hahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik geef dit topic een 10.
uh wat bedeol je daarmee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:06 schreef Ferdo het volgende:
Het is geen radiozender die ik zal missen of zo. Gewoon een 13-in-één-dozijn hitradiozender.
Eensquote:
Dat is aan het MIDNR wel te zien jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:39 schreef bigbass het volgende:
MiddenindeNachtRick was ooit briljant, maar nu ze dat hebben vermoord....
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:39 schreef bigbass het volgende:
MiddenindeNachtRick was ooit briljant, maar nu ze dat hebben vermoord....
ja hij heeft egt zo'n k*tstemquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Eens
Die Jeroen Nieuwenhuize moeten ze zsm van die zender aftrappen. Wat een klapmongool is dat zeg
Jawel, maar laat het maar gaan. Ik zie dat de uitdrukking 13 in een dozijn ook al niet bekend is bij TS.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:35 schreef MaxMark het volgende:
Niemand die over het woord 'cijver' valt?
Oké, mooi. [4 fouten]quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:28 schreef geld90 het volgende:
oke mooi
ik ga nu naar school dus ik ga weg
spreek je mis vanmidag nog
laterz
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Evers luister ik altijd wel.
rick van veldhuzen is bloed irri
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oké, mooi. [4 fouten]
Ik ga nu naar school, dus ik ga weg. [3 fouten]
Spreek je misschien vanmiddag nog. [4 fouten]
Later. [2 fouten]
13 fouten in 17 woorden, ik zou nog wat langer op school blijven dan je rooster aangeeft.
Dat doe Rick niet slimmerdquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef geld90 het volgende:
[..]
egt he
ik luister alleen naar zijn programma vanweg de top 40 maar verder niks
gelukkig, die gozer denkt dat die alles is. toen in het weekend hij op de radioquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe Rick niet slimmerd
Dat is Jeroen Nieuwenhuize![]()
Rick v V zit alleen nog in de nacht.
Jah, das wel een beetje waar jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gelukkig, die gozer denkt dat die alles is. toen in het weekend hij op de radio
Bij jou ook al!?quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:45 schreef HPayne het volgende:
Verschrikkelijk! hele dag aan op het werk... helll....
de top 40quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:16 schreef geld90 het volgende:
wat vinden jullie van de top 40 op radio538?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Bij jou ook al!?
Bij mij ook, en het is idd een hell!!!
Ben daarom ook een actie gestart onder de werknemers om die zender voor goed van de werkvloer doen te verdwijnen..Als 't lukt, ga ik 't ook landelijk proberen..
![]()
Het is GVD niet normaal, tis net alsof ze maar 1 cd met daarop 10 nummertjes hebben, die ze de hele dag op random afspelen..![]()
En dan heb ik 't nog niet eens over wat ze draaien, dat zijn GVD kut platen van 't ergste soort, bagger, bagger en nog eens bagger..En ook nog eens dat ge-ouwehoer van E. Evers op de vroegemorgen, waardeloos gezeiver, echt waar... inpakken die troep en in cement dumpen!!..
(538 x kut = kutzooi!..)
Een drama, vooral gezien de presentator.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:16 schreef geld90 het volgende:
wat vinden jullie van de top 40 op radio538?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Eens
Die Jeroen Nieuwenhuize moeten ze zsm van die zender aftrappen. Wat een klapmongool is dat zeg
Elke dag dezelfde meuk..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:18 schreef Tommeh het volgende:
Ik vind het een prima zender. Erg leuk ochtend programma en ook de middag programma's vind ik goed te luisteren.
Jeroen Nieuwenhuize en leuk? Het enige wat hij leuk vind zijn zijn eigen grappen. En als er iets is wat absoluut niet grappig is, dan zijn het wel grappen van Jeroen Nieuwenhuizequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:29 schreef nice2meet het volgende:
jullie moeten je allemaal niet zo aanstellen.
Jeroen doet het weekeind hardstikke leuk hij vertelt tenminste dingen waar je wat aan hebt ipv dat slappe geouwehoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |