sluit je aan bij de boomknuffelaars en bodybuilders en organiseer een lynchpartij...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt knap? Daarmee maak je bijna iedereen pissig... Niet echt een bewonderenswaardige en ingenieuze manier van shockeren
Ze zijn gewoon lekker, wat kan mij het nou schelen van welk huisdier of beest dat vlees precies komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Karbonades zijn iha varkentjes geweest...
Dat wijf is zelf depressief, en het gaat er helemaal niet om of ze aandacht schept voor een probleem, maar alleen maar om haar zelf in de picture te zetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:06 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Een kat doodmaken omdat ie depressief is vind ik nobeler dan een koe dood maken omdat ik zin heb in een big mac.
Lief he, poesies.
Ik ben benieuwd op grond waarvan dit gerechtvaardigd wordt door onze wetten. Dan denk ik dat die hondbegleiders ook alle dierenwinkels af moeten om al die zielige hamsters die dicht opelkaar in de winkel in kleine hokken zitten moeten gaan bevrijden.quote:Hamsters van kunstenares in beslag genomen
Uitgegeven: 24 januari 2008 17:44
AMSTERDAM - De Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) heeft donderdag in samenwerking met een hondengeleider van de politie Amsterdam-Amstelland honderd hamsters van kunstenares Tinkebell in beslag genomen. Dat maakte de Dierenbescherming donderdag bekend.
Bekijk video
Katinka Simonse, beter bekend onder de naam Tinkebell, gebruikte de diertjes voor haar project 'Save the Pets', waarin de beestjes rondrennen in felgekleurde plastic ballen.
En dan noem jij jezelf koeienmens...quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:08 schreef Roquefort het volgende:
Ze zijn gewoon lekker, wat kan mij het nou schelen van welk huisdier of beest dat vlees precies komt.![]()
De verontwaardiging is aardig selectief ja.quote:Maar zolang ik ze eet ga ik niet hypocriet doen over tinkebell d'r kat en hamsters, er gebeuren vreselijker dingen met beesten op veel grotere schaal.
En nu de hersentjes aan. Hoeveel katten moet zij doodgemaakt hebben om deze moordlust over zich af te roepen? In werkelijkheid?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
1, 99,9% van de mensen zijn minder belangrijk als mijn katten.
Uit ervaring weet ik, nadat ik een heftig doch fictief topic had geopend naar aanleiding van het schoppen van een kat, dat er zelfs bedreigingen via de e-mail wordt geuit. Ik kreeg diverse mailtjes binnen waarin stond dat ik doodgeschopt zou worden, ik zou worden gevild en er zouden mij 'vreemde' ongelukken overkomen. Het heeft mij geleerd dat sommige dierenliefhebbers zo sterk één worden met de diersoort waar zij van houden dat zij ook het 'beestachtige' gedrag overnemen, vrij primitief dus en met een kort lontje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:47 schreef sigme het volgende:
En nu de hersentjes aan. Hoeveel katten moet zij doodgemaakt hebben om deze moordlust over zich af te roepen? In werkelijkheid?
Ze heeft allang een keer ergens toegegeven dat die kat uit zichzelf dood is gegaan hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel als iemand nodeloos een kat dood als kunstproject.
En dat moet ik geloven? En laat haar eens orgineel zijn, punt is allang gemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze heeft allang een keer ergens toegegeven dat die kat uit zichzelf dood is gegaan hoor. En toen hij toch al dood was heeft ze er een tas van gemaakt.
En hamsters in ballen, tja. Je moet ze verder natuurlijk wel verzorgen, maar wat ik van hamsters in die ballen gezien heb vinden ze het prachtig om rond te rennen. Ik denk dat ze beter in zo'n bal kunnen zitten dan dat ze een lipstick in hun oog geduwd krijgen bij één of andere gare dierproef.
Als of dan? Er zit een verschil in namelijk, bij deze vraag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef raptorix het volgende:
Mijn vraag aan jullie: Als ik een mens dood, ben ik dan slechter als een slager?
Bye bye.
Mag je geen andere mening meer hebben?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef raptorix het volgende:
Voorts stop ik de discussie, vooral van die betwetertjes hier haar nog lopen verdedigen ook.
Dieren zijn niet hetzelfde als mensen.quote:Mijn vraag aan jullie: Als ik een mens dood, ben ik dan slechter als een slager?
Hoe kun je zoiets nou zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef Re het volgende:
[..]
mja ik vind picasso ook afschuwelijk en niet kunstwaardig...
Maar mensen zijn wel dieren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mag je geen andere mening meer hebben?
[..]
Dieren zijn niet hetzelfde als mensen.
Mensen zijn niet beter dan dieren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mag je geen andere mening meer hebben?
[..]
Dieren zijn niet hetzelfde als mensen.
Natuurlijk wel. Mensen blijken op heel veel fronten superieur aan andere dieren op deze aarde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen zijn niet beter dan dieren.
Heb jij wel eens een koe zien autorijden? Een varken een fabriek zien opzetten? Een mug een reis naar de maan zien maken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen zijn niet beter dan dieren.
Jij bent te dom om te zien hoe relatief alles is blijkbaar, waarom zou een fabriek opzetten superieur zijn dan in harmonie met de omgeving leven? Ik vind het persoonlijk een stuk minder dan dat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een koe zien autorijden? Een varken een fabriek zien opzetten? Een mug een reis naar de maan zien maken?
Lachwekkend om te stellen dat mensen niet beter zijn. Ze zijn veruit superieur aan dieren.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat het klopt wat Kim hier aangeeft. Ze heeft de kat niet speciaal gedood voor die handtas.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven? En laat haar eens orgineel zijn, punt is allang gemaakt.
Voorts stop ik de discussie, vooral van die betwetertjes hier haar nog lopen verdedigen ook.
De mens is onderdeel van de natuur... En voor de rest kraam je ook onzin uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Jij bent te dom om te zien hoe relatief alles is blijkbaar, waarom zou een fabriek opzetten superieur zijn dan in harmonie met de omgeving leven? Ik vind het persoonlijk een stuk minder dan dat.
Lachwekkend om te stellen dat dieren minder zijn, de natuur is altijd nog superieur aan de mens.
Rij jij wel eens auto in de zomer?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou er bijna enkel om een punt te maken de straat om op gaan en lukraak een aantal mensen slachten en opeten, good thing im a vegetarian.
Ik vind dit trouwens gelul. Kunst moet helemaal niets. Kunst kan mensen raken en als kunstenaar bepaal je hierin het doel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kunst moet shockeren, luidt een interpretatie van kunst. Dit shockeert toch wel?
Nee, ik loop of ga met de fiets, heb geeneens een auto.quote:
En dat ga je zo houden? Of is dat gewoon omdat je er nu nog geen geld voor hebt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee, ik loop of ga met de fiets, heb geeneens een auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |