Alsof het een recht is bedreigingen te mogen uiten als iemand dieren voor een expositie gebruikt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef WallOfStars het volgende:
hahahahaha lol
Eigenschuld dikke bult.....Kunst met levende dieren.....tja dan ben je wel heel heel erg naif als je denk dat daar
geen problemen van krijgt.
tinkebell....je bent DOM
Dat is dan weer goed nieuws. Goed dat die users hun reactie weg gehaald hebben, zeker als het uit vrije beweging gebeurt is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:54 schreef Mr.J het volgende:
De users die dat hebben gepost waren zelf al redelijk geschrokken van de reacties en hebben hun posts reeds leeggehaald.
Van steroiden word je een emotioneel wrak helaas.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jah, wie had ooit gedacht dat al die stoere steroideslikkers zouden opkomen voor poezeliewoezelie knuffiebeessies als hamsters, poesjes en k'nijntjes?
Kom jij de foto's maken dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zal wel een grappig gezicht zijn, van die te brede, te bruine, te onnozel kijkende mannen in Gorrilawear-shirts die samen een actie houden met de linksdraaiende gereformeerde plattelandsvrouwen en sosjaal bewogen SPH-meisjes van het Comitee Dierennoodhulp.
Ach, net zoals op hier sommige reacties op Fok! en GS heb je op DBB ook users die even lekker wat roepen zonder ook maar daadwerkelijk echt plannen te hebben in een auto te stappen hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat is dan weer goed nieuws. Goed dat die users hun reactie weg gehaald hebben, zeker als het uit vrije beweging gebeurt is.![]()
En dat doe je te voet en op de fiets? Want het gaat nu in raadselen.quote:
Je snapt het niet, dat is geen raadsel, dat is een uitspraak die recht aan de hoge maat van intelligentie die BG heeft. Dat je hem niet snapt ligt aan jou.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef DS4 het volgende:
En dat doe je te voet en op de fiets? Want het gaat nu in raadselen.
Dat doe ik te voet en op de fiets ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dat doe je te voet en op de fiets? Want het gaat nu in raadselen.
Het feit dat je er zo geheimzinnig over doet, doet mij vermoeden dat je gewoon niet werkt...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat doe ik te voet en op de fiets ja.
Uiteraard. Bereikt hij er ook nog iets mee, of is het "hebben van" voldoende?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
dat is een uitspraak die recht aan de hoge maat van intelligentie die BG heeft.
Leven en laten leven he.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het feit dat je er zo geheimzinnig over doet, doet mij vermoeden dat je gewoon niet werkt...
Als het doden van dat mens voor eigen consumptie is niet nee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven? En laat haar eens orgineel zijn, punt is allang gemaakt.
Voorts stop ik de discussie, vooral van die betwetertjes hier haar nog lopen verdedigen ook.
Mijn vraag aan jullie: Als ik een mens dood, ben ik dan slechter als een slager?
Bye bye.
Ik werk niet aan de maatschappij nee, ik werk wel aan mijzelf en aan mijn omgeving.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het feit dat je er zo geheimzinnig over doet, doet mij vermoeden dat je gewoon niet werkt...
Ik moet ineens denken aan die 400 eekhoorns die ooit eens op Schiphol in beslag zijn genomen. Waar zouden deze instanties de beestjes laten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:08 schreef shmoopy het volgende:
De hamsters zijn inmiddels weggehaald: http://www.at5.nl/at5txtbrowser.asp?page=105
in dat opzicht zijn wij superieur aan dieren... even een paar andere voorbeeldjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een koe zien autorijden? Een varken een fabriek zien opzetten? Een mug een reis naar de maan zien maken?
Lachwekkend om te stellen dat mensen niet beter zijn. Ze zijn veruit superieur aan dieren.
De versnipperaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die 400 eekhoorns die ooit eens op Schiphol in beslag zijn genomen. Waar zouden deze instanties de beestjes laten?
Die maken ze af. Algemeen bekend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die 400 eekhoorns die ooit eens op Schiphol in beslag zijn genomen. Waar zouden deze instanties de beestjes laten?
Merge hem dan met het nóg veel eerder bestaande topic in TTK uit 2004.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie deze thread niet mergen met het veel eerder geopende bestaande topic met de juiste titel? Zelfverklaarde "Artieste" bij DWDD
BvD.
We draaien hem gewoon dubbel hoor... tripple als het crossfora moet. Maar we houden het in [NWS] bij 1 topic.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie deze thread niet mergen met het veel eerder geopende bestaande topic met de juiste titel? Zelfverklaarde "Artieste" bij DWDD
BvD.
quote:Hamsters TINKEBELL. in beslag genomen
De Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) heeft gisteren in samenwerking met een hondengeleider van de politie Amsterdam-Amstelland honderd hamsters van kunstenares Katinka Simonse (TINKEBELL.) in beslag genomen. De kunstenares liet tot woede van dierenbeschermers in haar project 'Save the Pets' honderd hamsters rondrennen in felgekleurde ballen in haar galerie aan de Eerste Jan Steenstraat.
Volgens de Dierenbescherming werd het welzijn van de hamsters ernstig geschaad. De dieren zaten 4 uur lang in een bol opgesloten en hadden geen vrije keuze of ze wilden rennen, slapen, eten of drinken.
De knaagdieren zijn naar een opvang gebracht. Er volgt nu een gerechtelijke procedure waarbij het Openbaar Ministerie bepaalt of TINKEBELL. met haar project door mag gaan.
De kunstenares doet middels haar alter-ego 'TINKEBELL.' alle langere tijd onderzoek naar het begrip empathie met betrekking tot de dubbelzinnige moraal zoals deze zich uit bij dieren- en milieuactivisten. Ze vraagt zich af of de Dierenbescherming nu ook invallen gaat doen bij mensen die thuis hamsters in de bollen stoppen.
''Ik probeer normaal gedrag in een andere context te laten zien. Kinderen met hamsters stoppen ze ook in zo'n bol.'' Ze wil vandaag de tentoontstelling gewoon weer laten doorgaan.
Je hebt mijn dag gered met deze uiitspraak. Hilarische nonsens. Doe je het als aardigheid voor je medemens of meen je deze grap ook echt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te zien hoe relatief alles is blijkbaar, waarom zou een fabriek opzetten superieur zijn dan in harmonie met de omgeving leven? Ik vind het persoonlijk een stuk minder dan dat.
Lachwekkend om te stellen dat dieren minder zijn, de natuur is altijd nog superieur aan de mens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |