abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58067201
quote:
Wetzel: 'Discussie contract van bedenkelijk niveau'
15/04/2008 13:10

EXCLUSIEF - De soap rond ADO Den Haag blijft maar voortduren. Vorige week maakte André Wetzel bekend dat hij een contract voor drie jaar, met een optie voor nog eens twee seizoenen, bij de club heeft getekend.

Maar tegenover het Haagse Sportsignaal Voetbal Magazine heeft William de Wit, een schuldeiser van ADO, beweerd dat Wetzel nog helemaal geen contract heeft getekend bij de club. De huidige hoofdcoach van VVV-Venlo zou slechts in bezit zijn van een verbintenis met een autobedrijf, waar investeerder Mark van der Kallen in de directie zit.

Wetzel reageert tegenover VI.nl furieus op de aantijgingen. 'Ik ben woedend over dat ik als leugenaar word neergezet, zonder dat er wederhoor heeft plaatsgevonden', aldus de Haagse trainer.

'Ik snap niet waarom mensen dit soort verhalen de wereld in blijven brengen. Feit is dat ik heb onderhandeld met de raad van commissarissen van ADO Den Haag en dat ik sinds vorige week ook een mondelinge én schriftelijke overeenkomst heb met diezelfde raad.'

'Ik sta dus gewoon onder contract bij de club. Zo langzamerhand gaat de discussie naar een bedenkelijk niveau. Maar als mensen denken dat ik nu huiverig word en besluit af te haken, dan vergissen ze zich heel lelijk in mij.'

'Mijn drive om bij ADO aan de slag te gaan wordt op deze manier alleen maar groter. Het is wel vervelend dat die onrust net moet losbarsten nu ik met VVV bezig ben aan een cruciale week. Ik heb al mijn tijd en energie eigenlijk hard nodig in Venlo.'
pi_58070956
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:45 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Vanaf ja! Ik heb zelf een seizoenskaart op vak M. Enige vak wat altijd vol staat bij elke wedstijd. Rest van het stadion is zo goed als leeg. Als ik m'n vriendin meeneem dan koopt ze een kaartje voor vak L. Dit kost en schrik niet. 23,50. For een wedstrijd tegen fokkin Omniworl!?!?!?

Komt straks nog bij dat je ook nog 8 euro parkeergeld moet gaan betalen. Dit gaat toch nergens meer over? Zie hier de reden dat het stadion niet vol zit. Dit is toch niet te betalen voor de doorsnee haagse medemens. Flikker toch op.
Lol, was jij eerst niet voor Ajax
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:55:22 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58077097
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:34 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Lol, was jij eerst niet voor Ajax
en volgens mij ook in het verleden al voor Utrecht
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_64160119
Haagse raad stemt in met steun ADO

DEN HAAG - De Haagse gemeenteraad heeft donderdagavond ingestemd met een plan dat een einde moet maken aan de financiële problemen van voetbalclub ADO Den Haag.
afbeelding vergroten Het ADO-stadion. FOTO EVERT-JAN DANIËLS
De gemeente legt 6 miljoen euro bij, om een financiële tegenvaller van ADO weg te werken.

Ook wordt de gemeente voor 10 miljoen euro eigenaar van het stadion van de eredivisionist. Het voetbalgedeelte van het vorig jaar opgeleverde stadion was al in handen van de gemeente. Een investeerder was eigenaar van het hoofdgebouw dat Den Haag nu gaat overnemen.

De gemeente heeft met de club afgesproken dat zij regelmatig inzicht krijgt in de financiën van ADO. ,,We komen hierdoor niet aan het stuur, maar als het nodig is kunnen we wel aan de rem zitten,’’ zei wethouder Sander Dekker (Sport, VVD).

Het is zeker niet de eerste keer dat de gemeente op deze manier bijspringt om de toekomst van ADO veilig te stellen. Begin dit jaar leek de Haagse club op een faillissement af te stevenen. Met behulp van de gemeente en ondernemer Mark van der Kallen, die in ruil voor aandelen ongeveer 8 miljoen euro investeerde, werd ADO toen gered. Vorige maand bleek echter dat er wederom sprake was van onverwachte kosten à 6 miljoen euro.

(ANP)
pi_64160160
En wat gaan we komend weekend tegen NEC doen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2008 @ 20:24:01 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64160355
De gemeente heeft de laatste decenia al 57 miljoen in Ado gestopt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64165219
DEN HAAG
pi_64289510
kut.. verkeerde topic
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:49:41 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64289538
Godverdomme, moet ik weer uit de kleren
pi_64289588
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:49 schreef SHE het volgende:
Met die 2.000 euro red je misschien 1 doelpaal.
pi_64289702
quote:
.
Pics?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64289713
Vreemd dat ze nog wel even die Powel kunnen halen.
- verwijderd door admin -
pi_64393327
Interessant interview met Van der Kallen in het AD: http://www.sportwereld.nl(...)n_de_democratie.html
  zondag 28 december 2008 @ 00:19:00 #214
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_64417345
quote:
Doe dat maar gewoon bij mij. Kost je verder niets.
  zondag 28 december 2008 @ 00:19:25 #215
2964 Armageddon
pi_64417360
Morgen Ajax. D Day!
pi_64417815
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:19 schreef Armageddon het volgende:
Morgen Ajax. D Day!
Je oude clubje

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 28 december 2008 @ 01:33:38 #217
2964 Armageddon
pi_64419279
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:33 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je oude clubje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: