Doen ze niet, iig tijdens live tennis.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tja als je tijdens tennissen overschakelt naar Kunstschaatsen.
Ik heb de wedstrijd tegen Blake niet gezien, dus kan daar eigenlijk niets zinnigs over zeggen. Persoonlijk ben ik niet zo fan van Blake omdat hij, naar mijn bescheiden mening, geen killersinstinct heeft op de belangrijke punten. Nu kon Djokovic vroeger op de belangrijke punten ook regelmatig gaan choken, maar ik denk dat hij dit steeds beter onder controle krijgt (komt ook steeds verder in de grote toernooien). Nu heeft hij tijdens de AO ook nog niet echt onder druk gestaan, dus ik verwacht gewoon een goede wedstrijd. Niettemin blijf ik zeggen: Djoko wint in 4 setsquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar hij heeft wel gewonnen. En je bent waarschijnlijk met me eens dat Federer soms opeens heel erg goed begint te spelen in een wedstrijd waarin het niet goed gaat. Tegen Blake was het denk ik moeilijker voor hem om zich te concentreren dan het tegen Djokovic zal zijn. Tegen Djokovic moet hij goed spelen. Tegen Blake is 80% van zijn kunnen ook wel genoeg. Heb je gezien hoe Blake omging met de belangrijke punten? Zowel op het beslissende setpoint uit de eerste set als op dat uit de tweede set maakte hij volgens mij een grote fout.
Tuurlijk, dat ging bijna mis en het zal ook best wel een keer mis gaan, maar zijn wedstrijden kennen over het algemeen redelijk hetzelfde verloop. De eerste set wil hij nog wel eens inleveren, of pakt hij krap, maar dan gaat meestal het gas erop, dat zag je ook in set 2, toen Tipsarevic maar 5 punten op de service van Federer pakte. Vervolgens levert hij dan weer de derde set in tegen Tipsarevic, ongetwijfeld niet bewust. Twee sets pakken tegen Federer is al knap, maar drie sets pakken is echter nog wat anders, in gewone toernooien verliest hij dan ook 'regelmatig', maar op Grand Slams amper. Toen het eenmaal moest heeft Federer geen enkel BP meer tegen gehad in de laatste 2 sets.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan had ie toch wel Tipsarevic in 3 sets uit het toernooi kunnen kegelen ? Dat was gewoon een narrow escape voor Rogiertje.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Blake niet gezien, dus kan daar eigenlijk niets zinnigs over zeggen. Persoonlijk ben ik niet zo fan van Blake omdat hij, naar mijn bescheiden mening, geen killersinstinct heeft op de belangrijke punten. Nu kon Djokovic vroeger op de belangrijke punten ook regelmatig gaan choken, maar ik denk dat hij dit steeds beter onder controle krijgt (komt ook steeds verder in de grote toernooien). Nu heeft hij tijdens de AO ook nog niet echt onder druk gestaan, dus ik verwacht gewoon een goede wedstrijd. Niettemin blijf ik zeggen: Djoko wint in 4 sets.
Dat is oud nieuws Bruce.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:20 schreef Bruce117 het volgende:
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar Studio Sport heeft de HF mannen ook Live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |