Winterpeen dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen snijtanden gekregen om sla te eten
Da's smerig.quote:
Je kan er ook een leuke kruljas van makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
allemaal je goudvis in de Amsterdamse grachten kieperen als statement tegen de illegale visvangst is toch een toffe actie.
Allemaal je Poedeltje (of ander jong hondje) doodknuppelen op de Dam als statement tegen de zeehondjes vangst voor bont, is toch ook een goede actie
Ja, en daar ben ik op zich ook niet tegen, mits die beesten een goed leven hebben gehad en inderdaad goed geslacht worden en dat alles goed gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen argument.
In Azië schijnen ze hond te eten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is het hoofdpijn en moeeeeeee.
Hey Fag-hag! Alles oke?quote:
alles in de regulier niet leuk? (ik ben nog nooit verder dan arnhem gekomen...)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:12 schreef Weemz het volgende:
Hangt er maar net af wat je een 'leuke'' kroeg vindt natuurlijk
Waar?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een rust
we???quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar?
FRISOOOOOOOOOOOOOOOO!
Al hebben God, Saint Nasty en Buurman Schaapje afgezegd, we gaan er toch wat van maken hoor
Wie?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar?
FRISOOOOOOOOOOOOOOOO!
Al hebben God, Saint Nasty en Buurman Schaapje afgezegd, we gaan er toch wat van maken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |