hehe, Funny Foto's MTFquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
paar mooie foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef Nalbandian het volgende:
Ook geinig nieuws is dat de Bryan Bros. hebben verloren in de dubbel van Bhupathi \ Knowles.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
De Bryans zijn uitgeschakeld in de dubbel door Knowles/Bhupathi.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
goede zaak...erger me kapot aan die testosteron gastjes..die jongens zijn meer aan het high fiven en borstbeuken dan aan het tennissen..
We hopen op Ted. Maar weten doen we het niet zekerquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef Susi het volgende:
Wie zijn de commentatoren morgen ?
quote:
Waarom niet? Gewoon om 03.40 de wekker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:23 schreef kevin_ het volgende:
Laat Eurosport vannacht niks zien?
Thanks, maar full credits gaan naar Kleinzusje voor het in elkaar sleutelen ervanquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef erkel het volgende:
@ Nalbandian: Vet filmpje in je sig van Nalby, goed nummer eronderkudo's naar KZ
![]()
Mooi gemaakt, kleinzusje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Thanks, maar full credits gaan naar Kleinzusje voor het in elkaar sleutelen ervan![]()
![]()
Het nummer heb ik trouwens eerst aan TheGeneral aangeboden voor Fed, maar die voelde zich er te goed voor
Hehe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Thanks, maar full credits gaan naar Kleinzusje voor het in elkaar sleutelen ervan![]()
![]()
Het nummer heb ik trouwens eerst aan TheGeneral aangeboden voor Fed, maar die voelde zich er te goed voor
Vooropgesteld dat ik niet elke wedstrijd live heb gezien, maar ik denk echt dat Djoko Fed kan pakken in 4 sets (geen 3 vanwege concentratieverlies van Djoko). Djokovic staat de laatste dagen echt lekker te spelen en Fed stijgt er op dit moment nog niet met kop en schouders bovenuit. Wordt een mooie pot naar mijn meningquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef Norrage het volgende:
Ik ben bang dat we gewoon een finale Fed - Nadal krijgen.
Ik gok dat Djoko er nu wel een 5-setter uit weet te slepen, en dat we een klassieke wedstrijd krijgen,maar dat Fed de 5e set met zo'n 6-1 naar zich toe trekt. Nadal - Tsonga lijkt me ook nog wel spannend worden. Hierin gok ik dat Tsonga de eerste set relatief gemakkelijk wint maar dat vanaf die eerste set Nadal het initiatief neemt en Tsonga vernietigt.
Zo, die zit
Ik zie het niet staan op de Eurosport site?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon om 03.40 de wekker.
Ze zenden het, neem dat van mij aan. Waarom zouden ze het niet uitzenden kun je je ook afvragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan op de Eurosport site?
http://yahoo.eurosport.co.uk/tvschedule_clng2_day1.shtml
Dat speelschame daar klopt de hele week al niet zoveel van. Ze zenden het gewoon uit dus lekker kijken vannacht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan op de Eurosport site?
http://yahoo.eurosport.co.uk/tvschedule_clng2_day1.shtml
Is het je nooit opgevallen dat Federer zo goed speelt als nodig is? Als hij tegen een sterkere speler tennist, verhoogt hij zijn niveau vaak.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik niet elke wedstrijd live heb gezien, maar ik denk echt dat Djoko Fed kan pakken in 4 sets (geen 3 vanwege concentratieverlies van Djoko). Djokovic staat de laatste dagen echt lekker te spelen en Fed stijgt er op dit moment nog niet met kop en schouders bovenuit. Wordt een mooie pot naar mijn mening
Dan had ie toch wel Tipsarevic in 3 sets uit het toernooi kunnen kegelen ? Dat was gewoon een narrow escape voor Rogiertje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat Federer zo goed speelt als nodig is? Als hij tegen een sterkere speler tennist, verhoogt hij zijn niveau vaak.
Ja, dat is waar. Maar hij heeft wel gewonnen. En je bent waarschijnlijk met me eens dat Federer soms opeens heel erg goed begint te spelen in een wedstrijd waarin het niet goed gaat. Tegen Blake was het denk ik moeilijker voor hem om zich te concentreren dan het tegen Djokovic zal zijn. Tegen Djokovic moet hij goed spelen. Tegen Blake is 80% van zijn kunnen ook wel genoeg. Heb je gezien hoe Blake omging met de belangrijke punten? Zowel op het beslissende setpoint uit de eerste set als op dat uit de tweede set maakte hij volgens mij een grote fout.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan had ie toch wel Tipsarevic in 3 sets uit het toernooi kunnen kegelen ? Dat was gewoon een narrow escape voor Rogiertje.
Tja als je tijdens tennissen overschakelt naar Kunstschaatsenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zenden het, neem dat van mij aan. Waarom zouden ze het niet uitzenden kun je je ook afvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |