quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die lijst heb ik pas geleden gemaakt voor de Fok! single top 100.
Tja, wat voor muziek, een beetje vanalles wat, maar met name in de richting indielo-fisingersongwriternewwavefolkglam(post)punkjazzbluesrockpop ofzo
Dat zeg ik netquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef geld90 het volgende:
[..]
cool dat is egt gaaf
van welke muziek hou je persoonlijk?
Dat zal een hele klus geweest zijn. Het bij elkaar zoeken van liedjes (hoe groter je collectie, hoe lastiger, natuurlijk), en dan ook nog uitpuzzelen in wat voor volgorde je ze in godsnaam zou willen hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die lijst heb ik pas geleden gemaakt voor de Fok! single top 100.
Tja, wat voor muziek, een beetje vanalles wat, maar met name in de richting indielo-fisingersongwriternewwavefolkglam(post)punkjazzbluesrockpop ofzo
Die volgorde is ook redelijk willekeurig, en zijn nog zeker honderd songs die net zo goed in de top 100 hadden kunnen staan. daarnaast heb ik me eraan gehouden om maar 1 track per artiest erin te zetten. Maar zeg maar de top 25 zijn wel echt mijn 25 favoriete nummers allertijden.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat zal een hele klus geweest zijn. Het bij elkaar zoeken van liedjes (hoe groter je collectie, hoe lastiger, natuurlijk), en dan ook nog uitpuzzelen in wat voor volgorde je ze in godsnaam zou willen hebben.
Ik had een paar jaar terug ook zo'n mooi tot nummer 1 aftellende chart gemaakt, maar kreeg op een gegeven moment moeite met het maken van de volgorde. Na een lange onderbreking heb ik enige tijd geleden opnieuw een chart op m'n site gezet (zie m'n vorige post in dit topic), maar tegenwoordig geef ik elke favoriet een score. En de nummers met dezelfde score groepeer ik. Dat worden dan gewoon 'gedeelde plaatsen'.
Nou, het is dat ik uit principe geen kotssmilies plaats, maar het is niet helemaal mijn muziek, zeg maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:18 schreef geld90 het volgende:
geef je mening over : rihanna , justin timberlake , usher , britney spears , amy winehouse .
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:31 schreef Bobow het volgende:
Snow Patrol feat. Martha Wainwright - Set the fire to the third bar
Wat ben jij voor raar figuur.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:18 schreef geld90 het volgende:
geef je mening over : rihanna , justin timberlake , usher , britney spears , amy winehouse .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |