Doet de NOS het ook?! Mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
Kijken jullie trouwens via de NOS of trouw aan Eurosport?
Ik Eurosport. Hoewel NOS wel breedbeeld heeft...
Grappig, hier loopt de NOS iets meer dan een halve seconde voor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afgesneden breedbeeld ja, te gaar dus. Bovendien loopt Eurosport zelfs voor (en dat gebeurt nooit), ik kijk ES, behalve tijdens de reclames.
Lijkt me geweldig als dat de finale zou worden.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef RayMania het volgende:
Tsjongajonga denkt Nadal.
Ik denk met weemoed terug aan vorig jaar, toen ik op Fok! soms elk punt van commentaar voorzag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef XL het volgende:
Voor de volgers zonder java/flash. De BBC houdt met veel beeldspraak op haar website de stand bij. Commentaar bij elke game.
Hoeveel staat het bij jou dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Grappig, hier loopt de NOS iets meer dan een halve seconde voor.
Bij mij 6-2 3-0quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij jou dan?
Maar vanwege de blijvende RSI die je opgelopen hebt begin je daar dit jaar maar niet aan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed terug aan vorig jaar, toen ik op Fok! soms elk punt van commentaar voorzag.
Ook ooit finalist hier. Net als Enqvist, Schuettler en Johansson..... De Australian Open heeft schijnbaar altijd een verrassende finalist nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef Miss_S het volgende:
Zag ik nu goed dat Clement ook zat te kijken?
quote:
Sindsdien fan van Clement, daarvoor was hij maar irritant vond ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ook ooit finalist hier. Net als Enqvist, Schuettler en Johansson..... De Australian Open heeft schijnbaar altijd een verrassende finalist nodig.
De prestatie van Baghdatis 2 jaar terug was ook aardig spectaculairquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ook ooit finalist hier. Net als Enqvist, Schuettler en Johansson..... De Australian Open heeft schijnbaar altijd een verrassende finalist nodig.
Er staan er genoeg me dunkt: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=5154&part=sportsquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Olmo het volgende:
Heeft iemand voor mij een link naar een stream die het wél gewoon doet? Bijna alles uitgeprobeerd, maar vang steeds bot.
Waarom niet? Net zoals dat Federer ten onder gaat tegen Djokovic.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:
Maar Nadal zal toch niet echt gaan verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |