Jah, wie had ooit gedacht dat al die stoere steroideslikkers zouden opkomen voor poezeliewoezelie knuffiebeessies als hamsters, poesjes en k'nijntjes?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hè? Spannen het Comitee Dierennoodhulp en het Nederlandse Bodybuildersforum () nou samen?
Zal wel een grappig gezicht zijn, van die te brede, te bruine, te onnozel kijkende mannen in Gorrilawear-shirts die samen een actie houden met de linksdraaiende gereformeerde plattelandsvrouwen en sosjaal bewogen SPH-meisjes van het Comitee Dierennoodhulp.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef Dagonet het volgende:
Jah, wie had ooit gedacht dat al die stoere steroideslikkers zouden opkomen voor poezeliewoezelie knuffiebeessies als hamsters, poesjes en k'nijntjes?
Ja, dat wel, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Vreselijke aandachtshoer is dat wijf zeg.
Vergeet de zelfgehaakte sjalen niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zal wel een grappig gezicht zijn, van die te brede, te bruine, te onnozel kijkende mannen in Gorrilawear-shirts die samen een actie houden met de linksdraaiende gereformeerde plattelandsvrouwen en sosjaal bewogen SPH-meisjes van het Comitee Dierennoodhulp.
blijkbaar ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef King_of_Kool het volgende:
Afgezien van het feit dat ze niet helemaal fris is, snap ik de kunst er niet van. Heet alles dan tegenwoordig kunst?
Inderdaad, dit is wat ze wilde; aandacht, véél aandachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:44 schreef ThE_ED het volgende:
Volgens mij heeft ze ook nog de nick Tinkebell op fok!.
Achja, toen was het al veel te overdreven met "kijk eens wat ik gemaakt heb?" "kijk dan!" "kijk dan, zijn jullie niet geshockeerd nu?". Is ook nog een berichtje over geweest op de weblog, ofzo.
Anyway, ze heeft nu dus wel wat ze vroeg, dus neem aan dat ze blij is.
Re! We hebben er eentje!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:49 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat die bodybuilders haar eerst met drilboren bewerken voordat ze haar afmaken.
Als ze nu gewoon een afgemaakte kat uit het asiel zou gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo'n bol had ik vroeger ook voor m'n hamster.![]()
En over het katten villen voor een tas: als ie al oud en dood is heb ik er geen bezwaar tegen. Maar om een gezonde kat in de bloei van z'n leven af te maken voor een tasje gaat me wat te ver.
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:44 schreef ThE_ED het volgende:
"kijk eens wat ik gemaakt heb?" "kijk dan!" "kijk dan, zijn jullie niet geshockeerd nu?".
Idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:11 schreef Dutchguy het volgende:
Gewoon een puberaal kind dat alleen maar aandacht wil onder de noemer 'kunst'.
Vervelend.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef Dagonet het volgende:
Tinkebell, de kunstenares
Ze kreeg vandaag een aangifte aan de broek babe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:22 schreef Loedertje het volgende:
Mag dit trouwens naar klaagbaak of onzin?
Het is absoluut geen Nieuws meer en geen nieuwstopic waard Dagonet
'Tinkebell' maakt hier natuurlijk een geweldig goed punt, het is erg hypocriet dat het vaak de zelfbenoemde dierenliefhebber is die een keur aan huisdieren houdt. De vrijheid die deze dieren hebben is vorm van schijnvrijheid omdat zij begrenst is door het doen en laten van de baas, en dat wordt natuurlijk prachtig gesymboliseerd met deze ballen, om het element van vermaak en gezelschap nog maar niet te noemen. Een prachtige expositie in mijn ogen.quote:De expositie is er één in de serie Empathy van Tinkebell (Katinka Simonse) waarin ze hierbij gebruik maakt van de vaak naieve ideeën aangaande het concept vrijheid die mensen – activisten – hebben met betrekking tot de dierenwereld, en combineert deze met de gesystematiseerde vorm van consumptie van dieren als een vorm van entertainment zoals die door de "(huis)dierenindustrie" wordt aangeboden, aldus de website www.empathy-research.com
En dat is precies hoe ik de dierenliefhebber ken. Door een emotioneel gebrek voelt de dierenliefhebber de noodzaak een 'vriendje' in de vorm van een huisdier aan te schaffen. Als dit huisdier vervolgens naar eigen zeggen van dierenliefhebber iets aangedaan wordt gaat de dierenliefhebber meestal volledig door het lint. Allerhande bedreigingen vinden plaats en er wordt zelfs gedreigd fysiek actie te ondernemen, en dat staat natuurlijk in geen verhouding tot het vreedzame doel dat 'Tinkebell' nastreeft met de expositie. Ach, we zullen deze reactie dan ook maar onder datzelfde emotionele gebrek schuiven.quote:GeenStijl meldt bovendien dat er op het Dutch Bodybuildersforum men semi-serieus plannetjes smeedt om bakstenen door haar raam te gooien en haar zelf te villen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Tinkebell' maakt hier natuurlijk een geweldig goed punt, het is erg hypocriet dat het vaak de zelfbenoemde dierenliefhebber is die een keur aan huisdieren houdt. De vrijheid die deze dieren hebben is vorm van schijnvrijheid omdat zij begrenst is door het doen en laten van de baas, en dat wordt natuurlijk prachtig gesymboliseerd met deze ballen, om het element van vermaak en gezelschap nog maar niet te noemen. Een prachtige expositie in mijn ogen.
mja ik vind picasso ook afschuwelijk en niet kunstwaardig...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]Hoe durf je, dat is een grelerechte belediging voor de kunstwereld.
Mag dit trouwens naar klaagbaak of onzin?
Ze staat ook in de online versie v/d telegraaf..quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:22 schreef Loedertje het volgende:
Ik verwacht dat ze gewoon wacht tot de hamster in kwestie dood is en dan een nieuwe in een bal doet. "Het zijn net batterijtjes..."quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
'Tinkebell' maakt hier natuurlijk een geweldig goed punt, het is erg hypocriet dat het vaak de zelfbenoemde dierenliefhebber is die een keur aan huisdieren houdt. De vrijheid die deze dieren hebben is vorm van schijnvrijheid omdat zij begrenst is door het doen en laten van de baas, en dat wordt natuurlijk prachtig gesymboliseerd met deze ballen, om het element van vermaak en gezelschap nog maar niet te noemen. Een prachtige expositie in mijn ogen.
Die worden waarschijnlijk beter verzorgd dan door deze sociopaat in de dop. Daarbij geeft de behandeling van die beesten door anderen haar natuurlijk niet het recht om dat zelf te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:14 schreef Re het volgende:
wat is er anders dan een hamstertje thuis wat psychisch alleen in staat is om het rad draaiende te houden?
je moet eens weten hoeveel hamsters er doorheengedraaid (quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die worden waarschijnlijk beter verzord dan door deze sociopaat in de dop. Daarbij geeft de behandeling van die beesten door anderen haar natuurlijk niet het recht om dat zelf te doen.
Subsidie op kunst is natuurlijk niet goed. Maar ik vermoed dat deze mevrouw vast haar eigen fondsen kan regelen, ik geef graag donaties aan dit soort dingen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:13 schreef Seneca het volgende:
Is het geen heerlijk gedachte dat we dit soor mental cases sponsoren via subsidies? Van ons eigen belastinggeld wel te verstaan.
Zo reageren is natuurlijk precies wat Tinkebell wil.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die worden waarschijnlijk beter verzord dan door deze sociopaat in de dop. Daarbij geeft de behandeling van die beesten door anderen haar natuurlijk niet het recht om dat zelf te doen.
Precies, zo'n hamster loopt normaal ook in een molentje, zal hij een bal minder leuk vinden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo reageren is natuurlijk precies wat Tinkebell wil.
Ik heb trouwens dat stukje uit DWDD gezien en op zich heeft ze wel een punt. Misschien is het enige kritiekpunt dat het makkelijk shockeren is bij dierenliefhebbers, ongeveer hetzelfde als bij moslims vermoedelijk. Je hoeft geen breinchirurg te zijn om die lui op de kast te jagen. Beetje makkelijk dus.
Je moet wat in zo'n kooi he.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef Aoristus het volgende:
Precies, zo'n hamster loopt normaal ook in een molentje, zal hij een bal minder leuk vinden?
De hamster maakt het niet uit idd; maar de dierenliefhebber verplaatst zich in de positie van de hamster of in het geval van de kattentas in de kat en gaat over de rooie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Precies, zo'n hamster loopt normaal ook in een molentje, zal hij een bal minder leuk vinden?
Als een hamster net zo'n geheugen heeft als een goudvis, dan zal hij geeneens een ruimtelijk inzicht hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je moet wat in zo'n kooi he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |