quote:
quote:Mitchel Mijnheer: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
Z'n eerste wedstrijd als centrale verdedigerquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Mitchel Mijnheer is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Keepen. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Train je 'm als keeper.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Z'n eerste wedstrijd als centrale verdediger
Dat is een idee. Twijfelachtig is iets van zwak ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:41 schreef rompompom het volgende:
Teddy Ruxpin hoolies!
[..]
Train je 'm als keeper.
Joah. Maar als-ie beetje stevige training krijgt, haalt-ie misschien wel matig. Matig/Matig is toch nog wel interessant volgens mij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is een idee. Twijfelachtig is iets van zwak ofzo?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
Ik dacht iemand uit te dagen in benin. Hebben ze daar all1 maar bot teams
Echt een vage zooi
quote:Full local name: Benin
Online users: 1
Active users: 16
Vorige week gestegen in passen, deze week in positiespelquote:Rui Manuel Beira Santos (185675832)
18 jaar en 50 dagen, goed vorm, Koppen
Portugal, Total Skill Index (TSI): 3 080
Loon: 564 ¤/week incl 20%
Eigenaar: SC diepFries
Zwak conditie, goed PM, goed passen, matig vleugelspel, redelijk verdedigen, zwak scoren
quote:Jarich van Loo
TSI = 56 500 , 28 years and 36 days, solid form
Has excellent experience and weak leadership abilities [Technical]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: supernatural Set pieces: poor
quote:Ernst-Jan Otten
TSI = 67 480 , 23 years and 29 days, inadequate form
Has inadequate experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: extra-terrestrial Defending: poor
Scoring: weak Set pieces: solid
3x basis!quote:Miikka Teronen
TSI = 36 070 , 21 years and 63 days, passable form
Has wretched experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
Ik zag t later ook staan ja maar ik kan die 16 niet vinden hoor.quote:
Vorm en conditie is bij mij ook wel best!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn vorm gaat echt geweldig... 6.1 voor de basiself... Had vorige week 3 poppers dus vandaag was het verder rustig
Op zich genant dat je met deze cijfers niet hoger speeltquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan we patsen
[ afbeelding ]
En dat in VIII
Gelukkig sta ik nu 1equote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich genant dat je met deze cijfers niet hoger speelt
Best leuke statsquote:Reinaart Hekelaar (124764343)
22 years and 82 days, solid form, healthy
A controversial person who is temperamental and righteous.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Next birthday: 02-03-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 55 480
Wage: 16 630 ¤/week
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: excellent
Winger: supernatural Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: weak
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:53 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan we patsen
[ afbeelding ]
En dat in VIII
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:18 schreef TheVulture Zaterdag 2 februari 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een uberpop. Snel naar uitstekend scoren, misschien wel een potentiele U20? Na dat zal misschien toch net te hoog gegrepen zijn.quote:Franco Stentardo (189174870)
17 jaar en 38 dagen, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 200
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Nog een beetje last van gehad van die creabea bui van vandaag. Maar nou na 3 verbouwingen dit seizoen is mn stadion dan eindelijk verlopig klaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:15 schreef nicomart het volgende:
creabea
quote:Gegroet Pantoffel! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Tobias van Reeuwijk heet en 15 jaar oud is.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Nou ja ben benieuwd.. wel beetje jammerlijk dat ik vorige week al een klasse keeper had..quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is José de Feijter en hij is 17 jaar.
Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Keepen. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer matig zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
familie van Geertquote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jimmy Wilders heet en 15 jaar oud is.
Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman klasse. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Franklin van Hulten is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Verdedigen wordt! Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Positiespel.
Toch maar aangenomen, redelijk interessant.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Mart Jorisse en hij is 15 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij.
Geven we hem een contract, baas?
Al 6* behaaldquote:Ard Nummerdor looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
Looking at his Defending skills, this boy could very well be a hot prospect talent. If he develops well, I would say this chap can emerge with inadequate Winger before joining the senior squad.
Do we sign him, boss?
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
Man o man o man wat is t lang wachten tot 21.00. Ik wil weten of ik kampioen ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:56 schreef Lennox het volgende:
Toch debiel dat je dit met 5-0 verliest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |