abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56253320

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE & Kuno_van_dijk...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

!!! Let op, sta je nog NIET in de OP of sta je in de verkeerde categorie??? Dan moet je het ZELF aanpassen, het wijst zich allemaal vanzelf wel !!!
pi_56253367
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan er wel de hele tijd zo over zeuren, maar jij zit inmiddels thuis en ik ben op stage.

Jij kan gewoon op bed gaan!
Doe eens lief!
Laat me lekker klagen!
pi_56253379
Kiwi, niet zo zeuren!
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:38:40 #4
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56253388
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Doe eens lief!
Laat me lekker klagen!
Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikken
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56253457
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Kiwi, niet zo zeuren!

Doe mij de Siebren van gisteravond maar weer
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikken
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achter
pi_56253504
Er zit hier een man wat op te scheppen, omdat die in 1 jaar 8 dagen vakantie gehad had. Hij had dat jaar 1 800 uur gewerkt, dat zijn 50 weken lang 36 uur per week.

Heb me maar even stil gehouden over het feit dat ik vorig jaar een collega had die 900 in 61 dagen pakt. Hierbij moet wel gerealliseerd worden dat die 61 dagen zonder vrij dagen aan elkaar verbonden zijn.
pi_56253522
Ik heb het hier ook wel gehad... ik ben zo ook weg
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:44:34 #8
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56253545
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achter
Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthouden
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56253560
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Er zit hier een man wat op te scheppen, omdat die in 1 jaar 8 dagen vakantie gehad had. Hij had dat jaar 1 800 uur gewerkt, dat zijn 50 weken lang 36 uur per week.

Heb me maar even stil gehouden over het feit dat ik vorig jaar een collega had die 900 in 61 dagen pakt. Hierbij moet wel gerealliseerd worden dat die 61 dagen zonder vrij dagen aan elkaar verbonden zijn.
Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_56253628
bah, ik ben het beu. Verslag is nog lang niet af. Ik zal vanavond en vannacht dus door moeten gaan. Helemaal geen zin in natuurlijk. Maar zal wel moeten.
Nu moet ik eerst nog ff wachten totdat iemand een pakketje hier komt ophalen, tot die tijd kan ik niet weg. Het is natuurlijk Rotterdam en spitsuur, dus ik kan waarschijnlijk nog wel ff wachten
pi_56253657
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthouden
Zo kun je het ook bekijken!
pi_56253706
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Zo kun je het ook bekijken!
ik heb je ook al meerdere malen bekeken. Je mag zelf raden waarom.
pi_56253746
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!
Gemiddeld bijna 15 uur per dag, dat heeft best wel grappige lichamelijke gevolgen. Die jongen is aan het eind van die 61 dagen behoorlijk ondergewicht enzo. Verder ook nog wat lichamelijke klachten.
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:51:38 #14
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56253752
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:

[..]

Met alle respect voor Kiwi maar ik vind haar nu niet dermate lekker dat ik elke dag even moet kijken
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56253789
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren.. Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep

[ Bericht 29% gewijzigd door PieterBas op 23-01-2008 16:55:22 (typo) ]
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_56253894
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren.. Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep
Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!
pi_56253947
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:

[..]

Nou vertel het eens
pi_56253972
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:57 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!
De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.
pi_56254104
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:00 schreef PieterBas het volgende:

[..]

De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.
Schrijf je je in bij alle grootte banken van nederland. Alleen op je P kan je hier al 5 000 krediet krijgen. Dan zit je op 20 000 euro. Dan kom jij het eerste jaar wel weer door Pieter!
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:12:41 #20
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56254229
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou vertel het eens
Ik ben zelf ook wel redelijk benieuwd ja
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56254577
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.
pi_56255048
Pfff.... vandaag ff een kankerdag gehad... Mijn (subliem) stageverslag ingeleverd, mijn beoordeling met een 8 en handtekeningen van 4 hoogleraren die mij de hemel in prijzen. Blijk dus dat ik een heel portfolio moet inleveren, documenten die ik niet eens heb en of niet van toepassing op me zijn. Twee stagedocenten die onderling geen idee hebben wat ze willen, waardoor ik helemaal in de stres zit, aangezien ik vrijdag een beoordeling heb door hun. Ik ben benieuwd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_56255186
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:28 schreef Goover het volgende:

[..]

Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.
Ik snap wat je bedoeld Goover . Zelfs in Zweden had ik een meeliftster in het groepje.. die heb ik ook "per ongeluk" van het titelblad gehaald.. In het voorwoord stond ze er wel weer bij
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:39:03 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56256018
Goedenavond

Vandaag weer gewerkt. Ging op zich wel goed. Had alleen nog niet mijn oude snelheid te pakken.

Had om elf uur nog wel ff een dipje
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')