abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:07:17 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56279921
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Vind je dat nou echt knap? Daarmee maak je bijna iedereen pissig... Niet echt een bewonderenswaardige en ingenieuze manier van shockeren
sluit je aan bij de boomknuffelaars en bodybuilders en organiseer een lynchpartij...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56279945
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Karbonades zijn iha varkentjes geweest...
Ze zijn gewoon lekker, wat kan mij het nou schelen van welk huisdier of beest dat vlees precies komt.

Maar zolang ik ze eet ga ik niet hypocriet doen over tinkebell d'r kat en hamsters, er gebeuren vreselijker dingen met beesten op veel grotere schaal.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56279973
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Een kat doodmaken omdat ie depressief is vind ik nobeler dan een koe dood maken omdat ik zin heb in een big mac.

Lief he, poesies.
Dat wijf is zelf depressief, en het gaat er helemaal niet om of ze aandacht schept voor een probleem, maar alleen maar om haar zelf in de picture te zetten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56280009
quote:
Hamsters van kunstenares in beslag genomen
Uitgegeven: 24 januari 2008 17:44

AMSTERDAM - De Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) heeft donderdag in samenwerking met een hondengeleider van de politie Amsterdam-Amstelland honderd hamsters van kunstenares Tinkebell in beslag genomen. Dat maakte de Dierenbescherming donderdag bekend.

Bekijk video

Katinka Simonse, beter bekend onder de naam Tinkebell, gebruikte de diertjes voor haar project 'Save the Pets', waarin de beestjes rondrennen in felgekleurde plastic ballen.
Ik ben benieuwd op grond waarvan dit gerechtvaardigd wordt door onze wetten. Dan denk ik dat die hondbegleiders ook alle dierenwinkels af moeten om al die zielige hamsters die dicht opelkaar in de winkel in kleine hokken zitten moeten gaan bevrijden.
pi_56280382
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:08 schreef Roquefort het volgende:

Ze zijn gewoon lekker, wat kan mij het nou schelen van welk huisdier of beest dat vlees precies komt.
En dan noem jij jezelf koeienmens...
quote:
Maar zolang ik ze eet ga ik niet hypocriet doen over tinkebell d'r kat en hamsters, er gebeuren vreselijker dingen met beesten op veel grotere schaal.
De verontwaardiging is aardig selectief ja.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_56280614
Ik word écht een beetje moe van de huisdieren'liefhebbers', selectief de moraalridder uithangen, allerlei bedreigingen uiten en dan ook nog eens op dubieuze gronden een eind maken aan zo'n tentoonstelling. Ze moeten zichzelf eens leren beheersen.
pi_56280738
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

1, 99,9% van de mensen zijn minder belangrijk als mijn katten.
En nu de hersentjes aan. Hoeveel katten moet zij doodgemaakt hebben om deze moordlust over zich af te roepen? In werkelijkheid?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56280851
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:47 schreef sigme het volgende:
En nu de hersentjes aan. Hoeveel katten moet zij doodgemaakt hebben om deze moordlust over zich af te roepen? In werkelijkheid?
Uit ervaring weet ik, nadat ik een heftig doch fictief topic had geopend naar aanleiding van het schoppen van een kat, dat er zelfs bedreigingen via de e-mail wordt geuit. Ik kreeg diverse mailtjes binnen waarin stond dat ik doodgeschopt zou worden, ik zou worden gevild en er zouden mij 'vreemde' ongelukken overkomen. Het heeft mij geleerd dat sommige dierenliefhebbers zo sterk één worden met de diersoort waar zij van houden dat zij ook het 'beestachtige' gedrag overnemen, vrij primitief dus en met een kort lontje.
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:55:28 #99
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56280916
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wel als iemand nodeloos een kat dood als kunstproject.
Ze heeft allang een keer ergens toegegeven dat die kat uit zichzelf dood is gegaan hoor . En toen hij toch al dood was heeft ze er een tas van gemaakt.

En hamsters in ballen, tja. Je moet ze verder natuurlijk wel verzorgen, maar wat ik van hamsters in die ballen gezien heb vinden ze het prachtig om rond te rennen. Ik denk dat ze beter in zo'n bal kunnen zitten dan dat ze een lipstick in hun oog geduwd krijgen bij één of andere gare dierproef.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:04:32 #100
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56281127
Ik heb de guide eens doorgenomen, gister een van de katten bij mijn moeder thuis ook de nek omgedraaid, dier had toch niks te doen overdag en miauwde ook niet zoveel eigenlijk. Heeft best lang geleefd hoor dus erg is het niet.
Eerst moet je dan de vacht eraf halen dat is wel een kut karwei moet ik zeggen, serieus... het stinkt en plakt als de klere, dan eerst laten uitdrogen buiten en het vlees er wat afschrapen, vervolgens heb je hetzelfde als een stuk leer of een lap stof het is maar hoe je het bekijkt, naald en draad erbij en ik heb er nu een paar sokken van gemaakt, ik moet zeggen dat die dingen warmer zitten dan die kutsokken uit de kledingwinkel, zou je werkelijk verbazen. Enige probleem ermee is dat het zo glad als de pest is op laminaat, ben al 2x zonet uitgegleden maar als je gewoon rustig aan loopt lukt het wel.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56281163
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:55 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ze heeft allang een keer ergens toegegeven dat die kat uit zichzelf dood is gegaan hoor . En toen hij toch al dood was heeft ze er een tas van gemaakt.

En hamsters in ballen, tja. Je moet ze verder natuurlijk wel verzorgen, maar wat ik van hamsters in die ballen gezien heb vinden ze het prachtig om rond te rennen. Ik denk dat ze beter in zo'n bal kunnen zitten dan dat ze een lipstick in hun oog geduwd krijgen bij één of andere gare dierproef.
En dat moet ik geloven? En laat haar eens orgineel zijn, punt is allang gemaakt.
Voorts stop ik de discussie, vooral van die betwetertjes hier haar nog lopen verdedigen ook.

Mijn vraag aan jullie: Als ik een mens dood, ben ik dan slechter als een slager?
Bye bye.
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:08:11 #102
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56281229
Joh, geloof je het niet! Kan mij het schelen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:08:32 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56281233
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef raptorix het volgende:
Mijn vraag aan jullie: Als ik een mens dood, ben ik dan slechter als een slager?
Bye bye.
Als of dan? Er zit een verschil in namelijk, bij deze vraag.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56281261
quote:

Voorts stop ik de discussie, vooral van die betwetertjes hier haar nog lopen verdedigen ook.
Mag je geen andere mening meer hebben?
quote:
Dieren zijn niet hetzelfde als mensen.
pi_56281345
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef Re het volgende:

[..]

mja ik vind picasso ook afschuwelijk en niet kunstwaardig...
Hoe kun je zoiets nou zeggen . Die beste man heeft in 60.000 verschillende stijlen werk geleverd, van ontzettend abstracte schilderdoeken tot de meest gedetailleerde en geniale etsen....
pi_56281417
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

[..]

Maar mensen zijn wel dieren.
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:28:51 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56281747
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

[..]

Mensen zijn niet beter dan dieren.
pi_56282407
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Natuurlijk wel. Mensen blijken op heel veel fronten superieur aan andere dieren op deze aarde.
pi_56282942
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:

Heb jij wel eens een koe zien autorijden? Een varken een fabriek zien opzetten? Een mug een reis naar de maan zien maken?

Lachwekkend om te stellen dat mensen niet beter zijn. Ze zijn veruit superieur aan dieren.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:20:19 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56283034
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heb jij wel eens een koe zien autorijden? Een varken een fabriek zien opzetten? Een mug een reis naar de maan zien maken?

Lachwekkend om te stellen dat mensen niet beter zijn. Ze zijn veruit superieur aan dieren.
Jij bent te dom om te zien hoe relatief alles is blijkbaar, waarom zou een fabriek opzetten superieur zijn dan in harmonie met de omgeving leven? Ik vind het persoonlijk een stuk minder dan dat.
Lachwekkend om te stellen dat dieren minder zijn, de natuur is altijd nog superieur aan de mens.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:20:59 #111
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56283055
Ik zou er bijna enkel om een punt te maken de straat om op gaan en lukraak een aantal mensen slachten en opeten, good thing im a vegetarian.
pi_56283437
quote:

[..]

En dat moet ik geloven? En laat haar eens orgineel zijn, punt is allang gemaakt.
Ik kan in ieder geval bevestigen dat het klopt wat Kim hier aangeeft. Ze heeft de kat niet speciaal gedood voor die handtas.

Joh, ik zeg het nu even jou maar ik bedoel het natuurlijk in het algemeen. Voor zover mij bekend heeft ze nog geen dieren mishandeld en ze doet het juist om aandacht te krijgen. Ja niet om iets als dierenleed onder de aandacht te krijgen. Aandacht voor haarzelf en het is toch schitterend en oh zo makkelijk om een flink aantal mensen over de mik te krijgen.

Gewoon negeren.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_56283647
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:

Jij bent te dom om te zien hoe relatief alles is blijkbaar, waarom zou een fabriek opzetten superieur zijn dan in harmonie met de omgeving leven? Ik vind het persoonlijk een stuk minder dan dat.
Lachwekkend om te stellen dat dieren minder zijn, de natuur is altijd nog superieur aan de mens.
De mens is onderdeel van de natuur... En voor de rest kraam je ook onzin uit.
pi_56283658
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou er bijna enkel om een punt te maken de straat om op gaan en lukraak een aantal mensen slachten en opeten, good thing im a vegetarian.
Rij jij wel eens auto in de zomer?
pi_56283791
Geniale actie van haar, want de discussie is lekker aangewakkerd. Ze doet imo niet veel anders dan de rest van de wereld met zijn huisdieren doet.

En dat van die kat-handtas: Die kat was al dood hoor. Of je 'm nou laat opzetten, of er een tas van maakt, merkt ie niks meer van. Daarbij, iedereen heeft toch leren jassen en tassen.
pi_56284042
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kunst moet shockeren, luidt een interpretatie van kunst. Dit shockeert toch wel?
Ik vind dit trouwens gelul. Kunst moet helemaal niets. Kunst kan mensen raken en als kunstenaar bepaal je hierin het doel.

Een poosje geleden was er een kunstenaar die het een hele kunst vond om een hond uit te hongeren.
Niemand van de bezoekers heeft ook maar een poging gedaan om het beestje te redden en temidden van mensen is de hond overleden.

Schokkend? Ja. Kunst? Nee. Maar ik sta er van te kijken wat mensen accepteren onder de noemer kunst en de hond gewoon hebben laten verhongeren. Die kunstenaar heeft feitelijk zijn eigen liefhebbers gewoon te kakken gezet. Niks meer dan dat.

En verder hier dat geneuzel over er is genoeg dierenleed? Er is genoeg kinderleed. Moet ik dan maar even een leuk peutertje voor de camera villen om van de huid een paar leuke sandaaltjes te fabriceren?
Die peuter haal ik dan wel van een begraafplaats. Dat zoekt lekker makkelijk want er liggen zat stenen afgeladen vol beertjes en speelgoed.

Het is in onze cultuur gewoon not done om met huisdieren te sodemieteren, laat staan met kinderen. Nu is het grappig om met culturen te spotten want ze zijn vrijwel allemaal wel achterlijk maar het heeft geen flikker met kunst te maken en ik verdenk mevrouw Tinka ervan dat er geen nobel achterliggende gedachte is anders dan lekker de boel op te ruien en zo zelf aandacht te krijgen. Maar denk niet dat je door het voor haar op te nemen hier Kunst zit te verdedigen.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:09:44 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56284367
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Rij jij wel eens auto in de zomer?
Nee, ik loop of ga met de fiets, heb geeneens een auto.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:11:53 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56284418
Waarom roepen mensen hier constant dat het tinkebel om aandacht gaat? Dat jullie geen innovatie en karakter hebben is niet haar probleem... oh en wees eens niet zo hypocriet (dat woord krijgt straks ook nog een taboe geloof ik, zovaak wordt het gebruikt.. met goede reden.)
pi_56284808
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:

Nee, ik loop of ga met de fiets, heb geeneens een auto.
En dat ga je zo houden? Of is dat gewoon omdat je er nu nog geen geld voor hebt?

Ik neem ook aan dat je nooit met een auto meerijdt?
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:26:19 #120
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_56284882
hahahahaha lol

Eigenschuld dikke bult.....Kunst met levende dieren.....tja dan ben je wel heel heel erg naif als je denk dat daar
geen problemen van krijgt.

tinkebell....je bent DOM
Welcome Mr. President, How can we serve you,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')