http://www.channelsurfing.net/watch-star-sports-2-test.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Olmo het volgende:
Heeft iemand voor mij een link naar een stream die het wél gewoon doet? Bijna alles uitgeprobeerd, maar vang steeds bot.

Ja dat welquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Olmo het volgende:
[..]
Waarom niet? Net zoals dat Federer ten onder gaat tegen Djokovic.

quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
Een let als 'ie uit is, kom op Mesker.

.
 .

Inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar vanwege de blijvende RSI die je opgelopen hebt begin je daar dit jaar maar niet aan?

Gonzo vorig jaar.... Die recente dingen noemde ik niet eens. Al valt alles binnen de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
De prestatie van Baghdatis 2 jaar terug was ook aardig spectaculair

BBCquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Olmo het volgende:
Heeft iemand voor mij een link naar een stream die het wél gewoon doet? Bijna alles uitgeprobeerd, maar vang steeds bot.

Of de nieuwe Martin Verkerk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien is Tsonga wel de nieuwe Federer.

Dat was Baghdatis vorig jaar toch al?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien is Tsonga wel de nieuwe Federer.

quote:

Zolang die nog leeft, zal er nooit iemand met hem vergeleken mogen worden.quote:

Ja, da's ook weer waar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Dat was Baghdatis vorig jaar toch al?

Rafa lijkt er iets beter in te komen. Niet elke bal van Tsonga valt meer in, het ligt iig dichter bij elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar ik zie Tsonga dit niet winnen hoor.

Heb je die Tsongasmiley zelf gemaakt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
Gomeeeeeeeeeeeeeeoneeeeeeeeeeeeeeeeee Nadal[ afbeelding ] !!!
Grijp [ afbeelding ]

Het ligt er maar net aan. Nadal komt wel wat beter in de wedstrijd, maar Tsonga is nog zeker niet zijn mindere, en hij kan zomaar ook de tweede set binnenhalen. Dan wordt het wel werg lastig voor Nadal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar ik zie Tsonga dit niet winnen hoor.

Waarom wordt het dan lastig voor Nadal? Nadal vecht toch tot het eind. Als hij op een gegeven moment het momentum heeft, wint hij ook als hij twee sets en een dubbele break achter staat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan. Nadal komt wel wat beter in de wedstrijd, maar Tsonga is nog zeker niet zijn mindere, en hij kan zomaar ook de tweede set binnenhalen. Dan wordt het wel werg lastig voor Nadal.

Nadal moet op zijn backhand blijven rossen. Die half gesprongen backhand maakt hij genoeg fouten mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rafa lijkt er iets beter in te komen. Niet elke bal van Tsonga valt meer in, het ligt iig dichter bij elkaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |