:41]
quote:Ik ben er nu, drop me anders ff een meeltje
Op vrijdag 01 maart 2002 08:23 schreef SharkWare het volgende:
Tranc, ben je hier??? Ik moet ff met je praten!!!!Reageer ff in dit topic!
quote:Moet je wel ff met msn online gaan
Op vrijdag 01 maart 2002 09:26 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik ben er nu, drop me anders ff een meeltje
slidingtrancer@hotmail.com of zet me op je MSn ofzo
quote:Ben online?
Op vrijdag 01 maart 2002 09:28 schreef SharkWare het volgende:[..]
Moet je wel ff met msn online gaan
Heb dus gisteren met mijn ex getelefoneert. Heb haar gezegd hoe rot ik het van haar vond hoe ze het uitgemaakt had en hoe fucking pijn ze me er meer deed. Zei dat je aan de manier hoe ze het gedaan heeft je kon merken hoe belangrijk ik wel niet voor haar geweest moet zijn.
Vond ze niet zo leuk dat ik dat zei. Moest toen ophangen want ik moest weg. Later heb ik haar dus nog maar een keer opgebeld om te zeggen dat het me speet dat ik zo kwaad was geworden. Zegt ze dat het niet erg was. Joepie. Ze vond het goed dat ik het een keer gezegd had.
Maarja, volgende week vier ik mijn verjaardag en dan komt ze misschien ook. Als ze daarvoor haar hele weekend op moet geven wil ze eigenlijk niet maar ik heb haar een beetje over gehaald toch te komen.
Het ging eigenlijk veel beter met me tot gisteren. Zegt ze me opeens aan de telefoon dat ze toch al eerder wat voor die andere vent voelde. En nu zit ik dus weer in de shit. Kon weer niet fatsoenlijk slapen. Starte de dag ook alweer met trillende handen.
quote:Wees blij dat je nog contact hebt met je ex, mijn ex 'heeft geen behoefte' aan contact met mij. DAt doet me dagelijks pijn. Vanochtend moest ik echt me even verbijten toen ik besefte dat ik haar nooit meer wakker zou zien worden.
Op vrijdag 01 maart 2002 09:41 schreef SharkWare het volgende:
Naja, bent ook bezetHeb dus gisteren met mijn ex getelefoneert. Heb haar gezegd hoe rot ik het van haar vond hoe ze het uitgemaakt had en hoe fucking pijn ze me er meer deed. Zei dat je aan de manier hoe ze het gedaan heeft je kon merken hoe belangrijk ik wel niet voor haar geweest moet zijn.
Vond ze niet zo leuk dat ik dat zei. Moest toen ophangen want ik moest weg. Later heb ik haar dus nog maar een keer opgebeld om te zeggen dat het me speet dat ik zo kwaad was geworden. Zegt ze dat het niet erg was. Joepie. Ze vond het goed dat ik het een keer gezegd had.
Maarja, volgende week vier ik mijn verjaardag en dan komt ze misschien ook. Als ze daarvoor haar hele weekend op moet geven wil ze eigenlijk niet maar ik heb haar een beetje over gehaald toch te komen.
Het ging eigenlijk veel beter met me tot gisteren. Zegt ze me opeens aan de telefoon dat ze toch al eerder wat voor die andere vent voelde. En nu zit ik dus weer in de shit. Kon weer niet fatsoenlijk slapen. Starte de dag ook alweer met trillende handen.
Overnieuw dan maar:
Het doet ook pijn om degene van wie je houdt te zien. Als je haar ziet dan wil je haar gewoon even vasthouden en even zeggen dat je van elkaar houdt. Maar dat gaat niet, dat doet ook pijn.
Ik zie haar weer volgende week en op maandag en op donderdag bellen we even. Daarna ben ik weer helemaal depri dat weet ik nu al. Maar ik hoop erop dat we ooit in de toekomst nog een keer bij elkaar komen en daarom wil ik het contact niet helemaal verbreken. Want dan ben ik bang dat ik haar nooit meer zie.
Om helemaal geen contact meer te hebben is wel makkelijker om het te vergeten en achter je te laten. Ik wordt elke keer er weer mee geconfronteerd dat ze me niet meer wil.
quote:Ik denk niet dat het makkelijk is, alles herinnert me aan haar. Van hoe ze danst tot hoe ze naast me kon woelen 's ochtends. Ik kom hier denk ik het komende jaar niet overheen en misschien wel langer niet. Geen contact doet nog meer pijn en zeker omdat ze aangeeft dat ze me helemaal niet meer wil spreken. Ze laat me vallen alsof ik nix betekende, terwijl zij ZOVEEL voor mij betekent. Ik wou dat ik nog een beetje contact had, ben ook gewoon geinteresseerd hoe het met haar gaat. Ze heeft nu tentamens, ik hoop dat dat allemaal lukt....
Op vrijdag 01 maart 2002 09:59 schreef SharkWare het volgende:
Om helemaal geen contact meer te hebben is wel makkelijker om het te vergeten en achter je te laten. Ik wordt elke keer er weer mee geconfronteerd dat ze me niet meer wil.
Ik ben VEEL te VEEL met haar bezig gewoon, maar ik kan nix anders...
quote:Ik kan er inkomen dat iemand niet meer met iemand wil samen blijven. Maar ik zou tenminste nog het respect hebben om het fatsoenlijk te doen. Niet zoals zij het gedaan heeft. Ik zou nog rekening houden met de anders gevoelens. Je hebt tenslotte eens het zelfde voor de ander gevoeld. Maar dat was weer teveel gevraagd.
Op vrijdag 01 maart 2002 10:06 schreef Tranceptor het volgende:[..]
[verhaal]
Jammer dat dat geen troost is voor nu. Nu doet het nog steeds gewoon pijn.
Wanne ask you something.
Ik zou haar het liefst terug willen, maar diep in mijn gedachten weet ik dat het beter zo is en dat we ook de komende tijd zeker niet meer bij elkaar komen. Als ze straks spijt heeft van wat ze gedaan heeft dan heb ik het al verwerkt en moet zij daar nog mee beginnen. Als ze geen spijt krijgt heb ik het ook al verwerkt. Wat er ook gebeurd, vanaf nu kan alles alleen maar beter worden. Aan de grond zitten we zowieso al. Slechter gaat niet. Alleen beter.
Zaterdag ga ik weer uit, ik verheug me er nu al op. Het was naturlijk leuker geweest om bij haar te zijn maar uit gaan hier is ook leuk. En binnenkort denk ik dat ik het zelfs leuker vind dan bij haar uitgaan of om bij haar te zijn.
Ik wordt weer gelukkig. Vanaf nu besluit ik dat ik me niet meer emotioneel uit de weg laat slaan door haar. Ik heb mooie dingen met haar gehad, en het liefst zou ik ze nog steeds met haar hebben. Maar binnenkort hoef het niet meer want dan heb ik andere mooie dingen, dingen die ik zonder haar doe. Hopelijk met iemand anders.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds verdrietig en ik heb nog steeds veel pijn. Ik houd ook nog van haar en het liefst wil ik haar terug. Maar ik ga eens doen wat ik niet zo graag wil, dan merk ik dat dat veel makkelijker is en waarschijnlijk nog leuker ook.
Ik hoop dat jullie nog wat posten ofzo, want als ik erover praat vergeet ik mijn pijn.
quote:Ik heb haar net aan de telefoon gehad, dat lucht wel op. Er was in principe nix fout tussen ons en er is nog steeds een ultieme vonk. Haar directe gevoel ligt echter bij die andere jongen en niet bij mij. Ze zegt dat het over voelt en het voelt zo omdat ze punt 1 wil dat ik verderga en punt 2 met een ander heeft. Het heeft dus nix met ons te maken.
Op vrijdag 01 maart 2002 11:20 schreef SharkWare het volgende:Ik wordt weer gelukkig. Vanaf nu besluit ik dat ik me niet meer emotioneel uit de weg laat slaan door haar. Ik heb mooie dingen met haar gehad, en het liefst zou ik ze nog steeds met haar hebben. Maar binnenkort hoef het niet meer want dan heb ik andere mooie dingen, dingen die ik zonder haar doe. Hopelijk met iemand anders.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds verdrietig en ik heb nog steeds veel pijn. Ik houd ook nog van haar en het liefst wil ik haar terug. Maar ik ga eens doen wat ik niet zo graag wil, dan merk ik dat dat veel makkelijker is en waarschijnlijk nog leuker ook.
Ik hoop dat jullie nog wat posten ofzo, want als ik erover praat vergeet ik mijn pijn.
Ik heb haar gezegd dat ik graag wat contact hou en ze zou me een meeltje sturen. Verder heb ik haar verteld dat ik haar nu niet terugwil en dat het best redelijk met me gaat ( en dat gaat het ook wel nu), dat luchtte wel op. Ze vond 'zulke zwaarmoedige gesprekken' nutteloos, maar voor mij heeft het wel degelijk nut. Ik vind het fijn dat ik dat 'off my chest' heb. De fout lag dus niet tussen ons, gek dan dat ze toch voor die ander kiest.... ze wilde uit een relatie die goed liep. Vrouwen
quote:JA, mijn ex vond die gesprekken ook maar niks. Maar mij hielp het ook om erover te praten. Zodat je dingen beter begreep. En voor de duidelijkheid. Nu is het me wel allemaal duidelijk. Ik vind het echt jammer dat het zo gelopen is maar ik kom er wel weer bovenop.
Op vrijdag 01 maart 2002 12:16 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik heb haar net aan de telefoon gehad, dat lucht wel op. Er was in principe nix fout tussen ons en er is nog steeds een ultieme vonk. Haar directe gevoel ligt echter bij die andere jongen en niet bij mij. Ze zegt dat het over voelt en het voelt zo omdat ze punt 1 wil dat ik verderga en punt 2 met een ander heeft. Het heeft dus nix met ons te maken.
Ik heb haar gezegd dat ik graag wat contact hou en ze zou me een meeltje sturen. Verder heb ik haar verteld dat ik haar nu niet terugwil en dat het best redelijk met me gaat ( en dat gaat het ook wel nu), dat luchtte wel op. Ze vond 'zulke zwaarmoedige gesprekken' nutteloos, maar voor mij heeft het wel degelijk nut. Ik vind het fijn dat ik dat 'off my chest' heb. De fout lag dus niet tussen ons, gek dan dat ze toch voor die ander kiest.... ze wilde uit een relatie die goed liep. Vrouwen
Goed voor je dat je nu weer een beetje met haar kan praten. Ik vind het zelf heel moeilijk om met mijn ex te praten. Gelukkig weet ik wel welke dingen ik moet en welke dingen ik zeker niet moet zeggen. Misschien worden jullie wel goede vrienden. En als het straks uit is met haar vriendje ben jij degene die zo begripvol is en het allemaal wel begrijpt. Ik zou haar dan wel niet meteen terugnemen. Ik denk dat dat beter nog even kan wachten dan. Als mijn ex mij ooit nog een keer terug zou willen zou ze er zeker wat voor moeten doen. Maar ik denk niet dat ze ooit het lef krijgt om mij te zeggen dat ze het beter bij mij had. Dat ze het jammer vind dat het afgelopen is.
Mijn relatie met mijn ex verliep ook goed. Tot dat die andere jongen dus kwam. Jammer, ik ga er nou niet over na denken. Wat gebeurt is is gebeurt. Het kan nu alleen nog maar veel mooier worden. Voor mij, voor haar en heel misschien wel voor ons samen.
quote:Ik zit op me werk via ISDN lijn dus niet veel tijd om lang te antwoorden. Maar toen ik dit las MOEST ik ff reageren. Het spijt me ten zeerste maar jij word zwaar genaaid hier! Je bent uitgerangeerd tot 2e keus voor als degene die ze leuk vind niet wil dat ze nog altijd bij je terug kan komen en ze niet zonder vriendje hoeft te zitten. Sorry, het komt misschien hard over, tenzij je het fout neergezet hebt moet je haar lekker vergeten. Laat je niet zo aan het lijntje houden op die manier! Er is GEEN vonk meer, zowel dan waren jullie nog samen geweest. Je bent ingeruild voor een ander totdat hij haar niet meer hoeft. Ofwel, 2e keus. Dat is toch niet ok? Je moet jezelf niet blij maken met een dooie mus (hoop is fout, en ik spreek uit ervaring) en je eigen leven leiden. Ook niet gaan zitten wachten tot ze terug komt bij je of iets dergelijk, wees weer jezelf.
Op vrijdag 01 maart 2002 12:16 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik heb haar net aan de telefoon gehad, dat lucht wel op. Er was in principe nix fout tussen ons en er is nog steeds een ultieme vonk. Haar directe gevoel ligt echter bij die andere jongen en niet bij mij. Ze zegt dat het over voelt en het voelt zo omdat ze punt 1 wil dat ik verderga en punt 2 met een ander heeft. Het heeft dus nix met ons te maken.
[Offtopic in deze reactie]
Ik zal vanavond de rest allemaal rustig lezen!
[/Offtopic in deze reactie]
quote:Maar een beetje vriendelijk contact is altijd leuk in je leven. Ik bedoel als je weinig andere leuke dingen hebt die je zouden kunnen afleiden.
Op vrijdag 01 maart 2002 14:24 schreef thaduck het volgende:[..]
[verhaal]
Ik heb/had zelf ook maar weinig te doen buiten school(stage) en mijn vriendin. Nu dat het met mijn vriendin afgelopen is moet ik afleiding zoeken. Op mijn stageplaats krijg ik geen afleiding (daarom zit ik ook de hele dag op fok). Het is dan wel leuk (lijkt me) om gewoon een vriendelijk, humoristisch gesprek te hebben met een ex.
Ook al wil je eigenlijk meer. Het enigste probleem is dat je daardoor weer hoop krijgt (zelf meegemaakt). Maar dat zwakt na een tijd wel af. Kan je tenminste nog een leuke vriendschap aan overhouden.
Ik ben het niet helemaal eens met Harald, soms kan het heel leerzaam zijn een ander te hebben na een ex, maar misschien niet te snel. Het is misschien het beste single te blijven, maar als er iemand op je pad komt in wie je iets ziet?
Het kan gebeuren, jij bepaalt het leven niet, het bepaalt jou. Soms gaan dingen nu eenmaal niet zoals je voor ogen had.
Maar in ieder geval een advies, je ex wil je dus niet terug, ga dan ook niet terug. Je zult gewoon doormoeten, hoe kut het ook gaat...
--------------------------------------------------------
Stond in: Mijn verhaal
Ik kan nog maar een ding zeggen voor vandaag: Morgen is het zaterdag, ga uit en heb plezier. Ik ga in iedergeval veel plezier hebben. Het is zonde om vanwege je lievdesverdriet dingen te laten die leuk zijn. Dus kom op en maak der wat van dit weekend.
Ik vertel jullie maandag wel hoe mijn weekend was
Tot dan en TNX voor jullie reply's
geen maar
vanaf nu!
quote:ze wil de leegte opvullen die ze voelt...de leegte die je hebt achter gelaten bij haar.Daarvoor neemt ze iemand anders, die vult deze leegte een tijdje op,maar zal er denk ik toch wel achter komen dat hij slecht die "opvulling" is...tenminste,zo denk ik dan. Heb hetzelfde gevoel nu...zou het liefst meteen nadat het uit is gegaan iemand anders willen hebben...gewoon omdat ik me zo alleen voel...maar ik weet voor mezelf dat dat geen oplossing is.Je moet eerst voor jezelf alles weer op een rijtje hebben en dan kun je aan iets nieus gaan werken...en dan heb je ook grote kans dat dat goed zal gaan. Als je meteen iemand anders hebt na zo'n lange relatie werkt het denk ik toch niet op een gegeven moment. Ze kan het nu niet verwerken voor zichzelf denk ik (ok,kan niet voor haar spreken,maar spreek eigenlijk meer voor mezelf nu ook)...op een gegeven moment heeft ook zij die tijd nodig om alles te verwerken...even een tijdje alleen...
Op woensdag 27 februari 2002 16:42 schreef SharkWare het volgende:[..]
Maar je stopt toch niet binnen 2 weken van iemand te houden. Hoe kan ze nou ZO snel alweer iemand anders hebben?????? HURTS!!!!!
quote:Fout, niet jij bent de fool maar ZIJ! Het feit dat jij wel open en eerlijk was zegt niet dat de ander dat ook is helaas.
quote:Herkenbaar
quote:Je verdient haar niet meer, voor jouw is zij afgedane troep. Poep in de pot is nog meer waard dan zij. Zij heeft jouw verkeerd behandeld, jij niet haar! Mijn ex doet precies hetzelfde, denkt ook populair te zijn bij de jongetjes enzo, maar helaas ze is best gezet en heeft dikke kont (met putjes
Nou voel ik me ongelukkig. Was ik niet met haar samen gekomen was ik nu wel gelukkig geweest. Maar zo is het niet gebeurd. Ik wil gewoon dat wat ik verdien en ik verdien haar zoals ze was. Niet zoals ze nu is, nu is ze een oppevlakkige bitch die jongens leuk vind die populair zijn. Daar wil ze dan vriendjes mee zijn zodat ze zelf ook populair is.
quote:Gelul, vreemdgaan is vreemdgaan! Je heb met je fikken van andere man/vrouw af te blijven als het nog niet uit is! (en dit zeg ik, ik ben zelf niet echt brandschoon helaas) maar dat is gewoon gekletst. Als je wat meer voor haar betekend had had ze dat niet gedaan. Ze heeft je als trapje gebruikt waar ze met vieze schoenen op kon staan om zelf hogerop te komen.
Owja, ze is niet echt vreemd gegaan omdat wij er al over gepraat hadden dat ze het uit wou maken. Maar ze had gezegd dat ze nog wachte tot we elkaar face-to-face zagen. Om te kijken of ze dan niet weer wat van die oude gevoelens terug kreeg. Maar zelfs dat wachten was teveel gevraagd!
quote:Dat had ik ook helaas
En mijn ex vond het ook nog vervelend dat ik nogal boos werd..
Tuurlijk word ik boos als je alles weggooit waar ik om geef alsof het nix is... Ze ging me zelf nog vertellen dat ze die 3 jaar 'leuk' wilde onthouden en dat dat zo niet ging.
quote:Herkenbaar
Hella, ALS je dit leest, ik wens je alle sterkte, je wil toch nix van mij weten of aannemen. Ik ben natuurlijk ook zo verschrikkelijk slecht voor je geweest de afgelopen jaren.
quote:Ook duidelijk. Ze wil je vergeten en denkt alleen maar negatief, haar manier om het weg te drukken. Ooit komt ze daar nog wel achter, geloof mij maar!
Ik hou hele goede herinneringen over aan ons en hier vertel ik slechts mijn verhaal, het zal wel weer niet kloppen. Het zal wel weer allemaal anders gegaan zijn.
quote:Nee, dat denk ik ook. Anders had je hier geen topic geopend.
Ben blijkbaar de enige die denkt dat ik goed voor haar was
quote:Jezelf compleet weggecijferd, en waarom vraag je je af uh? Voor Fl. 50 had je ook naar de hoeren gekund en had je net zoveel gehad als nu: niets.
Ik heb altijd onvoorwaardelijk voor haar gekozen, al had ik daar tijd voor nodig of was het wat minder.
quote:Fout, geef hem en jezelf nou aub geen hoop. Dit is niet zo! Accepteer hoe het is, verlaag jezelf niet tot haar niveau. Je wilt toch geen 2e keus worden hoop ik? Ze heeft niet meer voor jouw gekozen, laat het gaan! Hoe moeilijk het ook is, er is echt wel een lieve meid die jouw WEL verdient!
Tranc. Jou vriendin twijfelt nog. Misschien moet je het even wat tijd geven en later gewoon weer contact zoeken. Als het uit is met haar vriend ofzo. Ik denk dat ik zelf ook probeer die van mij terug te krijgen als het uit is tussen hun. (als ik dat dan nog wil).
Zow dat is alles wat ik even kwijt wou op dit moment... Wat ben ik uiteindelijk blij dat ik van die psycho bitch af ben. (De dokter had gelijk, ze had WEL naar de psych moeten gaan). Bij mij is het leven alleen maar beter geworden, en ik zat echt in een heeeeel diep gat! Jullie kunnen dat ook, echt waar!
Bedoel alleen dat als ze ooit weer normaal is dat ik het dan wel een kans zou kunnen geven. Op moment hoef het al allemaal niet meer zo van mij. Heb er ook geen hoop op ofzo.
Vanavond uit, dat veel leuker
3 weken en ben er al bijna vergeten LOL
Doordat we steeds vaker zijn uitgegaan (waar ik ook vaak op aandrang) heeft ze gezien hoe leuk het was. (Vaak heb ik ook haar drinken betaald omdat we anders niet konden gaan.) Ze vond het steeds leuker en leuker en na een tijd vond ze het zelfs leuker dan naar mij toe komen. (Heeft ze zelf ook gezegd.) Haar nieuwe "vrienden" werden ook steeds belangrijker voor haar. Op een gegeven moment waren ze zelfs belangrijker als ik. Altijd als ik bij mij thuis was dan miste ze me wel en wou dat ik weer naar haar toe kwam. Maar als ik er dan eindelijk was was het toch niet zo leuk meer dat ik er was. Want dan moest ze weer rekening met me houden.
Na een tijd stond ik haar nieuwe leventje dus alleen nog maar in de weg. Hierdoor verloor ze haar liefde in mij. Ze wilde geen enkele avond meer missen daar waar ze woont. En er was natuurlijk nog die andere jongen. Met wie ze wel ALTIJD uit kon gaan en waar ze niet zoveel rekening mee hoefde te houden. Op hem werd ze dus een beetje verliefd.
Toen kregen we ruzie omdat ik jaloers was, dus stond ik haar leventje NOG meer in de weg. Door die ruzie heeft ze dus denk ik gemerkt dat haar nieuwe leventje en ik niet samen door een deur konden. En heeft ze zich besloten voor haar nieuwe leven.
Ze laat namelijk niet alleen mij vallen, maar ook een hoop gezamelijke vrienden die we hadden. Want daar heeft ze ook geen zin meer om heen te gaan. Ze is gewoon bang dat ze wat mist daar waar ze woont.
Ik denk dat als het nieuwe er een beetje af is dat ze toch wel weer eens een keer zin heeft om weer terug te komen, en weer iets te doen met ons (mij + gezamelijke vrienden).
Ik denk dat ik er al bijna overheen ben. Vind het jammer want ik vond het natuurlijk ook leuk om bij haar uittegaan etc. Maar nu kan ik ook een nieuw eigen leventje gaan leiden.
BTW: we zijn al drie keer samen geweest, de eerste twee keren stelden niet zo veel voor. Laatste keer was wel BIGLOVE. Het kan dus zijn dat er nog een vierde keer aankomt. Maybe we really are made for each other. Maar daar haal ik geen hoop uit hoor. Op moment hoef het allemaal niet meer. Als ik binnenkort maar iemand anders heb die ik gelukkig kan maken, want ben nu toch wel iemadn geworden die niet alleen kan zijn
Tranc en ThaDuck: Post eens iets!
quote:Nou die vonk is er nog wel, maar ik wil ook nix meer met haar. Ik ben nu best
Op vrijdag 01 maart 2002 14:24 schreef thaduck het volgende:[..]
Ik zit op me werk via ISDN lijn dus niet veel tijd om lang te antwoorden. Maar toen ik dit las MOEST ik ff reageren. Het spijt me ten zeerste maar jij word zwaar genaaid hier! Je bent uitgerangeerd tot 2e keus voor als degene die ze leuk vind niet wil dat ze nog altijd bij je terug kan komen en ze niet zonder vriendje hoeft te zitten. Sorry, het komt misschien hard over, tenzij je het fout neergezet hebt moet je haar lekker vergeten. Laat je niet zo aan het lijntje houden op die manier! Er is GEEN vonk meer, zowel dan waren jullie nog samen geweest. Je bent ingeruild voor een ander totdat hij haar niet meer hoeft. Ofwel, 2e keus. Dat is toch niet ok? Je moet jezelf niet blij maken met een dooie mus (hoop is fout, en ik spreek uit ervaring) en je eigen leven leiden. Ook niet gaan zitten wachten tot ze terug komt bij je of iets dergelijk, wees weer jezelf.
[Offtopic in deze reactie]
Ik zal vanavond de rest allemaal rustig lezen!
[/Offtopic in deze reactie]
quote:That's the spirit! Zo voel ik me nou ook ongeveer. Alleen is er bij nog geen
Op maandag 04 maart 2002 10:37 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Nou die vonk is er nog wel, maar ik wil ook nix meer met haar. Ik ben nu best
op iemand anders en ook al word het nix ( wat ik denk) dan nog blijf ik alleen. Ze kan niet bij me terugkomen of ze dat nu beseft of niet. Ik zou het alleen jammer vinden als we meteen geen contact meer zouden hebben. Ergens blijft het een toffe meid, al maakt ze een van de grotere fouten van haar leven hiermee...
Ik weet dat ze niet meer terugkomt en dat hoeft van mij ook niet meer, ik verdien beter, ik BEN gewoon geen weggooiertje!
Het kan gebeuren, jij bepaalt het leven niet, het bepaalt jou. Soms gaan dingen nu eenmaal niet zoals je voor ogen had.
Maar in ieder geval een advies, je ex wil je dus niet terug, ga dan ook niet terug. Je zult gewoon doormoeten, hoe kut het ook gaat...[b]
We zijn al eerder een keer uit elkaar geweest, ik kies nu voor mijn eigen advies. Het probleem heb ik ook niet dat ze iets met iemand anders heeft, die gast stelt toch nix voor... ( als zij met hem houdt... zegt dat iets over haar en niet over mij). Het probleem wat ik ermee heb is dat blijkbaar 3 jaar nix betekenen, maar dat is nu ook opgelost. Ik onthou de mooie dingen en de negatieve dingen... ach die zijn voor haar rekening. De oplossing is er al omdat ze zegt mij geen blaam treft, met andere woorden ik heb er alles aan gedaan en helaas werkt het in het eind niet ( jammer voor haar). Ik moest wel lachen gister. Ik had een etentje bij vrienden en we hadden afgesproken om in pak te gaan. Nu heb ik geen pak en had ik het geleend van mijn huisgenoot en ging ik dus opgedirkt erheen. Mijn ex had echter weleens gezegd dat ze me het graag nog een keer in pak had gezien. Mooi pech voor haar, had ze maar niet in een goedkope discotheek/bar/dancing een goedkope oppervlakkige jongen moeten aanspreken. Dan moet ze op de blaren zitten, ik ben het zat bij de pakken neer te zitten. Ze komt niet meer terug en al was het mooi, ZIJ heeft het stuk gemaakt en ik heb zoveel liefde in me dat ik haar 3 jaar gelukkig heb gemaakt en dat kan ik zo weer bij iemand anders. Dat zij nu zo dom en naief is om mij te dumpen en meteen te vervangen, das pech voor haar. Als ze me ziet met een ander weet ik zeker dat ze door de grond gaat van jaloezie. Het is gewoon pech voor haar, maar ik ben op een ander
Lekker rustig zijn en verder nix, ik zie wel waar het schip strandt...
*heeft weer vlindurs*
Ik heb besloten dat mijn ex 2e keus is
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 04-03-2002 10:49]
quote:Ik weet dat ze me nu niet terug wil, en ik ga ook zeker niet terug. Nu in ieder geval niet. Wil alleen zeggen dat ik het altijd een kans zou geven. Net zoals ik dat met alle andere dames doe. Iedereen krijgt een kans. En haar kans is niet groter of kleiner dan die van iemand anders.
Op maandag 04 maart 2002 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
Maar in ieder geval een advies, je ex wil je dus niet terug, ga dan ook niet terug. Je zult gewoon doormoeten, hoe kut het ook gaat...
Ben er nu weer ff overheen. Vanavond belt ze me weer Zal wel weer slechte zin hebben morgen. Maar dat maakt niks uit, want ik heb gemerkt dat mijn slechte zin steeds sneller over gaat. Straks krijg ik geneens meer slechte zin! Dan zie ik haar alleen nog maar als een vriendin.
quote:Ik heb haar zoveel kansen gegeven, ze moet maar eens leren dat er een BEPERKT aantal kansen is. Ik zal altijd van haar houden en haar nooit vergeven, maar iets met haar hebben... ik verdien beter dan zo iemand!
Op maandag 04 maart 2002 10:56 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ik weet dat ze me nu niet terug wil, en ik ga ook zeker niet terug. Nu in ieder geval niet. Wil alleen zeggen dat ik het altijd een kans zou geven. Net zoals ik dat met alle andere dames doe. Iedereen krijgt een kans. En haar kans is niet groter of kleiner dan die van iemand anders.
Ben er nu weer ff overheen. Vanavond belt ze me weer
Zal wel weer slechte zin hebben morgen. Maar dat maakt niks uit, want ik heb gemerkt dat mijn slechte zin steeds sneller over gaat. Straks krijg ik geneens meer slechte zin! Dan zie ik haar alleen nog maar als een vriendin.
quote:Hihi, dies lollig. Mijn ex zei dat ze een meeltje zou sturen zo nu en dan hoe het met haar ging, nog steeds nix gezien...
Op maandag 04 maart 2002 11:03 schreef SharkWare het volgende:
Whoohooo, de nieuwe vriend van mijn ex stuurde me net een berichtje. Hij feliciteerde me met mijn verjaardag. HAHAHAHA, delete.....
Zo nu en dan moet ik zeker opvatten als eens per jaar voor de tijdsduur van een jaar. Ach het zal wel, nix mis met mijn leven zoals het nu is. Ik red me wel, al mis ik haar
Vanochtend was ik echt raar, ik stond met het gevoel van waar is mijn ex, ik ga brood maken en vraag me af wat aan het eten is, dans door de kamer helemaal
en vervolgens bedenk ik me dat mijn ex me wel graag in een pak had willen zien...
Rare ochtend...
Hij moet nog steeds dood...........................
quote:Ik denk dat ie met die ontrouwe ex van jou genoeg gestraft is.
Op maandag 04 maart 2002 11:13 schreef SharkWare het volgende:
Ben echt jarig, dus het sms'je was wel op zijn plaats. Ik weet alleen dat hij het doet omdat een vriend van mij het tegen hem gezegd heeft. Of mijn ex. Dat vink grappig. Denk niet dat hij zoiets uit zichzelf zou schrijven.Hij moet nog steeds dood...........................
Nee, die is veel te liev voor hem. Het enigste wat hij verdient is mijn vuist diep in zijn gezicht
HAHA, ik lach toch het laatst als het erop aankomt denk ik. Ik zal altijd betere vrienden met haar blijven dan hij. En ik lach ook het laatst tegenover haar want ik zal ook een beter vrouwtje krijgen dan zei ooit had kunnen zijn.
Zei krijgt alleen geen betere vent................................................................................... (LACH LACH)
quote:Met minstens de helft ben ik het toch eens....
Op maandag 04 maart 2002 11:22 schreef SharkWare het volgende:
Geen proficiat??? HAHA JOKENee, die is veel te liev voor hem. Het enigste wat hij verdient is mijn vuist diep in zijn gezicht
HAHA, ik lach toch het laatst als het erop aankomt denk ik. Ik zal altijd betere vrienden met haar blijven dan hij. En ik lach ook het laatst tegenover haar want ik zal ook een beter vrouwtje krijgen dan zei ooit had kunnen zijn.
Zei krijgt alleen geen betere vent................................................................................... (LACH LACH)
Ze zal toch niet zo snel meer iets krijgen wat IK met haar had, ach als die verliefdheid over is van haar...
Die van mij blijf ik nog wel ff voeden... ze is zooo leuk ....sjies... val ook altijd op van die vage mensen
Ik denk niet dat het wederzijds is, maar het voelt gewoon tof om weer helemaal te zijn van iemand. Ik zie wel waar het schip strandt, ze heeft in ieder geval geen hekel aan me
Sjies, ik kan er echt nix aan doen... probeerde nog wel te lopen zaterdag,... maar ik ben hopeloos...
die ogen..sjies
Nu gaat het wel weer met me! Alles weer HAPPY HAPPY.
Heb ook weer veel leuke dingen om naar uit te kijken. Volgende week verjaardag feest. Week daarop met goede vriendin naar de e-dry (disco). En dan ben ik er al weer vergeten denk ik!
Yes ik kan niet wachten tot het zover is
Def
Ik had ruzie met mijn vriendin vanwege hem en zei vond dat ik me niet zo moest aanstellen. Maar achteraf bleek dat ik me helemaal niet aanstelde. Hij is het schuld dat ik veel van mijn vrienden nou niet meer kan zien en dat ik niet meer bij hun kan uitgaan. He must suffer.
Gelukkig heb ik zijn 06 en ik weet wel waar hij ongeveer woont dus als ik hem een keer terug moet pakken dan is dat EASY! BLAAT! Hij viel me in mijn rug om 6 dagen na mijn ruzie haar al meteen te pakken. De volgende keer val ik hem in de rug, en dan heb ik "per ongeluk" een mes in mijn hand.
Oeps, sorry dat was niet de bedoeling, *snijd, steek* Ow wat erg je bloed. Wacht ik snijd je polsader wel open dan bloed je vinger tenminste niet meer!!!!!!!!!!!!!!!
HE MUST DIE!
quote:whoehaha herkenbaar
Op maandag 04 maart 2002 11:06 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hihi, dies lollig. Mijn ex zei dat ze een meeltje zou sturen zo nu en dan hoe het met haar ging, nog steeds nix gezien...
quote:Sick thoughts, how..............lovely
Op maandag 04 maart 2002 13:53 schreef SharkWare het volgende:
Dat is niet grappig dat is serieus........
Ik kende hem ook, en ik wist dat hij verliefd was op mijn ex.
Ik wist dat hij liev tegen haar deed.
Hij was altijd aardig tegen mij, probeerde net te doen alsof hij mijn vriend was.Ik had ruzie met mijn vriendin vanwege hem en zei vond dat ik me niet zo moest aanstellen. Maar achteraf bleek dat ik me helemaal niet aanstelde. Hij is het schuld dat ik veel van mijn vrienden nou niet meer kan zien en dat ik niet meer bij hun kan uitgaan. He must suffer.
Gelukkig heb ik zijn 06 en ik weet wel waar hij ongeveer woont dus als ik hem een keer terug moet pakken dan is dat EASY! BLAAT! Hij viel me in mijn rug om 6 dagen na mijn ruzie haar al meteen te pakken. De volgende keer val ik hem in de rug, en dan heb ik "per ongeluk" een mes in mijn hand.
Oeps, sorry dat was niet de bedoeling, *snijd, steek* Ow wat erg je bloed. Wacht ik snijd je polsader wel open dan bloed je vinger tenminste niet meer!!!!!!!!!!!!!!!
HE MUST DIE!
Def
quote:Ze wenste me proficiat en zei dat ze op mijn feestje zou komen. Verder hebben we het een beetje over koetjes en kalfjes gehad.....
Op maandag 04 maart 2002 17:26 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
Sick thoughts, how..............lovely
ben benieuwd wat ze je vanavond te zeggen heeft hehe!Def
Later belde een vriend van haar(en mij) me op. Zei dat ze met hem erover gepraat had dat ze met haar nieuwe vriend het bed in wou. Leuke is dat hij niet echt toehapt hij is een loser.
Deed me toch wel ff pijn....
Advies van mij..
Dit werkt goed, ik heb het reeds geprobeert vroeger.
Je gaat achter dat wijf opnieuw, voert haar desnoods dronken en verleidt haar om met je naar bed te gaan...
Volgende dag als zij wakker wordt ben jij weg, maar ligt er 20 euro op het nachtkastje....
Zowel zij als haar vriend zijn vernederd!
Ennuh.. stiekum opgenomen beeldmateriaal doet het ook altijd goed..
Revenge is yours!
quote:Ik zei toch al dat ze volgende week op mijn feestje kwam.......duh
Op dinsdag 05 maart 2002 09:52 schreef Dieuw-lee het volgende:
Gozer..Advies van mij..
Dit werkt goed, ik heb het reeds geprobeert vroeger.Je gaat achter dat wijf opnieuw, voert haar desnoods dronken en verleidt haar om met je naar bed te gaan...
Volgende dag als zij wakker wordt ben jij weg, maar ligt er 20 euro op het nachtkastje....
Revenge is yours!
Bedoel, I'll give it a try
quote:Pfff.. gelukkig ben je niet zo'n raskneus als die Chandler die op de grond gaat liggen zodat zijn vriendin hem niet het huis uit kan zetten.. en dan nog geld geeft zodat zijn vriendin naar een andere gozer kan..
Op dinsdag 05 maart 2002 09:55 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ik zei toch al dat ze volgende week op mijn feestje kwam.......duh
En ze heeft sex nodig en krijgt het niet bij haar nieuwe vriend
quote:The pleasure was all mine......
Op dinsdag 05 maart 2002 10:01 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Pfff.. gelukkig ben je niet zo'n raskneus als die Chandler die op de grond gaat liggen zodat zijn vriendin hem niet het huis uit kan zetten.. en dan nog geld geeft zodat zijn vriendin naar een andere gozer kan..
Wees creatief en verzin een wraak (en post hem hier) waar we lang om kunnen lachen!
Ave!
Ik groet u!
quote:Na, ik check of ik er nog 1 keer op mag.Dan maak ik het uit. Vertel het haar nieuwe vriend en sla hem dan op zijn bek. Daarna begin ik een relatie met mijn ex(2de) waar ze altijd zo jaloers op was
Op dinsdag 05 maart 2002 11:39 schreef Dieuw-lee het volgende:
Gozer,Wees creatief en verzin een wraak (en post hem hier) waar we lang om kunnen lachen!
Ave!
Ik groet u!
Owja, en ik zeg er nog bij: Ik wil wel goede vrienden blijven.............
Wraak lucht op..
Kan je deze shit lekker achter je laten en verder gaan.
Maar totdat je wraak neemt blijft het een open boek omdat je nog een rekening hebt uitstaan. Die moet eerst betaald worden.
Waarom snapt die Uberkneus Chandler dat dan niet!
Blablabla, het ging dus uit. Ik met mn stomme kop denken dat we het allebei hadden uitgemaakt. Kom ik op een gegeven moment met een nieuwe vriendin op de proppen, zegt ze: ik moet je wat bekennen. Nou wat blijkt nou? Dat die gast dus de push was waardoor het uitging en dat ze het de hele tijd voor mij had verzwegen. Kijk ik had er niets tegen kunnen doen (denk ik) dat het uitging, maar de manier waarop............ Dus toen die gast zei tegen haar dat ie haar wel leuk vond (wat we overigens allebei al een tijd wisten) had ze waarschijnlijk zoiets van: nou met deze lukt het niet meer, laat ik het eens met die proberen.
Respectloos...........
Sorry, tis een onderwerp wat mij diep raakt. Zeker omdat ik gewoon aan de kant ben gezet terwijl ik in eerste instantie dacht dat het een gezamelijke beslissing was.
OCEANZ!!! LEES EN LEER!!!!
Def
ps. Charlotte, ik weet dat we het min of meer hebben uitgepraat en al die bullshit, ik deel hier alleen mn ervaringen.
quote:Wow, zowat hetzelfde?? Bij mij is het ook 1 dag uitgeweest. HAHA. Mirror life??
Op dinsdag 05 maart 2002 15:22 schreef IndoGuyver het volgende:
revenge rules!!! Nou SW, bij mij was het echt zowat hetzelfde. Ik weet dat zowel mn ex als haar vriend dit lezen but who cares? net als jou, anderhalf jaar, net als jou, ze woont ongeveer 120 km verder op.
Onze relatie liep al een beetje op het einde, het was al uitgegaan (voor 1 hele dag!) maar ok, we besloten het opnieuw te proberen.
quote:shit opzekers mirror life!!!!! Haha zo cool!!!
Op dinsdag 05 maart 2002 15:33 schreef SharkWare het volgende:[..]
Wow, zowat hetzelfde?? Bij mij is het ook 1 dag uitgeweest. HAHA. Mirror life??
Def
En echt leuk wordt het denk ik maandag pas weer want dan heb ik haar weer gezien irl. Verheug me er al op. Hoop dat ik me niet weer kut ga voelen...
Maar ik kom er wel weer bovenop.
quote:Ze heeft inmiddels een meeltje gestuurd, ze heeft zich vet uitgesloofd, nog minder dan 128 woorden... Ik heb haar in elk geval weer een update van mijn leven gegeven, met uitzondering van een aantal pikante feitjes
Op maandag 04 maart 2002 17:13 schreef thaduck het volgende:[..]
whoehaha herkenbaar
Maar mijn ex haar mailbox is gehijacked zover ik begreep dus blijft weinig mail te sturen over dan
quote:Ik droomde vannacht dat ik allerlei naaktfoto's van mijn ex had verspreid over het Net....lol
Op dinsdag 05 maart 2002 09:52 schreef Dieuw-lee het volgende:
Gozer..Advies van mij..
Dit werkt goed, ik heb het reeds geprobeert vroeger.Je gaat achter dat wijf opnieuw, voert haar desnoods dronken en verleidt haar om met je naar bed te gaan...
Revenge is yours!
quote:zieke gedachtes zijn dat..
Op woensdag 06 maart 2002 15:32 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik droomde vannacht dat ik allerlei naaktfoto's van mijn ex had verspreid over het Net....lol
Ik lachte me helemaal ziek in mijn slaap, mijn huisgenoten kwamen zelfs kijken, die dachten dat ik gek was geworden...
quote:De sex is nergens zo goed als bij mij en bovendien heeft hij best een reputatie lol. Over dat negatieve over die nieuwe vriend...hmm ik vind die gast best aardig hoor, hij ziet er ook wel uit. Alleen qua innerlijk heeft ie niet zoveel te bieden zeg ik alleen, maar oppervlakkigheid is in
Op dinsdag 05 maart 2002 09:55 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ik zei toch al dat ze volgende week op mijn feestje kwam.......duh
En ze heeft sex nodig en krijgt het niet bij haar nieuwe vriend
quote:Die illusie heb ik allang niet meer,... Dit speelde al maanden volgens mij...
Op dinsdag 05 maart 2002 15:22 schreef IndoGuyver het volgende:
Sorry, tis een onderwerp wat mij diep raakt. Zeker omdat ik gewoon aan de kant ben gezet terwijl ik in eerste instantie dacht dat het een gezamelijke beslissing was.
quote:Ja verdorie Tranceptor, beheers je...
Op woensdag 06 maart 2002 15:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
zieke gedachtes zijn dat..
![]()
![]()
quote:Negatieve bij mij over de "nieuwe" is alleen maar omdat het een vriend van mij "was". Anders was het denk ik wel anders geweest. Die "nieuwe" heeft ook geen diepgang. Die heeft zlefs nog nooit een vriendin langer gehad als 3/4 weken ofzoiets dus ik denk niet dat hij echt aan de verwachtingen van mijn ex gaat voldoen.
Op woensdag 06 maart 2002 15:33 schreef Tranceptor het volgende:[..]
De sex is nergens zo goed als bij mij en bovendien heeft hij best een reputatie lol. Over dat negatieve over die nieuwe vriend...hmm ik vind die gast best aardig hoor, hij ziet er ook wel uit. Alleen qua innerlijk heeft ie niet zoveel te bieden zeg ik alleen, maar oppervlakkigheid is in
Over die sex: Ik ben niet de beste (LOL) maar hij is maagd.
Toch weer een pluspuntje voor mij dan......
quote:Gozer!!
Op woensdag 06 maart 2002 15:38 schreef SharkWare het volgende:[..]
Negatieve bij mij over de "nieuwe" is alleen maar omdat het een vriend van mij "was". Anders was het denk ik wel anders geweest. Die "nieuwe" heeft ook geen diepgang. Die heeft zlefs nog nooit een vriendin langer gehad als 3/4 weken ofzoiets dus ik denk niet dat hij echt aan de verwachtingen van mijn ex gaat voldoen.
Over die sex: Ik ben niet de beste (LOL) maar hij is maagd.
Toch weer een pluspuntje voor mij dan......
Ga slijmen bij die ouwe vriend van je en vertel hem dat je ex graag wordt geslagen tijdens de sex.. en dat ze anaal het allerlekkerst vind als ze niet gewaarschuwd wordt!
(Weet hij als maagd veel over glijmiddel, hehehe)
En dat teigerbalsum heel erotisch is als je dat op je snikkel smeert.. Er is zoveel wat je hem kan wijsmaken alsie je weer vertrouwd.
Vertel je Ex vriendin dat die "vriend" van je alleen maar doet ALSOFfie maagd is..maar eigenlijk een zeer ervaren lover is die die smoes gebruikt om wijven te krijgen.
Dan is de sex extra teleurstellend omdat ze geen rekening houdt met zijn maagdelijke onervarenheid.
Daarna kan je die gozer altijd nog op zijn bek slaan!
BTW: Mij interesseert het niet zoveel wat er nou allemaal gaat gebeuren tussen hun. Als ik er nog maar 1 keer opmag. Of dat ze tegen me zegt dat ze me wel mist ofzo. Dan weet ik dat ik gewonnen heb (van hem dan). De rest boeit me niet zo. Ik zal haar toch langer kennen als hij dus ik win altijd
quote:Gozer.. zolang je maar voldoening krijgt.
Op woensdag 06 maart 2002 15:50 schreef SharkWare het volgende:
Take it easy dude. Moet er juist dit weekend voor gaan zorgen dat ze nooit sex zullen hebben. Dan ga ik niet van die shit vertellen waardoor ze het wel gaan doen.BTW: Mij interesseert het niet zoveel wat er nou allemaal gaat gebeuren tussen hun. Als ik er nog maar 1 keer opmag. Of dat ze tegen me zegt dat ze me wel mist ofzo. Dan weet ik dat ik gewonnen heb (van hem dan). De rest boeit me niet zo. Ik zal haar toch langer kennen als hij dus ik win altijd
quote:Haha Rico, net alsof jij het niet weet! waarom vertel je jouw verhaal ook niet? Is wel cool eigenlijk!!!
Op woensdag 06 maart 2002 12:43 schreef Zeo-kz het volgende:
Def je bent geen Psycholoog hoor!!!
Def
Def
ps. D-L jij hebt echt zieke gedachten!!!!! HEERLIJK!!!!!
quote:Zal wel niet gaan lukken hoor, maar een hoop alkohol + een beetje "good old lovin'" + zin in sex zouden het misschien klaar kunnen spelen. Ik ga het zeker proberen. Daarna zoek ik dan wel een andere vriendin. (en ja ik weet zekers wat mijn vriendin lekker vind
Op woensdag 06 maart 2002 16:15 schreef IndoGuyver het volgende:
Aha SW, je wilt nog een keertje over je ex heen? Hehe nou ja, ik wens je succes. En als die andere gast een maagd is dan stelt ie echt niets meer voor. Voordeel als je een relatie hebt gehad dan weet je wat die persoon het lekkerst vind enzo. Anywayz, je kunt ook een andere vriendin zoeken! I know, het gaat niet altijd even makkelijk, gelukkig voor mij kwam ze zowat uit de hemel vallen
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 16:18 schreef SharkWare het volgende:[..]
Zal wel niet gaan lukken hoor, maar een hoop alkohol + een beetje "good old lovin'" + zin in sex zouden het misschien klaar kunnen spelen. Ik ga het zeker proberen. Daarna zoek ik dan wel een andere vriendin. (en ja ik weet zekers wat mijn vriendin lekker vind
)
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 16:06 schreef SharkWare het volgende:
Haha, ik dwing mijn ex dan wel om het hem te vertellen. Is leuker denk ikZal voor haar ook niet leuk zijn...
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 15:50 schreef SharkWare het volgende:
Take it easy dude. Moet er juist dit weekend voor gaan zorgen dat ze nooit sex zullen hebben. Dan ga ik niet van die shit vertellen waardoor ze het wel gaan doen.BTW: Mij interesseert het niet zoveel wat er nou allemaal gaat gebeuren tussen hun. Als ik er nog maar 1 keer opmag. Of dat ze tegen me zegt dat ze me wel mist ofzo. Dan weet ik dat ik gewonnen heb (van hem dan). De rest boeit me niet zo. Ik zal haar toch langer kennen als hij dus ik win altijd
quote:Snap je een beetje wat ik bedoel?
Op dinsdag 05 maart 2002 11:54 schreef SharkWare het volgende:[..]
Na, ik check of ik er nog 1 keer op mag.Dan maak ik het uit. Vertel het haar nieuwe vriend en sla hem dan op zijn bek. Daarna begin ik een relatie met mijn ex(2de) waar ze altijd zo jaloers op was
Owja, en ik zeg er nog bij: Ik wil wel goede vrienden blijven.............
quote:En jij moet ook die "wijze" reactie's voor je houden... Kneus!
Op dinsdag 05 maart 2002 10:01 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Pfff.. gelukkig ben je niet zo'n raskneus als die Chandler die op de grond gaat liggen zodat zijn vriendin hem niet het huis uit kan zetten.. en dan nog geld geeft zodat zijn vriendin naar een andere gozer kan..
quote:Yo dude, take it easy... Ik zeg een hoop maar ik weet echt wel dat ik dit allemaal NOOIT zou doen. Het enigste wat ik graag zou willen doen is kijken of er nog iets in haar zit dat interesse voor mij heeft. En dat probeer ik dan naar buiten te halen. Ik ga het echt niet tegen die andere gozer vertellen en mijn ex hoeft het ook niet.
Op woensdag 06 maart 2002 18:48 schreef micha het volgende:
Wat een sufkut ben je SharkWare. Wat een verschrikkelijk laag, eikelig, egoistisch ventje.Zit een beetje zielig te doen, maar het gaat je naar nu blijkt maar om een ding... Ik praat niet goed wat ze gedaan heeft, maar zoals jij nu reageert, BLEH! Arrogant kereltje.
Ik krijg mijn voldoening wel zodra ik weet/merk/hoor dat ze nog "iets" voor me voelt. Als er niks meer is dan leg ik me daar ook bij neer hoor.
Het is niet dat ik het via deze manier allemaal wil verwerken want het meeste heb ik al verwerkt. Wil zowieso goede vrienden met haar blijven dus ik ga echt geen rare dingen doen...
PS: Ja ik ben een beetje hard (lees: dom) geweest in mijn posts hierboven. Het was gewoon ff mijn "angry" fase.
quote:Dag Micha.. oh groot geweten van Fok!
Op woensdag 06 maart 2002 18:52 schreef micha het volgende:[..]
En jij moet ook die "wijze" reactie's voor je houden... Kneus!
quote:Lekker mediumpje is internet he?
Wat een sufkut ben je SharkWare. Wat een verschrikkelijk laag, eikelig, egoistisch ventje.Zit een beetje zielig te doen, maar het gaat je naar nu blijkt maar om een ding... Ik praat niet goed wat ze gedaan heeft, maar zoals jij nu reageert, BLEH! Arrogant kereltje.
Zelden zo'n arrogant ventje als jou hier gelezen.
Engerd!
quote:Wat moet je dan wel van mij vinden
quote:Als er nog iets zit, leg je je er helemaal niet meer bij neer en wordt het enkel erger.
Op donderdag 07 maart 2002 08:55 schreef SharkWare het volgende:[..]
Het enigste wat ik graag zou willen doen is kijken of er nog iets in haar zit dat interesse voor mij heeft. En dat probeer ik dan naar buiten te halen.
Ik krijg mijn voldoening wel zodra ik weet/merk/hoor dat ze nog "iets" voor me voelt. Als er niks meer is dan leg ik me daar ook bij neer hoor.
.
quote:Ha, tenminste nog iemand die aan mijn kant staat.
Op donderdag 07 maart 2002 09:43 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Wat moet je dan wel van mij vinden
(Valt me op: de mensen die het zelf al eens meegemaakt hebben staan aan onze kant, de meeste dan.)
BTW: Vanavond bellen we weer... Zal morgen wel posten of ze nog iets interessants zei.
Ik heb niet alles gelezen, alleen de eerste bladzijde om eerlijk te zijn. Maar het verhaal is zo begrijpelijk en ik voel eigenlijk hetzelfde.
Hoewel ik nu eindelijk na een jaar vrijgezellenleven ein-de-lijk weer eens verder kijk...
quote:Dude, ik wil alleen voor mezelf het gevoel hebben om te kunnen zeggen: "Haha, zo erg was ik dus toch niet..."
Op donderdag 07 maart 2002 09:45 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Als er nog iets zit, leg je je er helemaal niet meer bij neer en wordt het enkel erger.
Ik weet dat ook wel dat ik zo erg niet was maar ik zou graag willen dat ze het tegen me zegt (of laat merken). Erger kan het niet worden
quote:Gozer.. hij vind je waarschijnlijk een lul.
Op donderdag 07 maart 2002 09:43 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Wat moet je dan wel van mij vinden
Dat ligt niet aan jou maar hij vindt zichzelf gewoon beter dan de rest.
Opzich zou het vervelend zijn als iemand vind dat je een lul bent, maar in dit geval zeg ik je.. maak je nergens druk om. Een ieler, minner en kleiner mannetje heb ik in tijden niet gezien.
Op het schoolplein vroeger was hij het jongetje dat onze tassen moest dragen. Maar daar had hij niet de grote branieschopper uitgehangen. Omdattie weet dattie door jou of mij dan gelijk met fiets en al de bosjes zou worden ingegooid.
Gatverdarrie wat is die gozer een arrogant lulletje zeg.
quote:Kan wel zeggen lees het eens helemaal. Maar daar heb je natuurlijk geen zin in. Ergens in het midden veranderd het verhaal namelijk een beetje...
Op donderdag 07 maart 2002 09:47 schreef Fok! het volgende:
Waarom zijn sommige topics altijd zo fucking herkenbaar???!!!Ik heb niet alles gelezen, alleen de eerste bladzijde om eerlijk te zijn. Maar het verhaal is zo begrijpelijk en ik voel eigenlijk hetzelfde.
Hoewel ik nu eindelijk na een jaar vrijgezellenleven ein-de-lijk weer eens verder kijk...
quote:Altjeblieft kunnen jullie dit ergens anders uitvechten?? Ik wil niet dat dit een grote ruzietent wordt...
Op donderdag 07 maart 2002 09:51 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Gozer.. hij vind je waarschijnlijk een lul.
Hij vind denk ik iedereen een lul.
(mij vindtie in ELK geval een lul).Dat ligt niet aan jou maar hij vindt zichzelf gewoon beter dan de rest.
Opzich zou het vervelend zijn als iemand vind dat je een lul bent, maar in dit geval zeg ik je.. maak je nergens druk om. Een ieler, minner en kleiner mannetje heb ik in tijden niet gezien.
Op het schoolplein vroeger was hij het jongetje dat onze tassen moest dragen. Maar daar had hij niet de grote branieschopper uitgehangen. Omdattie weet dattie door jou of mij dan gelijk met fiets en al de bosjes zou worden ingegooid.Gatverdarrie wat is die gozer een arrogant lulletje zeg.
Maak een nieuw topic, daar ruzie ik dan wel mee
quote:Tja dan heb je aan Micha niet veel...
Op donderdag 07 maart 2002 09:46 schreef SharkWare het volgende:[..]
(Valt me op: de mensen die het zelf al eens meegemaakt hebben staan aan onze kant, de meeste dan.)
quote:Gozer..
Op donderdag 07 maart 2002 09:53 schreef SharkWare het volgende:[..]
Altjeblieft kunnen jullie dit ergens anders uitvechten?? Ik wil niet dat dit een grote ruzietent wordt...
Maak een nieuw topic, daar ruzie ik dan wel mee
Micha.. wil je je ei kwijt, maak maar een nieuwe topic aan.
quote:Eej ik BEN een lul, een hufter en wat nog meer. I like it!
(mij vindtie in ELK geval een lul).Dat ligt niet aan jou maar hij vindt zichzelf gewoon beter dan de rest.
Op het schoolplein vroeger was hij het jongetje dat onze tassen moest dragen. Maar daar had hij niet de grote branieschopper uitgehangen. Omdattie weet dattie door jou of mij dan gelijk met fiets en al de bosjes zou worden ingegooid.Gatverdarrie wat is die gozer een arrogant lulletje zeg.
quote:Aha, ok, ik vond het nl. een beetje ondoordachte 'lage' reactie. Iets wat je gewoon niet moet doen. Hopelijk blijven jullie vrienden, succes iig!
Op donderdag 07 maart 2002 08:55 schreef SharkWare het volgende:[..]
Yo dude, take it easy... Ik zeg een hoop maar ik weet echt wel dat ik dit allemaal NOOIT zou doen. Het enigste wat ik graag zou willen doen is kijken of er nog iets in haar zit dat interesse voor mij heeft. En dat probeer ik dan naar buiten te halen. Ik ga het echt niet tegen die andere gozer vertellen en mijn ex hoeft het ook niet.
Het is niet dat ik het via deze manier allemaal wil verwerken want het meeste heb ik al verwerkt. Wil zowieso goede vrienden met haar blijven dus ik ga echt geen rare dingen doen...
PS: Ja ik ben een beetje hard (lees: dom) geweest in mijn posts hierboven. Het was gewoon ff mijn "angry" fase.
quote:Ik vind niemand bij voorbaat een lul. Zelfs jou niet nee. Maar sommige reactie's vind ik niet kunnen. Ik dus, mijn mening, en dat jullie het er mee eens zijn ok, maar op dat moment werd ik er even kwaad om. Niemand verdient het om in de zeik genomen te worden. Ik vind dat er normen en waarden zijn waar ik me aan houdt, en men hoeft het niet met me eens te zijn, maar ze kunnen het wel respecteren.
quote:Mee eens!!!!!
quote:Als je net op deze manier had gereageerd, dan had ik niet zo tegen je uitgepakt.
Op donderdag 07 maart 2002 11:00 schreef micha het volgende:[..]
Ik vind niemand bij voorbaat een lul. Zelfs jou niet nee. Maar sommige reactie's vind ik niet kunnen. Ik dus, mijn mening, en dat jullie het er mee eens zijn ok, maar op dat moment werd ik er even kwaad om. Niemand verdient het om in de zeik genomen te worden.
quote:Maar als iemand er andere waarden en normen op na houdt.. zou jij dat dan ook niet moeten respecteren zoals je wil dat mensen dat bij jou doen?
Ik vind dat er normen en waarden zijn waar ik me aan houdt, en men hoeft het niet met me eens te zijn, maar ze kunnen het wel respecteren.
En nu zit ik dus weer in de crap. Weer denk ik aan haar. Moet er weer aan denken dat ik HAAR wil en eigenlijk niet iemand anders. Ik wil samen met HAAR die dingen weer doen die we eerst ook deden.
Kom ik er dan nooit overheen? Wil niet meer aan haar denken wil niet meer van haar houden. Waarom gaat het gevoel nou niet weg?? Waarom doet het me nog steeds zo'n pijn als ik er aan denk dat ze nou met die andere vent in bed ligt? WHY???????????????????????????????
Ik heb toch altijd alleen het beste met haar voor gehad. Ik wou niet dat het zo moest eindigen. Maar wat ik wil/wou is onbelangrijk. Ik wil haar eindelijk eens vergeten.....
quote:Ga er nog een keertje overheen dan!!!!!!!!!
Kom ik er dan nooit overheen?
quote:Iedere keer twee stapjes vooruit en een terug, ik heb precies hetzelfde...
Op vrijdag 08 maart 2002 12:01 schreef SharkWare het volgende:
Wat een crap zooi is het toch ook. Was er godverdomme bijna overheen. Had me erbij neergelegd. Wou al helemaal niet meer met haar samen zijn.En nu zit ik dus weer in de crap. Weer denk ik aan haar. Moet er weer aan denken dat ik HAAR wil en eigenlijk niet iemand anders. Ik wil samen met HAAR die dingen weer doen die we eerst ook deden.
Kom ik er dan nooit overheen? Wil niet meer aan haar denken wil niet meer van haar houden. Waarom gaat het gevoel nou niet weg?? Waarom doet het me nog steeds zo'n pijn als ik er aan denk dat ze nou met die andere vent in bed ligt? WHY???????????????????????????????
Ik heb toch altijd alleen het beste met haar voor gehad. Ik wou niet dat het zo moest eindigen. Maar wat ik wil/wou is onbelangrijk. Ik wil haar eindelijk eens vergeten.....
quote:HAHAHA, hierdoor moest ik echt weer eens goed lachen. Nu heb ik weer een smile op mijn gezicht
Op vrijdag 08 maart 2002 12:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ga er nog een keertje overheen dan!!!!!!!!!
Ik zie haar vanavond weer Ze blijft het hele weekend hier in de buurt. Ik weet dat ik haar eigenlijk niet zou moeten zien, maar dat doe ik lekker toch
En tranc: Huilen kan ik niet....
quote:Ok 1 stap achter uit: Ik denk weer aan haar.
Op vrijdag 08 maart 2002 12:29 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Iedere keer twee stapjes vooruit en een terug, ik heb precies hetzelfde...
Ga gewoon een potje janken en daarna iets leuks doen, waardoor je je gedachten even kunt verzetten.
Ik heb net wat over MSN met haar gesproken, ze wil me ook zien ofzo, ze is wel happy met dr nieuwe vent. Leuk vrienden en leuke familie, ow wat is ie leuk.
Nou ja, kon ik verwachten, geeft ook nie...
Ik wil gewoon in haar ogen kunnen zien dat het over is, dan kan ik ook makkelijker zelf een punt achter dingen zetten. Ik wil ook gewoon van haar in persoon horen dat ik zo vreemd ben.
Ze zegt dat dit uitgaan niet aan mij lag, maar aan haar eigen onzekerheid... jaja... logische verklaring na 3 jaar...
Hmm ik ga me concentreren op andere dingen nu
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 08-03-2002 19:00]
Heb niks geprobeerd. Zei heeft niks gedaan. En er is dus ook niks gebeurd.
Wel weer dit weekend twijfels gehad of het wel lukt met die "vriendschap" van ons. Denk dat het niet zal lukken. Trek er op moment ook niet echt aan. Van mij hoeft het niet meer zo.
Er zijn teveel leuke dingen gebeurd dit weekend om aan haar te denken. Ze was er, en ik voelde me niet kut en niet rot. Denk dat ik er langzaam overheen kom .
Klein feitje: Ze was weer jaloers. Ik snap haar niet. Ze wil niks meer van me en ze heeft geen gevoelens meer voor me. Maar ik kon aan haar houding weer opmaken dat ze jaloers was. . Mij maakt het niks uit, ze interesseert me nog maar weinig. Ik hoop dat het lukt met onze "vriendschap" maar echt veel moeite zal ik er niet voor gaan doen.
Geloof dat er binnenkort een slotje op dit topic mag. Maar nu nog ff niet. Zal nog wat leuke dingen posten als er nog wat gebeurd.
Ps: TNX voor jullie reply's
BTW: Ik heb geen wraak nodig gehad om voldoening te krijgen. Een beetje met iemand anders helpt je er best overheen
. Misschien dat ik dat
verhaaltje ook nog wel eens hier post.....
quote:Hele topic allemaal sterke taal..
Op donderdag 14 maart 2002 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Persoonlijk zou wraak mij toch enige vorm van voldoening geven!
En uiteindelijk.. niks....
Maar beter ook!
[Dit bericht is gewijzigd door China op 14-03-2002 17:58]
quote:BlaBlaBla je weet niet waar je het over hebt!
Op donderdag 14 maart 2002 17:42 schreef China het volgende:[..]
Hele topic allemaal sterke taal..
En uiteindelijk.. niks....
Maar beter ook!
Keb in het weekend gezoend met iemand anders. Nou heb ik maandag met mijn ex gebeld. Haar verteld dat ik een weekend weg was en dat ik ook niet thuis had geslapen. (BTW: ze kent die andere ook en wist dat ik het goed met haar kon vinden.) Gaat ze me vragen of ik iets met die andere gehad heb. Ik heb in het begin maar gezegd van nee, er is niks gebeurd, maar dat wou ze niet geloven. Toen heb ik het haar dus toch maar gezegd omdat ze het anders ooit van iemand anders zou horen en dan weer kwaad zou zijn op mij.
Het eerste wat ze vroeg was, met zo'n "nep" nieuwsgierig stemmetje, wat hebben jullie allemaal gedaan?? Nou weet ik dat bijna 100% zeker dat ze dit vroeg omdat ze wou weten of we met elkaar naar bed zijn geweest. Als dit gebeurd zou zijn dan had het haar pijn gedaan dat weet ik. Maar het is dus niet gebeurd. Ik heb haar niet gezegd wat er wel allemaal gebeurd is en wat niet. Maar ze bleef er maar de hele tijd over doorgaan.
Toen hebben we het een tijdje ergens anders overgehad. Toen bleek dus dat ze jaloers erop was dat ik iets met iemand anders hab gehad. Ze is ook al alleen jaloers als ik met een vriendin van ons praat. Ze heeft het zelf gezegd dus dit verzin ik niet zelf. Ik heb haar dus toen maar gevraagd waarom ze het dan met me uitgemaakt heeft als ze nog steeds gevoelens voor me heeft. Ik weet niet meer precies wat ze antwoorde maar het had ermee te maken dat dat geen reden was om bij me te blijven. (gevoelens voor andere jongen waren te sterk denk ik.)
Toen ik op moest hangen heb ik haar dus maar gezegd dat we niks schokkends gedaan hadden. Toen dacht ze dus dat we een beetje hebben liggen zoenen en liggen friemelen. Ik heb haar niet gezegd of het klopt maar ik denk dat ze het wel weet.
Nou wil ik ff weten wat dit nou allemaal betekent. Hoe belangrijk ben ik nou eigenlijk nog voor haar?? Ik weet bijna zeker dat ze na ons telefoongesprek erover na heeft moeten denken wat ik dan wel allemaal niet met die andere gedaan heb. En ik weet ook dat ze het daar niet makkelijk mee heeft... Kan het zijn dat ze NU pas goed beseft wat ze kwijt geraakt is?? En wat betekent dat? Als het nu eens uitgaat met haar nieuwe vriendje, wil ze mij dan weer terug zodra ze ziet dat ik plezier heb met andere dames?? Ik weet dat ik me er eigenlijk niet druk om zou moeten maken. Maar dat doe ik toch.
Nog 1 ding: Volgende week donderdag komt ze weer hier in de buurt en dus zie ik haar weer. Dat andere meisje komt ook. (heb geen realtie met haar, maar zal wel "fun" met haar hebben) Nou vraag ik me af hoe ze daar op zal gaan reageren. Wat zal ze doen, wat zal ze denken?? Is ze weer jaloers. Ziet ze dat ze me terug wil? Of is het juist precies het moment waarop ze zegt: "nou is het genoeg, een vriendschap tussen ons lukt ook niet meer." Merk btw dat ze het moeilijk heeft vrienden met mij te blijven omdat ze zo jaloers is.....
Weet iemand misschien wat dit allemaal betekent????
Edit: Als je het met iemand uitmaakt doe je dat toch omdat je niet meer om hem geeft?? Zij laat dus duidelijk merken dat ze wel nog steeds om mij geeft...
quote:Even een korte reactie hierop:
Op woensdag 20 maart 2002 11:20 schreef SharkWare het volgende:
Edit: Als je het met iemand uitmaakt doe je dat toch omdat je niet meer om hem geeft?? Zij laat dus duidelijk merken dat ze wel nog steeds om mij geeft...
Ik heb het een tijdje geleden ook uitgemaakt met mn vriend maar dat wil echt niet zeggen dat ik niet meer om hem geef! Ik geef nog steeds heel veel om hem en ik vind het ook best moeilijk om hem helemaal los te laten (in de zin van dat het me niet kan schelen wat ie allemaal doet), ook al heb ik er zelf een punt achter gezet.
Kan de reactie van je ex best wel begrijpen dus.
quote:Ok, het kan ook wel. Maar mijn ex heeft het uitgemaakt OMDAT ze niet meer van me hield. En nou blijkt dus dat het wel nog is (beetje). Dus dan is dat hele uitmaken toch een domme zet geweest??
Op woensdag 20 maart 2002 12:52 schreef Jeltje het volgende:[..]
Even een korte reactie hierop:
Ik heb het een tijdje geleden ook uitgemaakt met mn vriend maar dat wil echt niet zeggen dat ik niet meer om hem geef! Ik geef nog steeds heel veel om hem en ik vind het ook best moeilijk om hem helemaal los te laten (in de zin van dat het me niet kan schelen wat ie allemaal doet), ook al heb ik er zelf een punt achter gezet.
Kan de reactie van je ex best wel begrijpen dus.
quote:Dat ben ik ook wel. Niet heel gelukkig maar toch een beetje. Daar gaat het me eigenlijk ook allemaal niet meer om. Ik weet alleen dat als ik nou zou horen/merken van mijn ex dat ik toch belangrijk ben en dat ze me toch nog niet helemaal vergeten is dat ik me daar beter van voel. Heb nu zo'n gevoel van: Ze gooit een lange (mooie) tijd weg zonder er goed overna gedacht te hebben. Alsof het allemaal maar niks was/is. En eigenlijk geloof ik niet dat zo is maar het gebeurt wel zo op moment. Hoe kan ik blij terugkijken naar een mooie tijd als het eigenlijk allemaal een leugen was? Als ik nou merk dat het toch een mooie tijd was voor mij en haar dan kan ik er misschien met wat positievere gedachtes op terug kijken......
Op woensdag 20 maart 2002 12:59 schreef Aneurism het volgende:
Hmmmm het is kut ja, kweet het...
Ik ben nu heel gelukkig (zoals webby en thaduck hebben kunnen zien) maar ook weer heel bang weer hetzelfde te moeten doorstaan
quote:Nee ben ik het niet mee eens. Bij mij en mijn ex (rotwoord) is het eigenlijk exact hetzelfde gegaan.
Op woensdag 20 maart 2002 12:57 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ok, het kan ook wel. Maar mijn ex heeft het uitgemaakt OMDAT ze niet meer van me hield. En nou blijkt dus dat het wel nog is (beetje). Dus dan is dat hele uitmaken toch een domme zet geweest??
Ik heb het uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd op hem was, ik zag hem als een gewone vriend en dat beviel me veel beter. Dat neemt echter niet weg dat ik nog veel om hem geef en van hem hou.
Nu vertelde (ok ik moest het er uit trekken) hij me een tijdje geleden dat hij met een andere meid heeft zitten rommelen. Ik heb daar toen precies zo op gereageerd als jouw ex. En hoe dat komt vind ik moeilijk te verklaren. Ergens vind ik het toch niet leuk dat ie nu de dingen die hij met mij deed, met een ander doet. Dat ik vervangen ben. In dat opzicht heb ik dus ook vrij jaloers gereageerd. Maar ik kan uiteraard niet van hem verlangen dat ie de rest van zijn leven vrijgezel zal blijven.
Maar dat betekent niet dat ik spijt heb van mijn beslissing om het uit te maken. Daar sta ik nog steeds achter maar desondanks is het niet prettig te horen dat je bent 'ingewisseld'. Ook al heeft zij hetzelfde gedaan bij jou (je ingewisseld, of was jij dat niet).
quote:Jep, ik ben ook ingewisseld. Maar waar ik op probeer te doelen is dit.
Op woensdag 20 maart 2002 13:07 schreef Jeltje het volgende:[..]
Maar dat betekent niet dat ik spijt heb van mijn beslissing om het uit te maken. Daar sta ik nog steeds achter maar desondanks is het niet prettig te horen dat je bent 'ingewisseld'. Ook al heeft zij hetzelfde gedaan bij jou (je ingewisseld, of was jij dat niet).
Mijn ex zei dat ze niks meer voor me voelde en het daarom uitmaakte. Ze heeft er niet overnagedacht of het ook wel echt zo was. (komt door die ander.) Maar nu een tijd later, waarin ze eigenlijk gedacht had dat ze helemaal over me weg was merkt ze dat het toch niet zo is.
Ik zou dus als ik zo'n gevoel had achteraf van: kut, ik vind haar wel nog erg belangrijk. Dat gevoel was bij mij al meer dan genoeg geweest om het tenminste nog eens te proberen, zeker na zo'n lange tijd. Maar zo ver was het bij mij nooit gekomen omdat ik er dus vantevoren wel goed overna gedacht zou hebben.......
Kort: Zij d8 dat ze het er goed aan deed om het uittemaken. Ik d8 dat ze erover na had moeten denken. Ze heeft het niet gedaan.
Nu achteraf blijkt dat als ze dat wel had gedaan misschien anders gehandeld had. Of blijkt dat niet uit haar jaloerse, bezitterige gedrag??? Betekent het dan wat anders??? Wat dan ik wil het graag weten................
quote:Pff daar zeg je wat..
Op woensdag 20 maart 2002 13:17 schreef SharkWare het volgende:[..]
Jep, ik ben ook ingewisseld. Maar waar ik op probeer te doelen is dit.
Mijn ex zei dat ze niks meer voor me voelde en het daarom uitmaakte. Ze heeft er niet overnagedacht of het ook wel echt zo was. (komt door die ander.) Maar nu een tijd later, waarin ze eigenlijk gedacht had dat ze helemaal over me weg was merkt ze dat het toch niet zo is.
Ik zou dus als ik zo'n gevoel had achteraf van: kut, ik vind haar wel nog erg belangrijk. Dat gevoel was bij mij al meer dan genoeg geweest om het tenminste nog eens te proberen, zeker na zo'n lange tijd. Maar zo ver was het bij mij nooit gekomen omdat ik er dus vantevoren wel goed overna gedacht zou hebben.......
Kort: Zij d8 dat ze het er goed aan deed om het uittemaken. Ik d8 dat ze erover na had moeten denken. Ze heeft het niet gedaan.
Nu achteraf blijkt dat als ze dat wel had gedaan misschien anders gehandeld had. Of blijkt dat niet uit haar jaloerse, bezitterige gedrag??? Betekent het dan wat anders??? Wat dan ik wil het graag weten................
Ik kan uit deze gegevens niet zeggen of haar jaloezie nu betekent dat ze spijt heeft van haar beslissing. Ik denk dat het nog wel ff duurt voordat ze daar zelf uit is. Eerst moet ze wennen aan het idee dat ook jij door bent gegaan en dat ze net zo goed is ingewissld. Daarna zal ze pas weten of ze dat accepteert, of dat ze je terugwil doordat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt.
Dat ze weet dat je ook met een ander hebt 'gerommeld' is op zich wel goed denk ik. Ze beseft nu des te meer dat het echt uit is en dat jij doorgaat zonder haar. Ze voelt duidelijker dat ze je kwijt is en daardoor zou ze wel eens spijt kunnen krijgen van haar beslissing. Maar dit HOEFT niet perse natuurlijk. Dus eigenlijk kan ik je niet zo heel goed helpen. Ik zou d'r gewoon tijd overheen gaan, niks gaan overhaasten of pushen. Laat haar maar beseffen dat ze je echt kwijt is. Dan wordt vanzelf duidelijk of ze een fout heeft gemaakt.
quote:Zo was het bij mij ook,
Op woensdag 20 maart 2002 13:05 schreef SharkWare het volgende:[..]
Dat ben ik ook wel. Niet heel gelukkig maar toch een beetje. Daar gaat het me eigenlijk ook allemaal niet meer om. Ik weet alleen dat als ik nou zou horen/merken van mijn ex dat ik toch belangrijk ben en dat ze me toch nog niet helemaal vergeten is dat ik me daar beter van voel. Heb nu zo'n gevoel van: Ze gooit een lange (mooie) tijd weg zonder er goed overna gedacht te hebben. Alsof het allemaal maar niks was/is. En eigenlijk geloof ik niet dat zo is maar het gebeurt wel zo op moment. Hoe kan ik blij terugkijken naar een mooie tijd als het eigenlijk allemaal een leugen was? Als ik nou merk dat het toch een mooie tijd was voor mij en haar dan kan ik er misschien met wat positievere gedachtes op terug kijken......
quote:Ik weet dus 100 % zeker dat ze er niet goed overna heeft gedacht want dat heeft ze me zelf nog gezegd. Ze zei: "ik heb er niet zo veel meer aan gedacht want ik heb zoveel afleiding".
Op woensdag 20 maart 2002 13:41 schreef Jeltje het volgende:[..]
Pff daar zeg je wat..
Ik betrek het maar weer op mezelf:
Mijn jaloerse gedrag betekent in ieder geval niet dat ik niet goed heb nagedacht over mijn keuze of dat ik hem op dit moment weer terug zou willen. Ik denk dat die jaloezie redelijk normaal is omdat je toch heel lang 'van elkaar' bent geweest en nu blijkt ineens dat de ander je gewoon inwisselt. Het is best moeilijk om te accepteren dat je ex ook gewoon doorgaat met zijn leven en het ook prima zonder jou redt. Dat stak bij mij een beetje.
Het is gewoon fijner om te horen dat ie nog steeds met zn hoofd volledig bij je is dan dat ie na een paar weken al weer met anderen evenveel plezier heeft. Deze gedachte is wel erg egoistisch maarja, zo voelt het toch.Ik kan uit deze gegevens niet zeggen of haar jaloezie nu betekent dat ze spijt heeft van haar beslissing. Ik denk dat het nog wel ff duurt voordat ze daar zelf uit is. Eerst moet ze wennen aan het idee dat ook jij door bent gegaan en dat ze net zo goed is ingewissld. Daarna zal ze pas weten of ze dat accepteert, of dat ze je terugwil doordat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt.
Dat ze weet dat je ook met een ander hebt 'gerommeld' is op zich wel goed denk ik. Ze beseft nu des te meer dat het echt uit is en dat jij doorgaat zonder haar. Ze voelt duidelijker dat ze je kwijt is en daardoor zou ze wel eens spijt kunnen krijgen van haar beslissing. Maar dit HOEFT niet perse natuurlijk. Dus eigenlijk kan ik je niet zo heel goed helpen. Ik zou d'r gewoon tijd overheen gaan, niks gaan overhaasten of pushen. Laat haar maar beseffen dat ze je echt kwijt is. Dan wordt vanzelf duidelijk of ze een fout heeft gemaakt.
Naja, de rest klopt wel denk ik. Ik wil ook niet zeggen dat ik zeker weet dat ze een foute beslissing heeft gemaakt. Probeer er alleen achter te komen of dit een signaal voor haar kan zijn dat ze verkeerde beslissing heeft gemaakt.
Zoals ik al gezegd had: Volgende week donderdag zie ik haar weer, en ze zal dat andere meisje dan ook zien. Dan ziet ze eens echt dat ik weg ben. Dan hoort of denkt ze het niet alleen. Ze ZIET het....
Ik durf te wededen dat ze dan weer achteraf gaat zeggen dat ze me niet meer als goede vriend wil hebben... Omdat ze het er dan weer te moeilijk mee heeft. Maar dat zal ze me wel iet durven opbiechten. Ze zegt dan steeds dat ik niet genoeg voor onze vriedschap doe...
1vraagie nog: Stel ik zou nou willen dat ze jaloers is en dat ze erover gaat denken of ze wel het juiste heeft gedaan. Hoe moet ik me dan tegenover haar gedragen?? Moet ik net doen alsof ik helemaal over haar heen ben. Mag ik niet meer zeggen dat ik het er nog steeds moeilijk mee heb??
Moet ik misschien wel zeggen dat ik er nu overheen ben..... Dat ik alleen nog maar "goede" vrienden wil zijn?? Moet ik haar laten "zien" dat ik "plezier" heb met die ander?? Moet ik het daarna aan haar vertellen??
Ik heb wel eens gelezen dat meisjes jongens die zelfverzekerd zijn en die plezier hebben leuk vinden. Dus als ik dat zou toepassen op mijn ex moet ze zien dat ik over haar heen ben. Klopt??
Diep in me hart wil ik haar gewoon weer terug. Zo makkelijk is het.......
quote:Als je dat iemand niet hoeft te zeggen nadat zijn vriendin het uit heeft gemaakt dan ben ik het wel. Ik weet echt wel dat het allemaal weer beter wordt. Maar wil het nu ook ff leuk hebben
Op woensdag 20 maart 2002 13:46 schreef Aneurism het volgende:[..]
Zo was het bij mij ook,
maar ja, er komt een nieuw meisje ooit in je leven.
En personen die er zo over denken zijn naar mijn mening het niet waard om wat mee te hebben, dus gewoon negeren die hap en doorgaan met je leven. Hoe moeilijk het ook is, want er komt weer iemand... en ja... het is wel lekker...
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 13:59 schreef SharkWare het volgende:[..]
1vraagie nog: Stel
ik zou nou willen dat ze jaloers is en dat ze erover gaat denken of ze wel het juiste heeft gedaan. Hoe moet ik me dan tegenover haar gedragen?? Moet ik net doen alsof ik helemaal over haar heen ben. Mag ik niet meer zeggen dat ik het er nog steeds moeilijk mee heb??
Moet ik misschien wel zeggen dat ik er nu overheen ben..... Dat ik alleen nog maar "goede" vrienden wil zijn?? Moet ik haar laten "zien" dat ik "plezier" heb met die ander?? Moet ik het daarna aan haar vertellen??Als je haar echt jaloers wil hebben zul je recht voor haar neus met dat andere meisje moeten rommelen. Maar of dat uiteindelijk tot goede resultaten zal leiden vraag ik me af.
ALS ze spijt heeft van haar keuze lijkt het mij dat ze je niet echt terug zou willen nadat ze jou met die andere meid heeft gezien.Ze zal je juist eerder minder leuk zijn gaan vinden omdat je geen rekening houdt met haar gevoelens en omdat het lijkt alsof jij dan geen gevoelens meer voor haar hebt.
Als je laat merken dat je haar niet meer wil is het voor haar een makkelijkere keuze om je dan maar te vergeten ipv moeite te gaan doen om jou terug te willen. Ik zou dat tenminste niet meer proberen. Als mijn ex laat merken dat ie me niet meer wil ga ik er echt niet nog achteraan zitten. Dan is het gewoon over en moet ik dat accepteren. Zeker als ie ook al een 'vervanger' heeft gevonden.
Je hebt de grootste kans om haar terug te krijgen als je haar jaloers maakt maar niet ZO erg dat ze negatief over je kan gaan denken en denkt je niet meer terug te kunnen krijgen. Ze mag best beseffen dat ze je kwijt is en dat je doorleeft MAAR maak het haar niet TE duidelijk (door dus recht voor haar neus met die ander te zoenen oid), dat werkt in mijn ogen alleen maar averechts.Ik heb wel eens gelezen dat meisjes jongens die zelfverzekerd zijn en die plezier hebben leuk vinden. Dus als ik dat zou toepassen op mijn ex moet ze zien dat ik over haar heen ben. Klopt??
Niet doen. Werkt alleen maar averechts volgens mij. Ze zal zich er rot door gaan voelen en je er niet echt leuker op gaan vinden. Dan lijkt het alsof je niks meer om haar geeft. Playing hard to get kun je in mijn ogen beter niet bij ex-en doen.
Diep in me hart wil ik haar gewoon weer terug. Zo makkelijk is het.......
quote:Ok, dan laat ik wel zo'n soort gevoel achter alleen in het klein. En een beetje verborgen....
Op woensdag 20 maart 2002 14:24 schreef Jeltje het volgende:[..]
[verhaal]
Maar hoe zit het met praten tussen mij en me ex? Mag ze weten wat er gebeurt of moet ik het geheim houden. Zodat ze zich die dingen alleen afvraagt. Onwetenheit laat je namelijk ook een hoop nadenken....
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 14:29 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ok, dan laat ik wel zo'n soort gevoel achter alleen in het klein. En een beetje verborgen....
Het gaat me er ook niet om dat ik wil dat ze me terug wil. Het gaat me er meer om dat zij ook eens beseft van wat ze wegdoet. Als ze het al beseft en het betekent niet zo veel voor haar dan is dat ook goed.....Ik denk dat ze dat al wel beseft heeft, nu moet alleen nog gaan blijken of dat het haar zoveel doet dat ze je terug wil
Maar hoe zit het met praten tussen mij en me ex? Mag ze weten wat er gebeurt of moet ik het geheim houden. Zodat ze zich die dingen alleen afvraagt. Onwetenheit laat je namelijk ook een hoop nadenken....
Ik zou het vanaf nu geheim houden. Ze weet dat je door bent gegaan en dat ze vanaf nu concurrentie heeft. Als je dat haar TE veel laat weten beseft ze juist eerder dat het geen zin heeft nog moeite voor je te doen omdat je toch al met andere meiden bezig bent.
quote:Ok. Dankjewel voor je tips.
Op woensdag 20 maart 2002 14:33 schreef Jeltje het volgende:[..]
[verhaal]
Morgen bellen we weer (vrienden he, die doen dat ) dan post ik vrijdag nog wel of ze iets interessants heeft gezegd.
quote:Goedzo..ik zal je topic in de gaten houden.
Op woensdag 20 maart 2002 14:38 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ok. Dankjewel voor je tips.
Morgen bellen we weer (vrienden he, die doen dat
) dan post ik vrijdag nog wel of ze iets interessants heeft gezegd.
Ik heb nu een hele goede vriendschap met het meisje waarmee ik vorig weekend iets mee gehad heb. Wat ik alleen niet snap is dat als ik deze dingen normaal allemaal doe/zeg/etc dat ik dan meestal verliefd op de persoon wordt. Maar nu niet, ik krijg geen mooi gevoel over een vrouw in mijn hoofd nu. Alleen me ex...... Waarom lukt het me niet gewoon om haar te vergeten? Ok ik pak dan wel de moeilijke manier door toch gewoon contact te houden. Maar zo ben ik nog nooit geweest. Normaal vergeet ik mijn ex'en binnen no time. Dit is dan wel de eerste die je een "echte" vriendin kan noemen.........
Ze is gelukkig met haar nieuwe vriendje, ze gaan nu al 5 weken met elkaar. Wil nog steeds dat ie dood gaat........
Gisteren aan de telefoon hebben we het er nog even overgehad over dat andere meisje. Ze zei tegen me dat ik haar er niet jaloers mee kan maken..... Nou heeft ze me de vorige keer verteld dat ze wel jaloers is dus dat klopt ook niet helemaal..... Ze vroeg me ook het volgende: Toen we nog met elkaar gingen heb je nooit gezegd dat je haar wel leuk vond. Dit betekent dus dat ze er wel over na heeft moeten denken sinds ons laatste telefoongesprek. Ze zei ook nog dat ze er in haar achterhoofd een bepaalde mening overhad. Maar ze wilde niet vertellen wat ze dacht.
De sfeer van ons gesprek was weer fantastisch: 1 dikke ruzie leek het wel.
Volgende week donderdag zie ik haar weer..... Kijken of het nog lukt met die vriendschap tussen ons. Ik weet wel in ieder geval dat ik met dat andere meisje doe waar ik zin in heb. En als mijn ex dat dwars zit dan moet ze maar eens naar der zelf kijken.
Iemand nog iets zinnigs erover te zeggen?? Ik kan weer nisk fatsoenlijks bedenken.
Edit: Stukje tekst veranderd + typo
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 09:07 schreef SharkWare het volgende:
Ik weet niet wat het met me is.......
Gisteren met mijn ex getelefoneert en ik heb nu alweer slechte zin. Dat komt vooral ook denk ik omdat ik niet zoveel leuke dingen kan/ga doen dit weekend. Moet hier in de local "dance-bar" uitgaan en daar heb ik dus HELEMAAL geen zin in. Maarja beter als thuiszitten zeggen we maar.Ik heb nu een hele goede vriendschap met het meisje waarmee ik vorig weekend iets mee gehad heb. Wat ik alleen niet snap is dat als ik deze dingen normaal allemaal doe/zeg/etc dat ik dan meestal verliefd op de persoon wordt. Maar nu niet, ik krijg geen mooi gevoel over een vrouw in mijn hoofd nu. Alleen me ex...... Waarom lukt het me niet gewoon om haar te vergeten? Ok ik pak dan wel de moeilijke manier door toch gewoon contact te houden. Maar zo ben ik nog nooit geweest. Normaal vergeet ik mijn ex'en binnen no time. Dit is dan wel de eerste die je een "echte" vriendin kan noemen.........
Sja, ik kan zeggen dat ik haar zeker niet vergeten ben, maar ik denk niet echt dat ze me waard is. Mijn vriendin heeft een inhaalslag qua jongens te doen en van mij mag ze nu. De manier waarop het een en ander is gebeurd is gewoon verrot, maar als zij denkt dat ze zo gelukkig is... Ik maak me niet meer druk als ze depri klinkt aan de telefoon, het is haar keuze. Ik ga gewoon door en al ben ik kort verliefd geweest (zonder succes overigens) er komt wel een tijd waarin ik ECHT helemaal gek op iemand kan worden. Dit was toch niet zo hevig meer als het begon en ik had er zelf ook geen zin aan. Ik wil eerst wat beter om kunnen gaan met wat er gebeurd is voor ik me in iets anders stort.
Ze is gelukkig met haar nieuwe vriendje, ze gaan nu al 5 weken met elkaar. Wil nog steeds dat ie dood gaat........
Dood hoeft ie niet van mij, hij moet lang lijden
![]()
Gisteren aan de telefoon hebben we het er nog even overgehad over dat andere meisje. Ze zei tegen me dat ik haar er niet jaloers mee kan maken..... Nou heeft ze me de vorige keer verteld dat ze wel jaloers is dus dat klopt ook niet helemaal
Mijn ex zegt dat ze ook niet jaloers is, maar over MSN vraagt ze wel opeens naar dat meisje waar ik verliefd op was/ben. Ze zegt dat ze alleen nieuwsgierig is en eerlijk gezegd geloof ik daar geen barst van. Het was wel pijnlijk toen ze zei dat ze me alleen miste als ze me zag. Dat neem ik echter wel met een korrel zout, kan ik me gewoon niet voorstellen. Sja, of ze verdringt het gevoel van mij constant...
De sfeer van ons gesprek was weer fantastisch: 1 dikke ruzie leek het wel.
De ene keer hebben we ruzie en de andere keer is het kusje hier, koosnaampje daar... slaat nergens op
Volgende week donderdag zie ik haar weer..... Kijken of het nog lukt met die vriendschap tussen ons. Ik weet wel in ieder geval dat ik met dat andere meisje doe waar ik zin in heb. En als mijn ex dat dwars zit dan moet ze maar eens naar der zelf kijken.
Mijn ex zoekt het maar lekker even uit, ze heeft hier voor gekozen en nu gaat ze er maar mee door. Ik wil geen contact meer met haar, ik heb haar gezegd de foto's van ons weekend met oud&nieuw op te sturen. Ze gaat eerst maar eens even volwassen worden en dan zie ik wel of ik nog vrienden met haar wil blijven en ik denk het eerlijk gezegd niet. Het lijkt me veel te pijnlijk te moeten blijven constateren dat er nog zoveel tussen ons is, wat zij zomaar wegwuift als 'omdat we zolang gehad hebben'.
Edit: Stukje tekst veranderd + typo
quote:wat zij zomaar wegwuift als 'omdat we zolang gehad hebben'
Op vrijdag 22 maart 2002 09:35 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Sja, ik kan zeggen dat ik haar zeker niet vergeten ben, maar ik denk niet echt dat ze me waard is. Mijn vriendin heeft een inhaalslag qua jongens te doen en van mij mag ze nu. De manier waarop het een en ander is gebeurd is gewoon verrot, maar als zij denkt dat ze zo gelukkig is... Ik maak me niet meer druk als ze depri klinkt aan de telefoon, het is haar keuze. Ik ga gewoon door en al ben ik kort verliefd geweest (zonder succes overigens) er komt wel een tijd waarin ik ECHT helemaal gek op iemand kan worden. Dit was toch niet zo hevig meer als het begon en ik had er zelf ook geen zin aan. Ik wil eerst wat beter om kunnen gaan met wat er gebeurd is voor ik me in iets anders stort.Dood hoeft ie niet van mij, hij moet lang lijden
Mijn ex zegt dat ze ook niet jaloers is, maar over MSN vraagt ze wel opeens naar dat meisje waar ik verliefd op was/ben. Ze zegt dat ze alleen nieuwsgierig is en eerlijk gezegd geloof ik daar geen barst van. Het was wel pijnlijk toen ze zei dat ze me alleen miste als ze me zag. Dat neem ik echter wel met een korrel zout, kan ik me gewoon niet voorstellen. Sja, of ze verdringt het gevoel van mij constant...
De ene keer hebben we ruzie en de andere keer is het kusje hier, koosnaampje daar... slaat nergens opMijn ex zoekt het maar lekker even uit, ze heeft hier voor gekozen en nu gaat ze er maar mee door. Ik wil geen contact meer met haar, ik heb haar gezegd de foto's van ons weekend met oud&nieuw op te sturen. Ze gaat eerst maar eens even volwassen worden en dan zie ik wel of ik nog vrienden met haar wil blijven en ik denk het eerlijk gezegd niet. Het lijkt me veel te pijnlijk te moeten blijven constateren dat er nog zoveel tussen ons is, wat zij zomaar wegwuift als 'omdat we zolang gehad hebben'.
Als je hiermee hetzelfde bedoeld als wat ik op moment denk dan klopt het als een bus.... Kan het alleen niet goed onder woorden brengen. FF proberen:
Ze zegt dat er nog steeds gevoelens zijn maar die zijn "alleen" omdat we zoalng iets hadden. Bedoel je dit??
Gevoelens zijn er niet omdat je "zo lang" iets met iemadn had...... Gevoelens zijn omdat je ze NU voelt.....
Ze zoende me ook toen het uit... psies hetzelfde
quote:Ik wou dat die van mij me nog eens zou zoenen.........
Op vrijdag 22 maart 2002 09:53 schreef Tranceptor het volgende:
Yup.. dat bedoel ik. Dat is allemaal een leerproces wat ik zelf ook heb moeten ondergaan deze zomer, maar das weer een verhaal op zich. Ze greep mijn hand niet intuitief omdat ze dat altijd deed, maar omdat dat zo VOELDE op dat moment.Ze zoende me ook toen het uit... psies hetzelfde
Ik wil haar volgens mij nog 1 keer hebben. Gewoon om te merken dat ik toch niet zo slecht ben...
Daarna maakt het me niks meer uit. Dan ben ik pas vrij.
quote:De laatste keren zoende ze me ook niet meer hoor, alleen toen ze nog niet met die vent was. Ze heeft ook een hekel aan vreemdgaan en dat respecteer ik. Alleen jammer dat haar eigen vriendje nu een ander idee over trouw heeft ( ow dat mocht ik niet meer van haar zeggen over haar vriendje..)
Op vrijdag 22 maart 2002 10:04 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ik wou dat die van mij me nog eens zou zoenen.........
Ik wil haar volgens mij nog 1 keer hebben. Gewoon om te merken dat ik toch niet zo slecht ben...
Daarna maakt het me niks meer uit. Dan ben ik pas vrij.
*zwijgt*
quote:Ja, jij liegt natuurlijk want jij wil haar alleen pijn doen.
Op vrijdag 22 maart 2002 10:10 schreef Tranceptor het volgende:[..]
De laatste keren zoende ze me ook niet meer hoor, alleen toen ze nog niet met die vent was. Ze heeft ook een hekel aan vreemdgaan en dat respecteer ik. Alleen jammer dat haar eigen vriendje nu een ander idee over trouw heeft ( ow dat mocht ik niet meer van haar zeggen over haar vriendje..)
*zwijgt*
Ik hoef er ook niet meer op te hopen dat het weer goed komt tussen mij en me ex. Als zij het misschien een kans had gegeven dan had het misschien weer goed kunnen worden. Maarja, ze wou ons geen kans geven.............
Nieuwe vriendje moet wel dood...........
quote:Ga eens verder met je leven en accepteer dat ze iemand anders heeft. Je probeerde haar te vergeten met een ander meisje en dat lijkt je niet te lukken. Ga je nu dat andere meisje verliefd op je laten worden zodat ze een hekel aan jou kan krijgen?
Op vrijdag 22 maart 2002 10:26 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ja, jij liegt natuurlijk want jij wil haar alleen pijn doen.
Ik hoef er ook niet meer op te hopen dat het weer goed komt tussen mij en me ex. Als zij het misschien een kans had gegeven dan had het misschien weer goed kunnen worden. Maarja, ze wou ons geen kans geven.............
Je vriendin is er vandoor, kleine kans dat ze terugkomt. Move on, en bestaan meerdere leuke meiden alleen zie je dat nu niet omdat je eerst je hoofd moet legen van je ex.
dat probeer ik nu ook, er komt wel weer iemand en misschien zelfs iemand die beter is.
It's her loss not mine...
quote:Kweet het best wel hoor. Ga ook echt wel door met mij leven... Het heeft me wel een "beetje" geholpen dat met dat andere meisje. Ik praat er nu heel open met haar over en ze weet precies waar ze staat. Dus als ze een hekel aan me krijgt is ze het zelf schuld. Ik heb haar gezegd dat er van mijn kant geen liefde is en dat vond ze niet erg dus.......
Op vrijdag 22 maart 2002 10:41 schreef Brad het volgende:[..]
Ga eens verder met je leven en accepteer dat ze iemand anders heeft. Je probeerde haar te vergeten met een ander meisje en dat lijkt je niet te lukken. Ga je nu dat andere meisje verliefd op je laten worden zodat ze een hekel aan jou kan krijgen?
Je vriendin is er vandoor, kleine kans dat ze terugkomt. Move on, en bestaan meerdere leuke meiden alleen zie je dat nu niet omdat je eerst je hoofd moet legen van je ex.
Dat mijn hoofd legen van me ex is tot nu toe nog het moeilijkste ja....... Wil niet lukken.
quote:Dat heeft tijd nodig en gaat het makkelijkst als je jezelf daar de ruimte voor geeft zonder haar. Wellicht dat je daarna meer toenadering kan zoeken als je dat wilt.
Op vrijdag 22 maart 2002 10:49 schreef SharkWare het volgende:[..]
Kweet het best wel hoor. Ga ook echt wel door met mij leven... Het heeft me wel een "beetje" geholpen dat met dat andere meisje. Ik praat er nu heel open met haar over en ze weet precies waar ze staat. Dus als ze een hekel aan me krijgt is ze het zelf schuld. Ik heb haar gezegd dat er van mijn kant geen liefde is en dat vond ze niet erg dus.......
Dat mijn hoofd legen van me ex is tot nu toe nog het moeilijkste ja....... Wil niet lukken.
quote:Dat klopt, als ik haar niet zou zien etc. zoe het makkelijker zijn. Maar dat doe ik niet. Pak de moeilijke weg maar, kan ook niet anders want ik zie haar zowieso.....
Op vrijdag 22 maart 2002 13:40 schreef Brad het volgende:[..]
Dat heeft tijd nodig en gaat het makkelijkst als je jezelf daar de ruimte voor geeft zonder haar. Wellicht dat je daarna meer toenadering kan zoeken als je dat wilt.
BTW: Heb nogal wat vrienden daaro die ik in de steek zou laten als ik nooit eens langskom.......
MMMM, niks eigenlijk..
MAZZEL!
Het meisje waar ik mee afgesproken had dat we samen wat fun met elkaar zouden hebben. Heeft me net gezegd dat het niet door kan gaan omdat ze nu een vriend heeft.
De beste afleiding die ik had is nu dus ook weg
Naja, ben het deels ook zelf schuld...........
quote:Ehy don't beat yourself up, 't is echt niet jouw schuld allemaal hoor! Het is nu wel balen enzo maar na regen komt zonneschijn m8y, merk je nog wel
Op maandag 25 maart 2002 11:57 schreef SharkWare het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGH!Het meisje waar ik mee afgesproken had dat we samen wat fun met elkaar zouden hebben. Heeft me net gezegd dat het niet door kan gaan omdat ze nu een vriend heeft.
De beste afleiding die ik had is nu dus ook weg
Naja, ben het deels ook zelf schuld...........
Er zal wel niks interessants gebeuren denk ik, behalve dat onze vriendschap misschien sterker/zwakker wordt.
Dit is de eerste keer dat ik haar ga zien en ik er geen zin in heb............
Whoohoo, ik ben er bijna overheen. Nou niet weer naar beneden vallen......
Ik post maandag weer of er iets interessants is gebeurd, heb morgen namelijk vrij
quote:Haha aan dit topic komt ook nooit een einde he?
Op vrijdag 22 maart 2002 10:26 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ja, jij liegt natuurlijk want jij wil haar alleen pijn doen.
Def
echt m'n hele wereld stortte letterlijk in. volgende dag moest ik werken (was vakantie) en m'n collega's hebben me heel goed gesteund en opgevangen zodat ik met een glimlach weer naar huis ging. 's avonds zelfs uitgeweest met vrienden.
maar die pijn geneest heel moeilijk, dat weet ik ook. bij mij was het eigenlijk zo dat ik alle gevoelens die ik voor haar had in een doosje stopte en dat doosje dicht deed. ik blokte gewoon alles wat ik voor haar voelde. zo heb ik na een week heel kut gevoeld te hebben toch weer verder kunnen leven. het probleem was alleen dat af en toe dat dooesje gewoon niet dicht blijft zitten en die gevoelens weer een beetje boven water kwamen.
ik had haar nog wel een paar keer gebeld en gesmst, maar nooit meer gezien. dat doosje bleef dus gewoon bestaan, tot paar weken geleden. ik zag haar op een concert en heb er minuutje mee staan praten. het doosje was voorgoed op slot en had zichzelf vernietigd. ze was zo veranderd dat ik blij was dat het uit was. of ze ook echt veranderd was weet ik niet, want liefde maakt blind... HEEL blind!
quote:Nee
Op vrijdag 29 maart 2002 19:21 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
Haha aan dit topic komt ook nooit een einde he?
Het zal wel de leeftijd zijn of zo, lijk me een beetje sterk als je zolang gehad hebt. Ze zegt dat ze alleen met me had omdat ze nix beters kende. Zal wel naschoppen zijn.
Wat het ook is, dat zijn geen leuke dingen om te horen en ik hoop dat geen van jullie dat meemaken.
Anyway, ik ben wel weer , want het is mooi weer EN ik ben verliefd (en niet op mn ex)
Ik denk gewoon dat mijn ex zich even van mij moet afzetten om zichzelf een reden te geven dat het uit is.
Nou ja, het is over van beide kanten en ik heb er wat van geleerd. Ik hoop dat voor haar hetzelfde geldt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |