Doe eens lief!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan er wel de hele tijd zo over zeuren, maar jij zit inmiddels thuis en ik ben op stage.
Jij kan gewoon op bed gaan!
Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Laat me lekker klagen!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Kiwi, niet zo zeuren!
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achterquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikken
Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achter
Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Er zit hier een man wat op te scheppen, omdat die in 1 jaar 8 dagen vakantie gehad had. Hij had dat jaar 1 800 uur gewerkt, dat zijn 50 weken lang 36 uur per week.
Heb me maar even stil gehouden over het feit dat ik vorig jaar een collega had die 900 in 61 dagen pakt. Hierbij moet wel gerealliseerd worden dat die 61 dagen zonder vrij dagen aan elkaar verbonden zijn.
Zo kun je het ook bekijken!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthouden
Gemiddeld bijna 15 uur per dag, dat heeft best wel grappige lichamelijke gevolgen. Die jongen is aan het eind van die 61 dagen behoorlijk ondergewicht enzo. Verder ook nog wat lichamelijke klachten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!
Met alle respect voor Kiwi maar ik vind haar nu niet dermate lekker dat ik elke dag even moet kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb je ook al meerdere malen bekeken. Je mag zelf raden waarom.
Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren..Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep
![]()
Nou vertel het eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb je ook al meerdere malen bekeken. Je mag zelf raden waarom.
De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!
Schrijf je je in bij alle grootte banken van nederland. Alleen op je P kan je hier al 5 000 krediet krijgen. Dan zit je op 20 000 euro. Dan kom jij het eerste jaar wel weer door Pieter!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.
Ik ben zelf ook wel redelijk benieuwd jaquote:
Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren..Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep
![]()
Ik snap wat je bedoeld Gooverquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |